Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Na een flink aantal positieve mededelingen in dit forum, komt er weer eentje, die ik met moeite schrijf. Het komt niet vaak voor dat een Global Moderator aangeeft te willen stoppen. Maar NandroDavids heeft toch besloten om zijn functie als crewlid neer te leggen na gedurende anderhalf jaar te zijn opgeklommen van Sport moderator tot Global Moderator. Hij heeft dit altijd tot volle tevredenheid van iedereen gedaan. Maar door omstandigheden ziet hij zichzelf niet meer in staat om deze taak naar behoren te vervullen.

Dan geef ik nu graag het woord aan NandroDavids zelf:

Een paar persoonlijke afscheidszinnetjes doen ’t natuurlijk altijd goed, dus bij deze een standaard, afgezaagd dankwoord aan personen die ik o zo veel heb gewaardeerd.

Nee, dat klinkt ook weer zo bot...allereerst wil ik de 2 personen bedanken die op m’n vriendenlijst staan, aangezien dat de mensen zijn die ik ’t allermeest waardeer hier op ’t Forum: Dutchy3010 en GTA-Sheep. Jet, ik heb je iets meer dan een jaar geleden leren kennen en vanaf ’t begin was er eigenlijk volledig vertrouwen van beide kanten. ’t Was geweldig om samen het Jaarboek 2006 te starten én af te ronden. Daarnaast waren de ontelbaar vele Msn-gesprekken altijd erg leuk en gezellig, dus heel erg bedankt daarvoor. We spreken elkaar absoluut nog weer smile3.gif

Danny, ook jou wil ik bedanken voor de tijd dat we collega’s waren in Lifestyle, binnen de crew én de periode daarvoor. Met allerlei zaken kon ik bij je terecht en je PM’s terug waardeer ik ook nog altijd. Dank voor alles...en bij gebrek aan MSN-activiteit van jouw kant moeten we maar wat PM’s blijven sturen knipoog.gif

Daarnaast wil ik natuurlijk de hele crew bedanken en dan met name de GM+ waarmee ik iets langer dan 7 maanden prima mee samen heb kunnen werken. Tot slot dank aan iedereen met wie ik een leuke tijd heb gehad en ik hoop dat ik als Megalid zijnde nog zo af en toe langs kom.

Namens de crew wil ik NandroDavids bedanken voor de inzet die hij heeft getoond voor het forum, voor de collegialiteit en voor zijn kritische maar treffende commentaren in crew-discussies.

Robert, Bedankt voor alles.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • TheGuardian

    2

  • David22

    2

  • Steel Dogg

    2

Ook ik zal je enorm missen Robert. We hadden inderdaad erg leuk PM-contact over leuke, serieuze, droeve en andere zaken en zaten daarbij vrijwel altijd op 1 lijn. Het was een enorm voorrecht je als collega en virtuele vriend te hebben leren kennen _O_ Dank voor alles en ik hoop dat je nog lang als Megalid aan het forum verbonden blijft......PM's blijven we sturen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De tafel heeft nu helaas 3 poten gekregen zonder jou Robert, helaas niks aan te doen.. In ieder geval bedankt voor je geweldige inzet hier op het forum. Je was een prima Global Moderator waar gtaforum echt wat aan had. We spreken elkaar vast nog wel een keer. Veel succes verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt echt totaal onverwacht... :(

Nandro, erg jammer dat je uit de crew stapt. Zolang ik mij kan herinneren zit je al in de crew, op het moment van je tijdelijke pauze (juni 2006) na dan. Aangezien je een erg actief en waardig crewlid was, zullen we je aanwezigheid zeker missen.

Hoe dan ook, in het kader van een korte, maar krachtige reactie: Bedankt voor je inzet, NandroDavids, en ik wens je nog veel plezier en succes met de zaken in je privé-leven. Hopelijk zien we je nog regelmatig in je groene kleurtje online verschijnen!

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer dat je ermee stopt, je was in mijn ogen een kei van een G-mod! Ik had het ook totaal niet zien aankomen, maar interesses verschuiven nu eenmaal. Ik wil je nog veel succes wensen in je verdere privéleven en ik hoop je nog eens te zien op het forum! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer hoor, je was een goede Global Moderator.

Je hebt 1 van de hoogste functies hier op het Gtaforum gekregen.

En dan weggaan, is een moeilijk besluit, maar je zal er zelf goed over nagedacht hebben. Je weet zelf wat het beste voor je is.

Maar je hebt wel ook weer 1 van de mooiste afscheiden gekregen. Iedereen wil een afscheid hier, terwijl hij een G-Mod is.

Maargoed. Veel succes nog als Nadrodavids

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Zo dat verwachtte ik niet :N . Ik denk dan ook dat je een goed persoon voor in de crew was, je wist op de goede momenten serieus te zijn en op de goede momenten minder serieus, vroeger heb ik nog wel regelmatig contact met je gehad, maar dat is helaas wegeëbt. Ik hoop dat je als ML nog op het forum rond blijft dwalen en voor de rest wil ik je heel veel plezier wensen met je studie en de rest van je leven.

_O_ NandroDavids _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Nandro, je had me er over al iets over verteld dat je van plan was te stoppen wegens paar zaken, dus heb dit dan ook al zien aankomen. Het was toen best een harde klap omdat je je werk uitstekend doet en zo'n verlies voor de crew altijd erg is. Ik wens je erg veel succes nog toe

Ode aan Nandrodavids! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...