Baffie Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Trouwens even een vraagje over Vice City, hoe groot is het eigenlijk in km3? Misschien kan je het dan beter beoordelen! Reageren
-Richard- Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik vind hem niet TE klein. Maar hij mocht wel iets groter ja. Reageren
zeg ik niet Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik vind hem klein vergeleken met s.a. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Ik had ook nog wat, wat mij betreft is de oppervlakte wel groot, alleen was het leuk geweest als er een stuk of 4 bedrijven extra geweest waren en dat je bij de bedrijven ook wat meer missies moest doen. Weet iemand trouwens al hoe groot Vice City precies is? Reageren
zeg ik niet Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik weet het niet dat is best lastig te meten Reageren
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 toen gta san andreas nog niet uit was vond ik vice city best wel groot maar als je hem uitgespeelt heb dan wordt hij wel klein.. enne heel makkelijk om te meten hoor je gaat met een helikopter op het laagste puntje staan kijk hoeveel kilometer je gevlogen heb bij 886. zo stond ie bij mij toen ben ik met de helekopter naar helemaal bovenaan gegaan. toen heb ik bij de kilometers gekeken was iets van 2 km omhoog gegaan :lolsign: :lolsign: :lolsign: Reageren
Baffie Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Dat heb je heel mooi gezegd, maar kan je me nu ook meteen even erbij vertellen wat de afmetingen van Vice City zijn + de totale oppervlakte in vierkante (kilo)meters? Reageren
Vinewood Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Dat heb je heel mooi gezegd, maar kan je me nu ook meteen even erbij vertellen wat de afmetingen van Vice City zijn + de totale oppervlakte in vierkante (kilo)meters? bedankt baffie...!! sorry dat weet ik al niet meer ik heb het een paar maanden geleden gedaan dat van die kilometers. ik weet nog wel dat zuid naar noord 2 km. was :crying: sorry baffie :crying: Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 (bewerkt) ik vind hem klein vergeleken met s.a. ja maar sa is F**king groot dan is het logisch dat vice city klein lijkt. te groot zelfs Bewerkt: 16 januari 2005 door starwars cat Reageren
STASKO Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 5 vierkante kilometer? even een ruige schatting? Reageren
Pete-R Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Geplaatst: 16 januari 2005 Ik vind Gta Vc niet te klein. Toen gta vc werd gemaakt was het een pracht van een spel, omdat het zo groot was. Maar nu zijn we alweer een paar jaartjes verder dus nu kan je spreken dat gta vc klein was. Maar voor die tijd was het juist heel groot. Reageren
STASKO Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Dat denk ik ok, want voor die tijd was het inderdaad groot!! Maar het sucsess was mede te danken aan het feit dat je in vliegtuigen kon wat voor die tijd heel vet was, het was het vervolg op gta3 waar Vice city errug ver overheen ging kwa kwaliteit. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 In vergelijking met SA is VC maar een dorpke Reageren
Baffie Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Altijd weer die vergelijking met San Andreas . Je moet het eigenlijk bekijken op het moment dat Vice City uit is en je van San Andreas nog niets afweet. Anders is het nooit goed. Over een poosje zeggen wij van San Andreas weer dat de achtertuin nog groter is ivm spellen die dán uitgekomen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.