Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan mezelf al 20 keer opdrukken, en ik eet elke dag pindakaas :Y

Pindakaas is dus echt niet te vreten... :kots:

Van pindakaas word je groot en sterk

Wie is er nou niet groot mee geworden?

Trouwens, ik ben ook nog steeds bezig, en vandaag had ik nog een complimentje gekregen, dus dat was behoorlijk stimulerend 8D

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je een hoger vetpercentage willen?

Omdat ik erg licht ben (58 kilo, 1,82 meter) en ik gewoon te weinig vet heb naar mijn mening.

Sommige botten waar geen spieren overheen zitten, maar bij normale mensen vet overheen zit, steken gewoon een beetje uit bij mij (bijvoorbeeld knien en elleboog). Ook zie je vaak me aders erg goed.

Daarom zou ik het het liefst iets hoger vet percentage willen krijgen om er een beetje minder mager uit te zien. Ik wil echt geen buikje krijgen ofzo maar een wat dikkere huid zou ik fijn vinden.

Je kan wel zeggen train wat meer, want met veel spieren zie je er ook minder mager uit, maar zo gemakkelijk krijg ik die spiermassa er niet bij. Zeker omdat ik ook maar 1 keer per week ga.

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Jij kijkt teveel televisie :schater:

Haha, en toch heeft Pennywise meer dan gelijk... :puh:

Natuurlijk i.c.m. goeie training, maar verder is pindakaas een geweldig bulk-product. Veel calorieën (heb je nodig om te groeien), veel eiwitten en veel essentiële vetzuren (niet de Light-variant nemen, die is alleen volgestouwd met suiker).

Link to comment
Delen op andere websites

Jij kijkt teveel televisie :schater:

Haha, en toch heeft Pennywise meer dan gelijk... :puh:

Natuurlijk i.c.m. goeie training, maar verder is pindakaas een geweldig bulk-product. Veel calorieën (heb je nodig om te groeien), veel eiwitten en veel essentiële vetzuren (niet de Light-variant nemen, die is alleen volgestouwd met suiker).

NL'ers en hun pindakaas :kots: xD.

Heb ik overigens een gezond gewicht?

1.85m 66Kg

Link to comment
Delen op andere websites

NL'ers en hun pindakaas :kots: xD.

Als je 'et niet lust hoef je 't niet te eten natuurlijk, maar anders zou je het toch zeker moeten overwegen om op te nemen in je dieet (als je aan wilt komen natuurlijk).

Heb ik overigens een gezond gewicht?

1.85m 66Kg

Bweeh nee, jij bent zwaar ondervoed. Meeer eten!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mezelf al 20 keer opdrukken, en ik eet elke dag pindakaas :Y

Ik doe elke dag, als ik net wakker ben, en als ik naar bed ga, 25 keer opdrukken, dat is standaard, doe ik altijd..

Ben begonnen, ongeveer een jaar geleden, met elke keer 10 keer ofzo :puh: maar als ik wil pers ik er wel 40 keer uit, maar daar begin ik niet aan omdat ik dan volgende dag spierpijn heb :puh:

En ik eet ook elke dag pindakaas :koffie: Altijd al gedaan sinds jongs af aan :)

Maar ik was vroeger ook echt een magere, nu nog niet dik, maar niet dat elk bot ver uitsteekt, en dat komt mede door ( het dagelijkse broodje kebab :puh: , nee eet er maar 2-3 per week) veel trainen, dus een tip voor iedereen:

Druk veel op, en als je het heb, gebruik ook zo'n uitrek ding

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mezelf al 20 keer opdrukken, en ik eet elke dag pindakaas :Y

Ik doe elke dag, als ik net wakker ben, en als ik naar bed ga, 25 keer opdrukken, dat is standaard, doe ik altijd..

Ben begonnen, ongeveer een jaar geleden, met elke keer 10 keer ofzo :puh: maar als ik wil pers ik er wel 40 keer uit, maar daar begin ik niet aan omdat ik dan volgende dag spierpijn heb :puh:

En ik eet ook elke dag pindakaas :koffie: Altijd al gedaan sinds jongs af aan :)

Maar ik was vroeger ook echt een magere, nu nog niet dik, maar niet dat elk bot ver uitsteekt, en dat komt mede door ( het dagelijkse broodje kebab :puh: , nee eet er maar 2-3 per week) veel trainen, dus een tip voor iedereen:

Druk veel op, en als je het heb, gebruik ook zo'n uitrek ding

:cya:

Misschien kan je beter je Nederlands boek opendoen in plaats van opdrukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mezelf al 20 keer opdrukken, en ik eet elke dag pindakaas :Y

Ik doe elke dag, als ik net wakker ben, en als ik naar bed ga, 25 keer opdrukken, dat is standaard, doe ik altijd..

Ben begonnen, ongeveer een jaar geleden, met elke keer 10 keer ofzo :puh: maar als ik wil pers ik er wel 40 keer uit, maar daar begin ik niet aan omdat ik dan volgende dag spierpijn heb :puh:

En ik eet ook elke dag pindakaas :koffie: Altijd al gedaan sinds jongs af aan :)

Maar ik was vroeger ook echt een magere, nu nog niet dik, maar niet dat elk bot ver uitsteekt, en dat komt mede door ( het dagelijkse broodje kebab :puh: , nee eet er maar 2-3 per week) veel trainen, dus een tip voor iedereen:

Druk veel op, en als je het heb, gebruik ook zo'n uitrek ding

:cya:

Misschien kan je beter je Nederlands boek opendoen in plaats van opdrukken.

******

:koffie:

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mezelf al 20 keer opdrukken, en ik eet elke dag pindakaas :Y

Ik doe elke dag, als ik net wakker ben, en als ik naar bed ga, 25 keer opdrukken, dat is standaard, doe ik altijd..

Ben begonnen, ongeveer een jaar geleden, met elke keer 10 keer ofzo :puh: maar als ik wil pers ik er wel 40 keer uit, maar daar begin ik niet aan omdat ik dan volgende dag spierpijn heb :puh:

En ik eet ook elke dag pindakaas :koffie: Altijd al gedaan sinds jongs af aan :)

Maar ik was vroeger ook echt een magere, nu nog niet dik, maar niet dat elk bot ver uitsteekt, en dat komt mede door ( het dagelijkse broodje kebab :puh: , nee eet er maar 2-3 per week) veel trainen, dus een tip voor iedereen:

Druk veel op, en als je het heb, gebruik ook zo'n uitrek ding

:cya:

Misschien kan je beter je Nederlands boek opendoen in plaats van opdrukken.

Uh.. wat boeit het dat er een paar foutjes in zitten. Iedereen maakt fouten, daar leren we weer van. En misschien typte hij dit wel te snel, waardoor er een paar kleine foutjes inzitten.

Verder kun je met opdrukken een REDELIJK frame opbouwen. Denk aan een redelijke borst, en redelijke armen. Verder bereik je er eigenlijk niets mee. Koop liever 2 halters en een barbell, met 50-60 kg aan schijven.

Daar kan je mee door...

Link to comment
Delen op andere websites

...

...

...

Uh.. wat boeit het dat er een paar foutjes in zitten. Iedereen maakt fouten, daar leren we weer van. En misschien typte hij dit wel te snel, waardoor er een paar kleine foutjes inzitten.

*Tekst*

Het was niet serieus bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...