Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

  • 1 maand later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...
Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor.

En straks heb je gigantische schouders en een kleine chest en kleine biceps XD Dus tsja als je met opdrukken bezig gaat dan raad ik je ook aan om gelijk je hele body te trainen, met alleen opdrukken gaat het niet.

P.S. Met opdrukken pak je je chest wel een beetje.. maar niet echt zo mja extreem laat ik het zo zeggen.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe als ik er zin in heb 10 keer opdrukken en dan nog wat buikspieroefeningen. Maar tegenwoordig vind ik er de motivatie en zin niet meer voor.

En straks heb je gigantische schouders en een kleine chest en kleine biceps XD Dus tsja als je met opdrukken bezig gaat dan raad ik je ook aan om gelijk je hele body te trainen, met alleen opdrukken gaat het niet.

P.S. Met opdrukken pak je je chest wel een beetje.. maar niet echt zo mja extreem laat ik het zo zeggen.

Conventionele push-ups spreken met name de pec. major en pec. minor aan, synergists zijn triceps, rectus abdom. en voorkant delts, in mindere mate biceps. Reusachtige schouders ontwikkelen met opdrukken ???

Sowieso is opdrukken vaak meer uithoudingsvermogen v/d spieren daar er algauw meer dan 20 reps gemaakt worden, dus de weerstand is sowieso niet minimaal 65% van je 1rm.

Link to comment
Delen op andere websites

"Wow, vet cool dat je al die begrippen kent! _O_ " (was dat ongeveer de reactie die je hoopte te krijgen? :7 )

Je mag het voortaan wel gewoon in begrijpelijke taal vertellen ^_^

Ontopic: Ik doe sinds 4 jaar aan krachttraining op de sportschool :Y

Bewerkt: door Silver-Blade
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
"Wow, vet cool dat je al die begrippen kent! _O_ " (was dat ongeveer de reactie die je hoopte te krijgen? :7 )

Je mag het voortaan wel gewoon in begrijpelijke taal vertellen ^_^

Ontopic: Ik doe sinds 4 jaar aan krachttraining op de sportschool :Y

Welke oefeningen doe je dan zo al?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Dit topic is echt forumnostalgie voor mij. Toen PietjeII nog megalid was. Mooie tijd. Mooie tijd...

Ik heb op een gegeven moment krachttrainen moeten helaas opgeven i.v.m. ondergewicht. Ik mis het nog iedere dag. Het was gewoon echt een dagelijkse bezigheid, een hobby. Om eerlijk te zijn vind ik het n00b gehalte in dit topic momenteel wel erg hoog. :$ Als ik nog eens de tijd heb ga ik op de posts in zoals PietjeII alles aan mij geleerd heeft.

Bewerkt: door Flashingdemon666
Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is echt forumnostalgie voor mij. Toen PietjeII nog megalid was. Mooie tijd. Mooie tijd...

Ik heb op een gegeven moment krachttrainen moeten helaas opgeven i.v.m. ondergewicht. Ik mis het nog iedere dag. Het was gewoon echt een dagelijkse bezigheid, een hobby. Om eerlijk te zijn vind ik het n00b gehalte in dit topic momenteel wel erg hoog. :$ Als ik nog eens de tijd heb ga ik op de posts in zoals PietjeII alles aan mij geleerd heeft.

Hoezo ondergewicht?

Eet je wel voldoende?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...