Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Helaas moeten we afscheid nemen van Jowx, als moderator op het forum. Hij zal zelf uitleg geven:

Zoals de meeste van jullie weten heb ik me ongeveer twee jaar ingezet voor het GTAForum, natuurlijk heb ik dit altijd met veel plezier gedaan. Behalve de promotie naar Superlid, Megalid of Moderator heb ik genoeg feestelijke momenten gehad. The Oceans, Games en vooral veel vrienden op het forum maakten dit forum een leuke plek om je vrije tijd door te brengen. Ik heb veel tijd aan het forum besteed, soms zat ik urenlang met leden te kletsen en rond te kijken in fora. The Oceans heeft ook erg veel van mijn tijd in beslag genomen, gelukkig is dat nooit zonder profijt geweest. Wat nu nog steeds de grootste corporation is, en met de inzet van de huidige leiding ook zal blijven. Games heeft nu een nieuwe moderator, ik gun het niemand meer dan Froodooo om die fora te leiden. Van mijn kant ook erg veel succes en natuurlijk ook erg veel pelzier in het modereren, het spijt me dat je het vanaf het begin af aan al alleen moest doen. Ten slotte zijn er natuurlijk heel veel vrienden op het forum die ik al een tijdje niet meer gesproken heb, wegens veel veranderingen in mijn persoonlijke leven heb ik heel veel problemen opgelopen. Aangezien ik niks gepland heb, liepen veel dingen mis. Zowel op het forum als in het dagelijks leventje, aangezien het leven voor gaat op het forum heb ik dat eerst recht moeten zetten, helaas ten kosten van vrienden en het forum. Natuurlijk heb ik hier spijt van en natuurlijk weet ik dat het anders had gemoeten, ik had ook veel liever op een andere manier het forum verlaten. Ondanks dat kijk ik met plezier terug op een mooie periode uit mijn leven, een periode die ik helaas moet afsluiten wegens veranderingen en een gebrek aan tijd. Hoewel het voor mij een paar maanden geleden ondenkbaar was dat ik zou vertrekken, is het nu een feit. Ik heb met veel plezier op het forum gezeten, ik heb leuke mensen ontmoet en ook leuke dingen gedaan. Nu is het tijd voor mij om verder te gaan in het leven, school, vrienden en werk schreeuwen om mijn aandacht. Ik wil iedereen graag bedanken voor de mooie tijd die jullie mij bezorgd hebben, allereerst mijn vrienden waarmee ik het meeste tijd mee heb doorgebracht. Maar natuurlijk ook de rest van de leden, de leden die ervoor zorgen dat The Oceans en het gehele forum zo'n groot succes is. En niet te vergeten, de crew. Bedankt voor al het vertrouwen in mij, ik ben blij dat jullie me waardig vonden als moderator van games. Ik ben blij voor de kansen die jullie me gegeven hebben en ik wens jullie en het gehele forum het beste toe. Misschien dat ik ooit nog terug keer om wat actiever te worden, ik zeg nooit nooit. Tot die tijd wens ik jullie veel plezier en succes toe, ik zal jullie en het forum missen.

Vaarwel GTAForum, bedankt voor alles! :cya:

Jowx

Namens de rest van de crew wil ik je hartelijk bedanken voor je inzet en je collegialiteit.

Persoonlijk wil ik je daarnaast ook nog bedanken voor de gezelligheid en vriendschap, waarvoor je op en naast het forum zorgde. Ik hoop je zeker in de toekomst nog af en toe te spreken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    2

  • Mirrrr

    2

  • Fiegel5

    2

  • HerrieM

    1

Jammer om het te horen Jowx.

Het was al een tijdje te verwachten, maar toch jammer dat het er van komt. Logisch is het natuurlijk wel, maar onthoud: Je bent altijd welkom om nog eens langs te komen. Op het forum als op MSN.

En natuurlijk bedankt voor je inzet. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het zat er al een tijdje aan te komen Joris, maar nu is het dan (helaas) zo ver. Hartelijk dank voor alle leuke gesprekken die we voerden, je inzet en natuurlijk voor al je werk binnen de crew en voor de Oceans _O_. Heel veel plezier en succes in het "echte" leven. Natuurlijk vinden we het leuk als we je nog eens spreken, dus als je in de buurt bent.......

Het ga je goed man :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... Ik wist natuurlijk als geen ander dat dit ging gebeuren. Wij hebben ups en downs gehad. Maar als ik eerlijk ben moeten we ons maar aan de ups vasthouden. Aangezien die veel mooier zijn geweest.

Ik hoop dat alles in je real life goed gaat komen... Maak wat van je leven. En kom weer terug als je alles weer op een rijtje hebt. Jet en ik zullen er voor zorgen dat je werk dat je aan The Oceans gehad hebt niet voor niks geweest is.

Vaarwel and may fortune be with you :cya:

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Joris...wat hebben wij al veel gedaan samen. Samen hebben we OWN opgezet, samen waren we lange tijd de crew van The Oceans. Ook zaten we allebei in de crew van het forum en spraken we uren lang met elkaar op MSN. Maar, tijden veranderen, en je IRL situatie werd steeds belangrijker voor je. Toen kwam je op het punt aan dat je nauwelijks meer online kwam, en daardoor was dit topic te verwachten. Toch valt het tegen als het dan uiteindelijk zover is. Ik wens je veel succes en geluk in je verdere leven, hopelijk kom je af en toe nog eens beppen op MSN. Bedankt voor alles...

_O_ Jowx _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Jowx, jij hebt je stempel gedrukt op het forum, en het zal een tijd duren voordat die stempel vervaagd.

Het ga je goed kerel, succes met alles wat op je pad komt! _O_

Kom nog eens langs!!

Link to comment
Delen op andere websites

PatrickW's woorden deden me terugdenken aan iets meer dan 9 maanden geleden, toen je aangaf te gaan stoppen met de Weekly Column in de OWN. Een reactie typend kwam ik tot de conclusie dat jij wel erg veel weg had van een bepaalde reclame van Tempo-team en eigenlijk kan ik het niet nog steeds niet beter verwoorden dan wat er in die reclame gezegd werd:

Jowx, je was een fantastisch collega en ik wil je ontzettend bedanken voor je collegialiteit, je flexibiliteit, je creativiteit, je tomeloze inzet en je humor. Het waren 2 fantastische jaren... dankjewel Jowx!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je vertrekt, Jowx. Ik heb helaas nooit echt contact met je gehad, maar je kwam voor mij zeker over als een plezierig lid die de sfeer erg bevorderde! Ik wil je veel succes wensen verder in RL, en laten we hopen dat we je hier ooit nog eens zien. Het ga je goed! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...