Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Dat was alleen om je stofwisseling sneller om te zetten, zodat het verwacht dat je snel weer eten krijgt. Je moet ongeveer 6 keer per dag eten om goede resultaten te behalen. Als je om de 2 uur of iets meer, een middelmatige maaltijd eet dan zit je wel goed denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat was alleen om je stofwisseling sneller om te zetten, zodat het verwacht dat je snel weer eten krijgt. Je moet ongeveer 6 keer per dag eten om goede resultaten te behalen. Als je om de 2 uur of iets meer, een middelmatige maaltijd eet dan zit je wel goed denk ik.

2 dingen. 1) Ga je benen trainen en 2) overkill voor borst en armen en 3) lees je nog eens extra in over het begrip 'metabolisme'. Dat waren eigenlijk 3 dingen, maar BaasB telt dan ook altijd voor extra.

Ik weet nou eenmaal erg veel van krachttraining dus vandaar dat ik jou deze tips kon geven. Graag gedaan hoor, ik ben nou eenmaal behulpzaam ingesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

1 . Benen trainen , geen zin in. Gaat te moeilijk met dumbells , mag de sportschool nog niet in.

2. Wat bedoel je met overkill ? Je moet toch 2 dagen rusten voor je weer traint , dat doe ik toch. Biceps train je moeilijk omdat je die vaak gebruikt dus die moeten toch een extra duwtje krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok dan. In dat geval moet ik concluderen dat je heel erg goed bezig bent (om voor de rest van je leven een zwakke ecto te blijven).

Hey sorry dat ik zo grof doe, normaal gesproken zou ik zoiets nooit zeggen, maar om de een of andere reden leek mij dit gewoon de juiste reactie op jouw post hierboven.

Link to comment
Delen op andere websites

Stomme gans :D Ik weet niet waarom dat eigenlijk nodig was ? Ik ben nog te jong voor sportschool , thuis alleen dumbells en daarmee gaat het trainen van je benen te moeilijk.

En op die 2e vraag heb je volgens mij niet geantwoord. Ik ben nieuw met dit , help me in plaats van me af te kraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Stomme gans :D Ik weet niet waarom dat eigenlijk nodig was ? Ik ben nog te jong voor sportschool , thuis alleen dumbells en daarmee gaat het trainen van je benen te moeilijk.

En op die 2e vraag heb je volgens mij niet geantwoord. Ik ben nieuw met dit , help me in plaats van me af te kraken.

Benen trainen kan je wel hoor. Ga lopen. Maar echt veel lopen. Het is goed voor je conditie + longen en je beenspieren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 14, en zou dus naar de sportschool mogen. Nog niet te zwaar natuurlijk. Ik ben al eens wezen kijken. Maar de dingen die ik leuk vind mag/kan ik nog niet doen. Ik zal maar effe posten wat ik uit de sportschool wil halen, zodat het makkelijker is om een lijstje te maken :puh:.

- Krachtige beenspieren

- Goede conditie

M'n conditie is gemiddeld, en dat vind ik niet genoeg. Ik zou het graag wat op willen halen. Kan iemand me daarvoor een mannier aanraden? Het liefst nog dat ik daarmee gelijk m'n been kan trainen ^^.

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon hurken en weer omhoog, als je dat langzaam doet word het zwaarder.

wat je ook kan doen is bijvoorbeeld 10 keer opdrukken dan 10 keer hurken, weer 10 keer opdrukken.

en zo door gaan tot je echt niet meer kan.

en eet een eitje voor je gaat trainen, je lichaam sloopt die eiwitten en door de sporten maakt je bouwt je lichaam weer spieren op uit die eiwitten, hoezo milieuvriendelijk? die recycling :D

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon hurken en weer omhoog, als je dat langzaam doet word het zwaarder.

wat je ook kan doen is bijvoorbeeld 10 keer opdrukken dan 10 keer hurken, weer 10 keer opdrukken.

en zo door gaan tot je echt niet meer kan.

en eet een eitje voor je gaat trainen, je lichaam sloopt die eiwitten en door de sporten maakt je bouwt je lichaam weer spieren op uit die eiwitten, hoezo milieuvriendelijk? die recycling :D

Of voedingssuplement zoals die sportshakes zijn ook altyd handig. Gebruik ze zelf meestal als ik nog niet gegeten heb voor dat ik ga sporten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...