Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

Een tijdje terug dacht ik nog, als Jowx eindelijk zijn problemen met de computer heeft opgelost, dan kan ik eindelijk eens 'hallo collega!' tegen hem zeggen, maar helaas heeft dat moment niet mogen komen... ^_^

Dan Jowx, ik wens je absoluut enorm veel succes in je verdere leven, wat uiteraard voorgaat (al ben je natuurlijk nog niet helemaal van het Forum weg denk ik). Bedankt voor alle dingen die je voor ons hebt achtergelaten (Oceans, Games Forum ( :puh: ) enz). Het gaat je goed! :tu:

Groetjes van Froodooo, je ouwe collega!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    2

  • Mirrrr

    2

  • Fiegel5

    2

  • HerrieM

    1

Het zat er natuurlijk aan te komen, maar toch blijft het jammer. Ik kan me de tijd van een aantal maanden geleden nog goed herinneren, de tijd dat wij toch redelijk veel contact met elkaar hadden. Jij was de aangewezen persoon voor de Games fora en bracht altijd leven in The Oceans met (bijvoorbeeld) nieuwe ideeën. Derhalve kon ik het goed met je vinden en ben nog steeds tevreden met de contacten die wij destijds hadden. Jammer dat het uiteindelijk allemaal anders is gelopen, maar privéproblemen gaan natuurlijk altijd voor.

Bedankt voor je inzet, Jowx/Joris, en hopelijk zul je ooit nog eens actief worden. Nogmaals, bedankt voor alles! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je vertrekt Jowx, misschien zien we je nog wel een keertje terug, en als dat zo is, zien we je zeker met plezier terug. Veel succes in het verdere leven, want dat is tenslotte altijd belangerijker. Het gaat je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je opstapt. Ondanks dat we mekaar een hele tijd niet meer gesproken hebben, en ondanks dat we ooit eens een Game website wouden opstarten (wat toen niet door ging door mij) is die website toch gekomen (Future Gaming), wat helaas ook al voorbij is dat ook geen succes is geworden wil ik je verder het allerbeste wensen met je in het leven, en je ooit nog eens te spreken op de digitale snelweg. ^_^:tu:

Gr,

Martijn/Michiel23 (Hoe je me maar wilt noemen :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Erg jammer dat je weg gaat Jowx. Tot op een aantal maanden geleden hebben we elkaar vaak gesproken en heb ik het altijd enorm gezellig met je gehad , op msn en binnen The Oceans, maar ook binnen de gamesfora was je een stukje sfeer opzich. Sinds ik je daar voor het eerst zag posten, heb ik altijd bewondering gehad voor jou, om je humor, om je hippe manier van posten en discussiëren en je schrijfstijl (weinig mensen hier kunnen zo leuk schrijven als jij). Die ellenlange discussies die we daar voerden waren stiekem best wel leuk en het schept toch wel een klein beetje een band. Toen ik bij The Oceans kwam werd het alleen nog maar leuker. Hele middagen heb ik met jou en met anderen over alles en niets op msn zitten praten en toen leek het, zoals Bling zei onmogelijk dat daar ooit een einde aan zou komen. Helaas is dat een paar maanden geleden toch gebeurd, iets wat ik nog steeds erg jammer vind.

Niet alleen voor mij heb je veel betekend, maar ook voor het forum. Allereerst natuurlijk heb je enorm veel gedaan voor The Oceans, niets dan bewondering daarvoor. Ook je scherpe columns hebben het forum altijd bij de les gehouden, met als aparte vermelding die hilarische column van editie 25, hoe geniaal was dat.

Uiteraard begrijp je keuze om je te focussen op andere zaken dan dit forum, zaken die veel belangrijker zijn dan een forum. Joris, ik kan niet anders doen dan je bedanken voor alles wat je voor mij en het forum hebt gedaan, ik wens je heel veel succes, plezier en al het goede in het leven en ik spreek je graag nog een keer op msn _O_

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat dit nog het topic was van dat Nandro weg ging. :$

Maar nu kom ik er achter dat deze over "Jowx" gaat. :-(

Jammer dat je weggaat. En zoals Dark_Zemy zegt "1 MOD weg is een deel van het Forum weg" :cry:

Daar ben ik het helemaal mee eens. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je ermee stopt, ik vond je een goede leider van onze Oceans ! Ik hoop je natuurlijk wel nog vaak te spreken op msn ookal ben ik niet vaak meer op mijn msn van GTA Forum. Je was een goede moderator van Games en een goede leider, bedankt hiervoor. Veel plezier in je verdere leven Joris, Wijst. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...