Mr.Umberto Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 jammer Nandro davids dat je stopt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Eindelijk miereneuker weg Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Eindelijk miereneuker wegJe hebt volkomen gelijk...mierenneuker schrijf je met een dubbele n Edit >> Aah, nou staat er zo'n lelijke zin onder m'n post met Dit bericht is bewerkt door... Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 nandro ik denk dat ik voor het hele forum spreek als ik zeg dat het erg jammer is dat je vertrekt nandro Reageren
David22 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Zeg Nandro, blijf je nog wel dat bordje houden of wordt het 'Megaleden zijn wel okee? ' Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Eindelijk miereneuker weg Nu snap ik waarom je met 3000+ posts nog geen superlid bent als je alleen maar dit soort berichten plaatst Nandro jammer dat je je taak laat vallen het was leuk met jou op dit forum, veel s6 in RL Reageren
TheGuardian Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Eindelijk miereneuker weg Nu snap ik waarom je met 3000+ posts nog geen superlid bent als je alleen maar dit soort berichten plaatst Nandro jammer dat je je taak laat vallen het was leuk met jou op dit forum, veel s6 in RL Big-Bear is vroeger superlid geweest visser Nogmaals Nandro, jammer dat je gestopt bent. Ben wel blij dat ik je hier nog regelmatig zie elke dag ondanks je nu megalid bent. Houden zo Reageren
Romal Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Jammer dat je weggaat.. RoMaL Reageren
Donwell Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Wéér een held weg, weer een verlies voor het forum... Jammer dat je stopt, NandoDavids, je was een goed moderator. Hopelijk blijf je actief op het forum, nu je een Megalid bent. Het ga je goed. Reageren
Wijst Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Het is dan misschien een beetje laat, maar ik wil hierbij afscheid nemen van een held wat ook hier in de naam van het topic wordt aangegeven. Je was een goede Global Moderator, ik hoop je nog eens te spreken op MSN en veel plezier en succes in je verdere leven ! Groeten Robin (Wijst). Reageren
2fast{0} Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Jammer dat je gaat, je was altijd er nuttig voor leden zoals ik bijv. als we een vraag hadden. Maar ik denk dat we het maar zonder jou moeten doen. Maar je zal nog weleens komen. Reageren
pilot Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Jammer dat je weg gaat je was een goede gmod. veel succes als mega lid. Reageren
Verrity Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 (bewerkt) In het begin was het wel leuk enzo.. Maar helaas ging het niet meer.. Nou ja Au Révoir dan maar... Ik zag net de post van Da Phoenix (pagina 4) En dus zal ik ook moeten zeggen: Ik zal je niet missen... Bewerkt: 3 oktober 2007 door Verrity Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Jammer dat je stopt ik kwam er vandaag pas achter Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 (bewerkt) Erg jammer dat je ermee stopt Nandro. Het is al véle malen gezecht hierboven mij, maar je hebt het dan ook verdient vele positieve reacties te krijgen, zo ook mijn complimenten. Nandro in het groen zal even wennen worden, maargoed... (mr) "green" blijft natuurlijk voor altijd Bewerkt: 3 oktober 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.