-Richard- Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 @Baffie toch blijft het vaag. Wanneer je over een mannetje heenrijd en daarna nog opstaat bloedt hij niet. Vreemd dat Lance hier dus wel bloed Is het niet zo dat het bloed er al lag? Omdat in de missie Lance gemarteld word ofzo? Volgens mij ligt dat plasje bloed daar standaart (tijdens die missie). Reageren
Flame^ Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Geplaatst: 18 juni 2005 @Baffie toch blijft het vaag. Wanneer je over een mannetje heenrijd en daarna nog opstaat bloedt hij niet. Vreemd dat Lance hier dus wel bloed Is het niet zo dat het bloed er al lag? Omdat in de missie Lance gemarteld word ofzo? Volgens mij ligt dat plasje bloed daar standaart (tijdens die missie). Dat zou best wel eens kunnen . Maar volgens mij is hij toch echt dood, want hij stond niet meer op :blink: . Reageren
Baffie Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Dan weet ik het ook niet, in ieder geval weet ik wel dat ik hier weer een screen heb die niet echt klopt, ik reed aardig hard met m'n Cheetah, en toen ik tegen deze paal aankwam, gebeurde dit: Reageren
Jorge_F Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 Dat heb ik ook wel is, en vooral vaak als ik een auto spawn. Of dan komt ie vast te zitten tussen twee bomen :blink: Reageren
Flame^ Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Ik had dit tijdens MTA :blink: : Heb dit ook wel is vaker gehad tijdens MTA :huh: . Edit: Nog vreemder :blink: :blink: Bewerkt: 29 juni 2005 door Big Smoke Reageren
Baffie Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Kom ik toch weer terug op de in de lucht rijdende auto.Volgensmij zitten er nog aardig wat programmeer foutjes in GTA Vice City. Ik heb vanaf het moment dat jij dat bericht postte totnutoe gelooft dat dit door de cheat COMEFLYWITHME kwam, maar vanmiddag heb ik het zélf ook meegemaakt, ik ben éíndelijk een keer zonder cheats begonnen, en nu ben ik bezig met de rampages, en ik was met déze bezig, en ineens komt er een Sabre aan door de lucht, ik heb snél een screen gemaakt en dat was déze: Écht heel vreemd, nog nooit meegemaakt, en ik denk ook niet dat ik het nog een keer mee ga maken, maar vanmiddag gebeurde het wél dus! Reageren
Baffie Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Daar is dít topic niet voor, kijk inde balk boven je, daar zie je de Forum Helpdesk tussen staan, daar staat álles precies in. Forum Helpdesk Reageren
Gino Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Big smoke je 2de foto had ik ook altijd :blink: maar ik vraag me af hoe je er bent gekomen .. mij lukte het niet .. Reageren
D-Gun Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ok, ik heb de gedachte gekregen om een topic aan te maken waarin je alle screens kunt zetten van beelden uit het spel die niet echt kunnen, ik heb er zelf alvast 2. Misschien zijn er hier anderen die ook zulke situaties hebben meegemaakt.Dit is de eerste, hier staan 2 coaches in elkaar in een + vorm, in werkelijkheid lijkt mij dat niet echt mogelijk Deze Tank heb ik zo gekregen toen ik met het voertuig in de buurt van de Pay 'N' Spray in Little Havana kwam. Ik kwam tegen een laag afdakje aan en de loop van de tank viel eraf. De tank kon daarna nog wel schieten. eeej waar heb je da ding gedoawload en hoe heet da ding in het engels want ik wil die graag (ik heb al in de zoekfunctie gekeken maar daar stond niks) :unsure: of wil je anders die site geven maar je da hebt gedaowload via PB :huh: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 (bewerkt) Ik had eerst dit: Bewerkt: 20 juli 2005 door BeatboxGamer Reageren
W3sl3y Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik had eerst dit: moet ik dit met een vergroot glas gaan bekijken ofzo... <_< Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ik had een keer,was ik met een heli aan het vliegen en dan botst een politie auto op me en dan staat mijn heli in het vuur,dus ik spring van minstens 100 meter naar beneden en was niet dood.Raar he.Dat vindt ik wel. Reageren
Lantyz Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Neuh, zo raar is dat niet. Als je met de Ultimate Trainer heel hoog de lucht ingaat (Lees: nog veel hoger dan de wolkenkrabbers), en je vervolgens laat vallen, ben je ook niet dood zodra je neerkomt. Zo werkt dat nu eenmaal in GTA VC, in GTA SA is dit gefikst. Hoe dan ook, dit topic is er voor vreemde screens, niet voor niet-kloppende dingen in GTA VC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.