Jump to content

Afscheid van een held


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    2

  • Mirrrr

    2

  • Fiegel5

    2

  • HerrieM

    1

Ik zag het al eventjes aankomen... Spijtig dat je weggaat, je was zeker een goede moderator, alhoewel ik nooit in die fora kwam, en ik heb je leiding gemist toen ik in The Oceans kwam. Het ga je goed in je verdere leven!

Link to comment
Delen op andere websites

Weer een die jammer genoeg moet gaan. :( Ik vroeg me laatst al af waarom er in je sig 'Vertrokken' stond, en nu komt dat hier dus op uit. Hoe dan ook, hartstikke bedankt voor je inzet, Jowx, en hopelijk zien we je nog eens terug. :Y

P.S: PatrickW, dit is al de zoveelste mededeling die de titel 'Afscheid van een held' heeft :7

Edit@PW:

Goed punt :Y

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Het ga je goed Joris. Je was een uitstekende moderator in het Games-fora maar eens houdt alles op, en deze keer is dat je "forumcarriëre". Het zat er wel een beetje aan te komen na 3 maanden afwezigheid. Maar nog veel plezier IRL en succes natuurlijk 8)

Het ga je goed!

Link to comment
Delen op andere websites

P.S: PatrickW, dit is al de zoveelste mededeling die de titel 'Afscheid van een held' heeft :7

Inderdaad, goede tradities moet je in ere houden.

Als we ermee stoppen, zou iemand denken dat hij geen held was en alle crewleden zijn helden in mijn ogen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, Jowx, ik wist het al en het was ook wel te verwachten. Ik heb je nauwelijks gesproken, maar je hebt wel wat voor elkaar gebokst in de tijd waarin je op het forum actief was. Weekly Column / Jowx' Column zal ik niet vergeten en ik wens je succes verder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja JowX wat moet ik zeggen, ik kon goed met je babbelen ala in het gameforum zo niet op msn, jammer kerel je deed/doet het geweldig, ook al ben je geen moderator meer, in mijn ogen blijf je het goed doen, jammer! Hoop je nog eens te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat je weg gaat. Weer afscheid van een goede moderator nemen. Ik snap niet waarom zoveel mod+ weggaan :N Nou jammer, veel plezier in je gewone leven. Ik hoop dat je nog eens komt kijken.

Dat komt omdat ze veel werk hebben in RL en het te druk hebben voor GTAForum.

Verder vind ik het ook jammer dat alweer een goede moderator weggaat, maar er zal wel weer een goede mod in de plaats voor komen :Y

Nog veel geluk en plezier in RL :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...