Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

@Baffie toch blijft het vaag. Wanneer je over een mannetje heenrijd en daarna nog opstaat bloedt hij niet. Vreemd dat Lance hier dus wel bloed ;)

Is het niet zo dat het bloed er al lag? Omdat in de missie Lance gemarteld word ofzo? Volgens mij ligt dat plasje bloed daar standaart (tijdens die missie).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Baffie toch blijft het vaag. Wanneer je over een mannetje heenrijd en daarna nog opstaat bloedt hij niet. Vreemd dat Lance hier dus wel bloed ;)

Is het niet zo dat het bloed er al lag? Omdat in de missie Lance gemarteld word ofzo? Volgens mij ligt dat plasje bloed daar standaart (tijdens die missie).

Dat zou best wel eens kunnen ;) . Maar volgens mij is hij toch echt dood, want hij stond niet meer op :blink: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Kom ik toch weer terug op de in de lucht rijdende auto.

Volgensmij zitten er nog aardig wat programmeer foutjes in GTA Vice City.

Ik heb vanaf het moment dat jij dat bericht postte totnutoe gelooft dat dit door de cheat COMEFLYWITHME kwam, maar vanmiddag heb ik het zélf ook meegemaakt, ik ben éíndelijk een keer zonder cheats begonnen, en nu ben ik bezig met de rampages, en ik was met déze bezig, en ineens komt er een Sabre aan door de lucht, ik heb snél een screen gemaakt en dat was déze:

vliegendesabre2wx.png

Écht heel vreemd, nog nooit meegemaakt, en ik denk ook niet dat ik het nog een keer mee ga maken, maar vanmiddag gebeurde het wél dus!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.

Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk

busseninelkaar0nf.jpg

Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten.

misluktetank1ng.jpg

eeej waar heb je da ding gedoawload en hoe heet da ding in het engels want ik wil die graag (ik heb al in de zoekfunctie gekeken maar daar stond niks) :unsure:

of wil je anders die site geven maar je da hebt gedaowload via PB :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een keer,was ik met een heli aan het vliegen en dan botst een politie auto op me en dan staat mijn heli in het vuur,dus ik spring van minstens 100 meter naar beneden en was niet dood.Raar he.Dat vindt ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Neuh, zo raar is dat niet. Als je met de Ultimate Trainer heel hoog de lucht ingaat (Lees: nog veel hoger dan de wolkenkrabbers), en je vervolgens laat vallen, ben je ook niet dood zodra je neerkomt. Zo werkt dat nu eenmaal in GTA VC, in GTA SA is dit gefikst.

Hoe dan ook, dit topic is er voor vreemde screens, niet voor niet-kloppende dingen in GTA VC

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...