Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Weet iemand hoe je het beste kan Stompen/boksen en waar je iemand het beste kan raken (Niet het hoofd en ook niet de geslachtsdelen svp)

Aangezien ik mijn oom een wil verslaan met iets anders dan handdrukken, en zijn klappen nogal hard aankomen aangezien hij uitsmijter is :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij mij is het sowieso voor het slapen gaan 40x opdrukken, ga de crunches erbij pakken.

Op de sportschool train ik met gewichten van 55, 22 (triceps), en 15 (biceps) en doe ik 150 situps.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je het beste kan Stompen/boksen en waar je iemand het beste kan raken (Niet het hoofd en ook niet de geslachtsdelen svp)

Aangezien ik mijn oom een wil verslaan met iets anders dan handdrukken, en zijn klappen nogal hard aankomen aangezien hij uitsmijter is :7

Ipv met alleen je arm te slaan, je hele lichaam gebruiken en draaien, als je dit ongeveer snapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je het beste kan Stompen/boksen en waar je iemand het beste kan raken (Niet het hoofd en ook niet de geslachtsdelen svp)

Aangezien ik mijn oom een wil verslaan met iets anders dan handdrukken, en zijn klappen nogal hard aankomen aangezien hij uitsmijter is :7

Leverstoot, als je voor hem staat aan de linkerkant onder zijn ribbenkast, gewoon een opstoot naar voren ipv naar boven. Probeer de kracht vooral uit je heupen te halen. Anders heb ik ook de nier stoten, net een hoek, maar dan achter zijn lever of maag (zit aan de andere kant van de buikholte) probeer hierbij door je benen te zakken en weer de kracht uit je heupen halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je het beste kan Stompen/boksen en waar je iemand het beste kan raken (Niet het hoofd en ook niet de geslachtsdelen svp)

Aangezien ik mijn oom een wil verslaan met iets anders dan handdrukken, en zijn klappen nogal hard aankomen aangezien hij uitsmijter is :7

Leverstoot, als je voor hem staat aan de linkerkant onder zijn ribbenkast, gewoon een opstoot naar voren ipv naar boven. Probeer de kracht vooral uit je heupen te halen. Anders heb ik ook de nier stoten, net een hoek, maar dan achter zijn lever of maag (zit aan de andere kant van de buikholte) probeer hierbij door je benen te zakken en weer de kracht uit je heupen halen.

Straks knalt die hele lever uit elkaar :7

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je het beste kan Stompen/boksen en waar je iemand het beste kan raken (Niet het hoofd en ook niet de geslachtsdelen svp)

Aangezien ik mijn oom een wil verslaan met iets anders dan handdrukken, en zijn klappen nogal hard aankomen aangezien hij uitsmijter is :7

Leverstoot, als je voor hem staat aan de linkerkant onder zijn ribbenkast, gewoon een opstoot naar voren ipv naar boven. Probeer de kracht vooral uit je heupen te halen. Anders heb ik ook de nier stoten, net een hoek, maar dan achter zijn lever of maag (zit aan de andere kant van de buikholte) probeer hierbij door je benen te zakken en weer de kracht uit je heupen halen.

Straks knalt die hele lever uit elkaar :7

Nee, het doet alleen gruwelijk zeer. Bij de nieren heb je kans op 3 dagen bloed plassen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hoe je het beste kan Stompen/boksen en waar je iemand het beste kan raken (Niet het hoofd en ook niet de geslachtsdelen svp)

Aangezien ik mijn oom een wil verslaan met iets anders dan handdrukken, en zijn klappen nogal hard aankomen aangezien hij uitsmijter is :7

Leverstoot, als je voor hem staat aan de linkerkant onder zijn ribbenkast, gewoon een opstoot naar voren ipv naar boven. Probeer de kracht vooral uit je heupen te halen. Anders heb ik ook de nier stoten, net een hoek, maar dan achter zijn lever of maag (zit aan de andere kant van de buikholte) probeer hierbij door je benen te zakken en weer de kracht uit je heupen halen.

Straks knalt die hele lever uit elkaar :7

Nee, het doet alleen gruwelijk zeer. Bij de nieren heb je kans op 3 dagen bloed plassen. :puh:

Met beetje buikspieren vang je zo'n klap wel op.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij buikspieren op je rug? en aan de zijkant van je buik. Ja kleintjes, maar een goeie stoot doet zeer door de buikspieren. Ik zelf ben een muay thai boxer, en ik heb er dus best wel ervaring mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij buikspieren op je rug? en aan de zijkant van je buik. Ja kleintjes, maar een goeie stoot doet zeer door de buikspieren. Ik zelf ben een muay thai boxer, en ik heb er dus best wel ervaring mee.

Ik had het dan ook over de klappen die je op de buik geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben pas 13 maar wil ook beginnen. Wat raden jullie mij aan? Ik wil natuurlijk wel nog even doorgroeien..

Ga naar een sportschool, en vraag daar een instructeur. Zal waarschijnlijk wel een full body schema worden. Hoewel, ligt er ook aan hoe vaak je gaat en wat je wil.

Dit is b.v. een full body schema.

-Cardio

-Chest Press

-Leg Press

-Lever Curl

-Crunches

-Lat Pull Down

-Cable push down

-Rotary Torso

Link to comment
Delen op andere websites

Ey, ik wil ook wat sterker worden.

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in een sportschool, want die is nogal ver weg :(

Ik heb gelukkig zeer weinig vet, en ik fiets dagelijks 50 km met een gemiddelde snelheid van 25 km/h.

Ik heb gister ff push ups gedaan, maar ik kwam niet verder dan 33 toen ging het moeizaam en ben ik nog met heel veel moeite naar de 40 gegaan.

Weet iemand hoe ik mijn triceps en buikspieren het beste wat "beter" kan maken?

Ik heb wel zo'n ding waar je voeten inzet, en dan moet je met een veer jezelf "Optrekken"

En ik heb nog een ijzeren handvat aan mijn plafond hangen waar je jezelf bij kan "optrekken" alweer :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...