Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    2

  • Mirrrr

    2

  • Fiegel5

    2

  • HerrieM

    1

en wat bedoelt iedereen met het gaat je goed als hij juist probleempjes heeft

Daar bedoelen we mee dat we allemaal hopen dat het allemaal weer goed gaat komen. Dat zijn probleempjes in RL belangrijker zijn dan wat dan ook en dat op alles voor gaat. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

en wat bedoelt iedereen met het gaat je goed als hij juist probleempjes heeft

Daar bedoelen we mee dat we allemaal hopen dat het allemaal weer goed gaat komen. Dat zijn probleempjes in RL belangrijker zijn dan wat dan ook en dat op alles voor gaat. :Y

dan heb ik het dik verkeerd begrepen :D

dus joris het gaat je goed ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ken je nu al lang, en ik weet wat je allemaal al gedaan hebt in je leven. Ik vind dat gewoon super, ook heb ik nog veel meegemaakt op futuregaming waarbij je ook van de partij was. Ik heb veel respect voor alles wat je gedaan hebt, namens mij (xboxsonnic) een gelukkige leven verder. En misschien zien we jou over een tijd weer eens terug :), in iedengeval ben en blijf je altijd welkom ;).

Mvg xtreemdesigner

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reageer dan ook maar:

Jowx, ik heb altijd al veel respect voor je gehad. Je bent een érg goeie Moderator geweest. Toen ik me registreerde op het GTAForum, was je al Superlid en kwam ik je later als Megalid tegen. Je hebt me erg goed geholpen. En toen kwam hét. Je werd Moderator :klap:

Maar aan elk mooi verhaal komt een einde :7. In mijn ogen ben jij nog steeds Dé Jowx

_O_ Respect 2 Jowx _O_

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje laat , maar toch wil ik je bedanken voor het goede modereren in het Games Fora. Ik heb vroeger veel van je geleerd in het Games Fora , en ik wens je succes in het verdere leven. Hopelijk kom je ooit eens actief terug. ;)

Bewerkt: door DenkaanHenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...