Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Erg jammer dat je ermee stopt Robert, je was als GodMod precies op je plek hier.. Je deed je werk erg goed en daarvoor wordt je ook gerespecteerd. Ik hoop je nog lang hier rond te zien lopen, al zal het wennen zijn je naam in een groen jasje te zien staan.

Bedankt voor je goede inzet, en veel succes met alles wat nog op je pad komt. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • TheGuardian

    2

  • David22

    2

  • Steel Dogg

    2

Oh, dat komt redelijk onverwacht...

Hoewel je de laatste tijd niet meer bijster veel online was voor een global moderator (logisch, met een nieuwe periode voor jou die van start is gegaan), had ik niet verwacht dat je je functie neer zou leggen. Ach ja, dat is gewoon de beste beslissing voor jezelf. Ik vind dat je je functie altijd uitstekend uitgevoerd hebt, dus ik zou niet weten waarom we jou geen waardig afscheid mogen gunnen. Bedankt voor al je inzet en ik wens je veel succes toe met alles! :Y

_O_ NandroDavids _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je je functie hebt neergelegd, Nandro. Je was een prima Global Moderator en een fantastisch crewlid. Net als velen hier zal ik moeten wennen dat je nu een groen kleurtje hebt, maar het is niet anders. Bedankt voor al je inzet en veel succes nog verder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer Nandro maar het echte leven gaat natuurlijk voor. Ik ken je niet echt persoonlijk maar van het beetje contact dat ik met je heb gehad is mijn indruk dat je een heel vriendelijke, maar ook serieuze G-Mod was. Bedankt voor alles!

Groetjes, :cya:

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik zag dat er: Afscheid van een held stond, dacht ik dat het over iemand anders ging, of van vroeger :puh:. Ja, tegenwoordig heb je zoveel leden die afscheid nemen :D, maar Nandrodavids? Nee, ik geloof het gewoon niet. Toen ik jou voor het eerst zag, zag ik je meteen al met een Paars kleurtje en nooit met een groene kleurtje. Nu maar hopen dat ik aan dit: Nandrodavids kan wennen :N

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...