Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Jammer, Nandro. Ik kon je persoonlijk niet echt goed op het forum, maar dat hoeft ook niet. Ik vond je altijd goed modereren. Maar uiteraad gaat het echte leven gewoon voort. Ik wil je verder het allerbeste wensen en hopelijk treffen we je nog hier vaak. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    2

  • TheGuardian

    2

  • David22

    2

  • Steel Dogg

    2

Beste Nandro,

Bedankt voor je tijd en inzet op het forum, je hebt je taak zeker goed volbracht, ik hoop dat we je nog eens terugzien als moderator. Verder hadden we laatst nog een best leuk gesprek, helaas heb ik het niet eerder gezien dat je bent gestopt. De laatste tijd was je ook een stuk minder online, ik zag je aventoe een berichtje posten. Ik hoop dat je een goede beslissing hebt genomen, en daarom je ook nog eens terug te zien op het forum. Haha, ik moet nog steeds denken aan die verwarring van Edgar Davids :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt misschien lullig maar ik ben dit keer geen kuddedier.

Ik zal je niet missen

Je deed je werk wat mij betreft iets té goed.

Succes met je Megalidschap want dat gun ik je wel

Edit: En Succes IRL

Bewerkt: door Da Phoenix
Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids, ik had niet echt verwacht dat je zou stoppen, je deed het heel goed, al was je de laatste tijd uiteraard niet veel online.
De reden in de beginpost van dit topic geeft niet echt een hele duidelijke reden van mijn stoppen en dan lijkt 't net alsof zoiets geheim is, maar dat is niet zo: Ik stop omdat ik stukken minder tijd heb dan de afgelopen jaren en dat komt omdat ik nu een nieuwe opleiding volg. Daarnaast is GTA op een lager pitje komen te staan bij mij en ja, Poker Addict is niet voor niets de vervanging van GTA Addict... :)
Ik heb nu ook een andere vraag, M4X lijkt te zeggen dat Sportkenners nu ook stopt? Ik lees hier nergens over, is het waar dat Sportkenners ook stopt?
Ik lees hier ook nergens iets over hoor :clown: Nee, ik weet nog niet wat er met Sportkenners gaat gebeuren...ik denk dat er dit jaar nog enkele rondes komen en dan zien we volgend jaar wel weer.
Het klinkt misschien lullig maar ik ben dit keer geen kuddedier.

Ik zal je niet missen

Je deed je werk wat mij betreft iets té goed.

Het klinkt niet lullig hoor, want ik vind 't prima dat je een andere mening hebt dan de rest. Alleen, een ietwat nadere uitleg zou ik wel op prijs stellen. Want ik ben toch wel benieuwd naar wat je precies bedoelt :)

Voor de rest dank voor alle leuke reacties...'t was absoluut een leuke tijd en ik ga ervanuit dat ik als Megalid ook echt nog wel regelmatig langs zal komen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wow man, ik dacht dat dit topic nog over matiscus ging. Ik chekte het daarom zo laat. Wat erg, een raar gevoel om jou in het groen te zien. Ik heb dat in al mijn tijd op het forum nog nooit gezien. Najah, je RL gaat voor. Ik hoop dat je toch nog een dagposter blijft en bedankt voor je inzet.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat ik zo laat post maar ik wil ook me respect tonen aan een goede gozer. Ik kendde je best wel goed in je paarse kleurtje. Ik vind het vervelend dat je minder tijd heb voor gta maar ik kan me voorstellen dat school enzo voor gaan!.

Beste nandrodavids, Ik wens je nog veel succes met je nieuwe opleiding en hopen maar dat je het slaagt.

Ik zie nu ook veel minder slotjes. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer man, maar aan alles moet een keer een eind komen. Ik weet nog wel dat we samen promoveerden naar Megalid, die herinnering kwam opeens in me op toen ik dit zag. Maargoed, veel succes met wat je verder nog gaat doen, waar dan ook, wat dan ook. ;)

_O__O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat je weg gaat NandroDavids, maar we zien je waarschijnlijk af en toe nog eens opdeuken hier in het forum. Je was altijd al een prima G-mod geweest die ik zeer waardeerde! Ik kendde je alleen maar in je paarse jasje, en ik vind het raar om je nu in een groen jasje te zien staan. Maar ik appricieer je keuze! Het doet je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...