Jump to content

Wie vind vice city te klein?


STASKO

Recommended Posts

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    18

  • STASKO

    15

  • Bridgeman

    12

  • MrKooKie

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het valt gewoon heel moeilijk te vergelijken met een stad, je kan van Vice City niet echt zeggen dat het een stad/dorp of zoiets is. Er is helemaal geen bepaald centrum, alleen een paar keer een winkelcentrum of één winkel(tje) dat zou het een dorp(je) kunnen maken. Maar het heeft wél weer een groot vliegveld, een enorm stadion en een relatief grote haven. Daarom kun je het weer een stad noemen. Maar ook weer geen stad omdat er 4 politiebureau's zijn. Het lijkt me niet dat er ook maar één stad is waar er zoveel politiebureau's zó dicht op elkaar staan. Het is weer geen stad omdat het anders op het strand véél drukker zou zijn, maar toch wel weer een stad omdat er nog best veel parkeergarages zijn. Géén stad omdat er maar heel erg weinig bedrijven zijn, maar wél weer een stad omdat er wolkenkrabbers zijn. Ik vind Vice City écht een hele vreemde grote cominaties van allerlei factoren wat het een beetje onwerkelijk maakt.

Link to comment
Delen op andere websites

In het spel wel ja, maar R* had er netzogoed voor kunnen zorgen dat er géén toeristen waren. Trouwens als er veel toeristen waren, dan was het strand overdag ook wel wat voller. Daar loopt praktisch niemand. Lijkt me veel leuker als dat bomvol is van de mensen, strandhandoeken, strandtentjes enzovoort. Die haven valt opzich wel mee, alleen 3 of 4 grote handelsschepen, voor de rest niks. Wel vreemd dat dáár juist waardetransportauto's rijden en die nooit de winkels langsgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook wel raar <_< :huh: :huh:

Nu zegt iedereen dat VC klein is omdat SA uit is.

Als er geen SA was is VC nog harstikke groot.

Maar ik vind het NIET klein.

En ook niet te GROOT.

Gewoon... precies het goeie formaat.

Ik hep vandaag SA gespeeld bij aester egs zijn cool..

Nou.. het duurt echt eeuwen voordat je ergens ben <_< :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In het spel wel ja, maar R* had er netzogoed voor kunnen zorgen dat er géén toeristen waren. Trouwens als er veel toeristen waren, dan was het strand overdag ook wel wat voller. Daar loopt praktisch niemand. Lijkt me veel leuker als dat bomvol is van de mensen, strandhandoeken, strandtentjes enzovoort. Die haven valt opzich wel mee, alleen 3 of 4 grote handelsschepen, voor de rest niks. Wel vreemd dat dáár juist waardetransportauto's rijden en die nooit de winkels langsgaan.

Als het strand bomvol zou zijn pak ik gezellig een Minigun en ga ik als een gek schieten... zou een leuke Rampage zijn... (Sorry dat dit nergens over gaat en offtopic is)..

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City is groot genoeg..

Als je in San Andreas alle velden hep uitgespeeld.

Moet je bijvoorbeeld van San Fierro naar Las Venturas.

Nou: Je weet geen codes. Zit je lekker 10 minuten te rijden naar Las Venturas.

Als je in Vice City bijvoorbeeld naar Little Haïti moet en je bent in Ocean Beach.

Nou: 1 minuutje ofzo.

Dus. Vice City is precies het goede formaat.

En daar blijf ik ook bij :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je eens proberen om vanaf het winkelcentrum in Vice Point met een Baggaga Handler helemaal naar de legerbasis gaan via échte wegen en zonder codes*. Wedden dat je langer bezig bent dat 1 minuut. Minstens 3 á 4 minuten. San Andreas zal zoiets nog wel 3 á 4 keer zo lang wezen. Daarom Vice City precies groot genoeg, SA misschien wel té groot.

*Ook eens proberen met een hunter of skimmer wel ietsjes sneller. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In het spel wel ja, maar R* had er netzogoed voor kunnen zorgen dat er géén toeristen waren. Trouwens als er veel toeristen waren, dan was het strand overdag ook wel wat voller.  Daar loopt praktisch niemand. Lijkt me veel leuker als dat bomvol is van de mensen, strandhandoeken, strandtentjes enzovoort. Die haven valt opzich wel mee, alleen 3 of 4 grote handelsschepen, voor de rest niks. Wel vreemd dat dáár juist waardetransportauto's rijden en die nooit de winkels langsgaan.

Als het strand vol met mensen zou liggen zijn we onlangs ook al weer 2010 gepaseerd!! deze consoles kunnen dat nog niet.

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik vind Vice City Gewoon een Redelijke plaats maar geen Stad!!! Vergelijk het maar met Leeuwarden of Amsterdam, New York (Big Apple) Nee Vice City Blijft gewoon een plaats net zoals je ook wel een dorp hebt op Hawai! Het is immers tropisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...