Heemskerk Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 oke dan is het goed zijn er nog wel onontdekte EE's eigenlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2007 Hey, ik weet niet of dit een nieuwe EE is, maar ik heb hem gevonden bij Phil Cassidy's cararvan. In zijn kamer staat een poster van Soldiers of Misfortune. In het echt heet het spel, zoals jullie wel weten, Soldier of Fortune. Hier istie:Deze Easter Egg is al wel een tijdje bekend. Je kunt alle Easter Eggs van Vice City op WikiGTA vinden, om precies te zijn hier: *KLIK*.Daarnaast hebben we al een topic waarin je eventuele nieuwe Easter Eggs kunt posten, dat topic vind je hier: *KLIK*. Ditmaal voeg ik dit topic wel even samen met het reeds bestaande topic, dan kun je voortaan zelf je nieuwe Easter Eggs in het juiste topic posten. Edit @ hierboven >> De kans dat er nog onontdekte Easter Eggs zijn is extreem klein. Ik verwacht niet dat er nog nieuwe ontdekt zullen worden, maar het leven zit vol verrassingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 Hey, ik weet niet of dit een nieuwe EE is, maar ik heb hem gevonden bij Phil Cassidy's cararvan. In zijn kamer staat een poster van Soldiers of Misfortune. In het echt heet het spel, zoals jullie wel weten, Soldier of Fortune. Hier istie:Deze Easter Egg is al wel een tijdje bekend. Je kunt alle Easter Eggs van Vice City op WikiGTA vinden, om precies te zijn hier: *KLIK*.Daarnaast hebben we al een topic waarin je eventuele nieuwe Easter Eggs kunt posten, dat topic vind je hier: *KLIK*. Ditmaal voeg ik dit topic wel even samen met het reeds bestaande topic, dan kun je voortaan zelf je nieuwe Easter Eggs in het juiste topic posten. Edit @ hierboven >> De kans dat er nog onontdekte Easter Eggs zijn is extreem klein. Ik verwacht niet dat er nog nieuwe ontdekt zullen worden, maar het leven zit vol verrassingen Meestal worden alleen nog maar bugjes ontdekt, maar dat zijn niet echt Easter Eggs lijkt mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2007 Nee, Easter Eggs zijn meestal verwijzingen en geintjes die opzettelijk in het spel zijn gezet door de makers, bugs zijn voornamelijk foutjes in de programmering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delta Commander Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 ik weet niet of deze al bekend is maar lance dance lijkt heel veel op lapdance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 (bewerkt) ik weet niet of deze al bekend is maar lance dance lijkt heel veel op lapdance Dat is volgens mij wel heel ver gezocht! Zo kan je alle namen een klein beetje beginnen vervormen en bekom je een ander woord. En je zegt ook niet snel Lance Dance, dan zeg je eerder Lance Vance, of Lance Vance Dance. Bewerkt: 11 maart 2007 door hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2007 *Dubbelpost*De Donutshop uit SA, waar je Tenpenny tegenkomt, zit waarschijnlijk ook in VC. Je hoort reclame op o.a. Flash FM en hij zit waarschijnlijk ook ingame (in Downtown, volgens de radio). Die donutshop zit er wel degelijk, alleen niet in Downtown geloof ik. In de missie Sir, yes sir van Colonel Cortez, als je de militaire colonne een tijdje door laat rijden, zullen ze op de hoek stoppen (dicht in de buurt van het politiebureau daar) je hoort een van de adjudanten dan roepen "soldier, go get some donuts!" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2007 Waarom zou dat dezelfde zijn, een donutwinkel heb je in zoveel steden, zowel echte als virtuele. Je hebt er dan één in Vice City en in de staat San Andreas, maar ze zitten ook in de NFS-stad Rockport, zou je ook als verwijzing kunnen zien. Moet je niet doen, dingen uit het dagelijkse leven zitten in elke stad, anders zou je alle lantaarnpalen nog wel als EE kunnen bestempelen, omdat die ook al in de GTA ervoor zaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoDyLoTioN Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2007 (bewerkt) Ik heb dat eigenlijk nooit geweten maar, is de haai die afentoe vlak bij de junkyard zwemt nou ook een EE? Omdat ik hem altijd maar op 1 plek heb gezien, en wel hier: > Klik < Bewerkt: 1 april 2007 door BoDyLoTioN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2007 Ik hoorde van een vriend deze, alleen ik vind hem erg onwaarschijnlijk. Ik ga hem nog testen: 1. Ga naar de vuurtoren.2. Wacht to het nacht is (na 20:00) en ga naar het zand. 3. Kijk rond en zoek een strandbal. 4. Schop hem (door er tegenaan te lopen) in het water. 5. Als je het goed doet, hoor je alle stemmen van het spel in een soort melodie en mensen om je heen (als die er zijn) achtervolgen de bal, zelfs al kost het hun hun leven, ze lopen gewoon het water in Het werkt niet altijd, maar als je blijft proberen lukt het wel Ik denk misschien is er overdag ook een bal, maar alleen 's nachts werkt de easter egg. Dat je kunt ballen met de strandbal wist ik, maar dat dit gebeurd....... Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 (bewerkt) Playstation Verwijzing Wie: ICE BANANA Wat: Verwijzing Waneer: 11:36 Hoe: Door VC te spelen Waar: Parking bij Winkelcentrum Btw Gratis parkeren kan altijd,want er staat :Free parking today IB Bewerkt: 15 april 2007 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Ik hoorde van een vriend deze, alleen ik vind hem erg onwaarschijnlijk.Ik ga hem nog testen: 1. Ga naar de vuurtoren.2. Wacht to het nacht is (na 20:00) en ga naar het zand. 3. Kijk rond en zoek een strandbal. 4. Schop hem (door er tegenaan te lopen) in het water. 5. Als je het goed doet, hoor je alle stemmen van het spel in een soort melodie en mensen om je heen (als die er zijn) achtervolgen de bal, zelfs al kost het hun hun leven, ze lopen gewoon het water in Het werkt niet altijd, maar als je blijft proberen lukt het wel Ik denk misschien is er overdag ook een bal, maar alleen 's nachts werkt de easter egg. Dat je kunt ballen met de strandbal wist ik, maar dat dit gebeurd....... Mvg, Flitskikker dat zou cool zijn, ik vind het merkwaardig maarja ben benieuwd wat je vind... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2007 (bewerkt) Appartment 3C is zeker de vetste easter Egg! Iets dat ik nog ontdekte: Je kunt met een jetpack de beddenwinkel binnengaan, maar dat is niet veel bijzonders. Wel leuk om je te verstoppen voor gangs of politie Zie in de bijlage. (Moest de foto wat verkleinen zodat 'tie paste ) Bewerkt: 20 april 2007 door SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 Yay! Ik heb eens wat research gedaan in de "Fimstudio" Kijk wat eruit kwam: Arnold Steelone? afgeleid uit => Arnold Shwarzenegher en Sylvester Stalone Top Down City? => GTA I II en Advance? En daarnaast hangt nog een poster een daar staar Shwarz op (arnold Shwarzenegher...) Waar herkennen we dit toch van? GTA III Btw de eerste persoon lijkt erg op "Don Corleone"... TarBrusch Coffee (vage foto sorry) Lichtjes bekend in de oren als StarBrush? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Ik kwam net in Little Haiti, aan die hoofdstraat naast de Pay'N'Spray, een zaak tegen met deze naam: Joe's Beds This is the number 1 bed store in carcer Verwijzing naar Manhunt's Carcer City? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.