RonaldVC Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Erg jammer dat je ermee stopt Robert, je was als GodMod precies op je plek hier.. Je deed je werk erg goed en daarvoor wordt je ook gerespecteerd. Ik hoop je nog lang hier rond te zien lopen, al zal het wennen zijn je naam in een groen jasje te zien staan. Bedankt voor je goede inzet, en veel succes met alles wat nog op je pad komt. Reageren
Ewoud Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Er is een moment van komen en gaan, maar het gaan gedeelte is nooit het leukste. Om de pijn wat te verzachten wens ik je nog veel succes in je real life en forum leven Reageren
Pietje II Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Oh, dat komt redelijk onverwacht... Hoewel je de laatste tijd niet meer bijster veel online was voor een global moderator (logisch, met een nieuwe periode voor jou die van start is gegaan), had ik niet verwacht dat je je functie neer zou leggen. Ach ja, dat is gewoon de beste beslissing voor jezelf. Ik vind dat je je functie altijd uitstekend uitgevoerd hebt, dus ik zou niet weten waarom we jou geen waardig afscheid mogen gunnen. Bedankt voor al je inzet en ik wens je veel succes toe met alles! NandroDavids Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ooh. Volgens mij krijg ik een hartaanval. Je was zo goed bezig. Die Groene pas ook wel bij je! Wie wordt de nieuwe GMod? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 jammer maar je hebt je taak al GM tof gedaan moge je ooit weer de oude worden doei NandroDavids Reageren
Dizzee Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nandro, bedankt voor alles wat je gedaan hebt voor dit forum. Ik wens je nog veel succes met de dingen die je hierbuiten te wachten staan. En net als een paar anderen rond ik dit bericht af met: NandroDavids Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jammer dat je stopt Nandro. Je was een hele goede GM en opeens stop je. Ik hoop dat je het nog leuk hebt op het forum als Megalid zijnde! Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jammer dat je je functie hebt neergelegd, Nandro. Je was een prima Global Moderator en een fantastisch crewlid. Net als velen hier zal ik moeten wennen dat je nu een groen kleurtje hebt, maar het is niet anders. Bedankt voor al je inzet en veel succes nog verder! Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Nandro, je was een zeer goede GMod, en het komt erg onverwacht dat je weggaat. Ik begrijp de keuze, en wens je nog veel succes in je verdere leven. NandroDavids Reageren
Youp Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jammer dat je weggaat Nandro-Davids. Ik had het niet verwacht, maar natuurlijk wel bedankt voor al het werk wat je geleverd hebt. Je was een goede G-Mod, en ik wens je veel succes verder. Reageren
Boris H. Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Jammer Nandro maar het echte leven gaat natuurlijk voor. Ik ken je niet echt persoonlijk maar van het beetje contact dat ik met je heb gehad is mijn indruk dat je een heel vriendelijke, maar ook serieuze G-Mod was. Bedankt voor alles! Groetjes, Boris H. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Wrrm Nandro?¿ je was altijd zo goed... je deed je best op het forum en was altijd erg aardig en actief maar doe je best in Je RealLife doe trouwens je best en ik wens je veel geluk Nandro je was zo goed Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 (bewerkt) Toen ik zag dat er: Afscheid van een held stond, dacht ik dat het over iemand anders ging, of van vroeger . Ja, tegenwoordig heb je zoveel leden die afscheid nemen , maar Nandrodavids? Nee, ik geloof het gewoon niet. Toen ik jou voor het eerst zag, zag ik je meteen al met een Paars kleurtje en nooit met een groene kleurtje. Nu maar hopen dat ik aan dit: Nandrodavids kan wennen Bewerkt: 27 september 2007 door Steel Dogg Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik kan me geen Nandrodavids voorstellen in groene letters. Ik vondt je altijd een van de betere crewleden. Maar ik hoop wel dat je nog een leuke en lange tijd op het forum blijft. Reageren
Wesley Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik had al een vermoeden dat dit zou gebeuren. Omdat Nandro niet echt zo héél vaak meer actief was. Ik vind het zelf best wel jammer dat je bent afgetreden als GM. Hopelijk zien we je nog vaak! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.