Jump to content

Wie vind vice city te klein?


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    18

  • STASKO

    15

  • Bridgeman

    12

  • MrKooKie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simpel gezegd,,,Vice city is ook klein!!

Jij bent ook nooit tevreden, ik vind Vice City wél groot genoeg, wou jij trouwens zeggen dat je élke kubieke micrometer van Vice City af heb gespeurd? Lijkt me niet, dus..is Vice City groot genoeg om je wel een paar milennia bezig te houden. Als je zeker weet dat je de hele map uit je hoofd weet moet je eens een keer met je ogen dicht met een willekeurig voertuig vanaf het stadion naar de vuurtoren rijden. Wedden dat je dat niet lukt, dus..ken je Vice City nog niet en is het niet te klein voor jou maar juist veel te groot :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city is niet groot omdat je er in nog geen 5 minuten van de ene naar de andere kant van het dorp,,,,eh,,stad rijd!!!!

en ook in vergelijking met echte steden stelt Vice city niet veel meer voor dan een leuke toeristenplek. :lol: ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel het ook niet letterlijk, iemand kan Vice City wel uitgespeeld hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat je de weg dan ook weet en dat blindrijden lukt je nog niet al heb je Vice City 38298 jaar 5 maanden 23 dagen 3 uur 27 minuten en 32 seconden. Alleen bedoelde ik ermee dat als je GTA-vc een beetje ga bestuderen je tot de ontdekking kom dat VC nog best groot is, ga maar eens Taxi-missies doen, dan vind je VÇ écht wel te groot!

Link to comment
Delen op andere websites

In de pu zeiden ze ook dat vice city 5 keer zo groot was dan liberty city!!

Maar daar klopt niks van want Vice city is amper 4 keer zo groot als je even goed een vergelijking maakt. Dus de pu is niet altijd te vertrouwen want ik heb met de redactie gesproken en erg positief kan ik niet zijn over hun manier van pre en reviews geven!! Maar daar gaat het nu even niet om, maar vertrouw niet altijd de pu blindelings van wat zij te zeggen hebben!!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat oppervlakte betreft kan SA nog wel 5x zo groot zijn al geloof ik dat niet, maar wat inhoud kan het helemaal nooit. Geloof het even, 5x zoveel missies, 5x zoveel side missies, 5x zoveel contactpersonen, 5x zoveel bedrijven, 5x zoveel winkels(centra) 5x zoveel huizen, 5x zoveel auto's, 5x zoveel voetgangers, 5x zoveel motors, 5x zoveel vliegtuigen, 5x zoveel helicopters, 5x zoveel vliegvelden. Dat kan nooit, dat het groter dan VC is geloof ik best, maar 5x geloof ik helemaal niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...