Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • TheGuardian

    2

  • David22

    2

  • Steel Dogg

    2

Jammer NandroDavids, je was een goede gmod en daarvoor ook een goede moderator. Maar ik begrijp dat je andere interesses krijgt. Ook jammer van Sportkenners, hopelijk kan iemand dat overnemen. Veel succes met wat je dan ook gaat doen en hopelijk kom je soms nog langs :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waaattt?

Ik heb echt een pechdag !

Eerst een 4.8 voor Frans ( reslultaad hele klas boos )

En nu ditt? Ik begon net met je in contact te komen :) ik stuurde je wel eens een PB.

Maar ja het real life gaat voor.

Ik ben gtaman122 maar zit nu in een nieuw jasje genaamd -Omar-

Dus,

MVG,

-Omar-

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids, ik had niet echt verwacht dat je zou stoppen, je deed het heel goed, al was je de laatste tijd uiteraard niet veel online.

Maar interesses veranderen natuurlijk, en je zal vast niets voor niets GTA Addict veranderd hebben in Poker Addict ^_^

Je bent gewoon een goede G-Mod, als jij vroeg of er nog opmerkingen waren over jou moderen kreeg je gewoon geen enkele reactie :D

Ik krijg bij jou heel erg het gevoel dat je heel eerlijk bent, en je bent serieus en verstandig :Y

_O_ NandroDavids _O_

Veel succes met je studie en veel plezier in 'het echte leven' :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk dit nu pas :{ . Beter laat dan nooit een reactie dan maar :O .

Nadro, ik vond je altijd wel een goede (Global-) Moderator. Je was aardig, rechtvaardig en een toffe peer. Ik heb je nooit (ook niet als mede crewlid :$ ) erg goed leren kennen. Ik vind het erg jammer dat je weggaat, maar respecteer voledig je keuze. Het ga je goed in 'Real-Life'! Ik hoop dat je blijft als MegaLid :bier: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is jammer om je te zien vertrekken als Gmod, we hebben niet veel contact gehad maar je had al snel een goede indruk bij mij achtergelaten: een goede gozer en een toffe peer! Hopelijk zien we je nog af en toe / regelmatig als ML voorbij komen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, ik zie dit ook nu pas. Maar ik wil je toch ook wel even feliciteren met je fantastische tijd als Global Moderator. Je deed het voortreffelijk. Het is wel degelijk een verlies voor de crew.

Ik heb nu ook een andere vraag, M4X lijkt te zeggen dat Sportkenners nu ook stopt? Ik lees hier nergens over, is het waar dat Sportkenners ook stopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben net terug van paar dagen afwezigheid en lees dat bericht nu met serieuze verbazing. :{

Nandro, je was de beste (G-)mod die ik kende. Je was altijd enorm vriendelijk en sympathiek. Jij hebt het sportforum een serieuze nieuwe adem gegeven, ook al met je fantastische sportkenners.

Ik zal je énorm missen op het forum. :(

Nog veel succes in de rest van je leven, en hopelijk zien we je ooit nogeens terug hier.

demontventoux

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...