Jump to content

Vreemde screens Vice City

Recommended Posts

• Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

45

• medion

14

• RonaldVC

10

• -Spijker-

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
wad os dat vor een ding in de lucht???

wat bedoel je? :huh: :blink:

ik zie niks in de lucht op dat plaatje :blink:

ps: welk plaatje bedoel je eigenlijk, ik denk die van royboyvdv. :)

Greetz jowx :lol:

Geplaatst:

yoow gta-sa-vc quote gewoon even het plaatje waar je het over hebt zodat wij fantsoenlijk kunnen reageren!

Geplaatst: (bewerkt)
Kom ik toch weer terug op de in de lucht rijdende auto.

Volgensmij zitten er nog aardig wat programmeer foutjes in GTA Vice City.

Ik heb vanaf het moment dat jij dat bericht postte totnutoe gelooft dat dit door de cheat COMEFLYWITHME kwam, maar vanmiddag heb ik het zélf ook meegemaakt, ik ben éíndelijk een keer zonder cheats begonnen, en nu ben ik bezig met de rampages, en ik was met déze bezig, en ineens komt er een Sabre aan door de lucht, ik heb snél een screen gemaakt en dat was déze:

vliegendesabre2wx.png

Écht heel vreemd, nog nooit meegemaakt, en ik denk ook niet dat ik het nog een keer mee ga maken, maar vanmiddag gebeurde het wél dus!

Is dit niet gewoon de cheat flying dodo car.of hij neemt een jump over zo een ding met latten.

Bewerkt: door chaos-power
Geplaatst:
zoals joriz al zegt het zijn programeer fouten

Joh? Je verdient een medaille, het topic is juist voor screens met die 'programeer fouten' B) .

• 2 weken later...
Geplaatst:
Deze is ook wel vaag.. :blink:

Vage Pic

Zorg dat je hosting werkt, en niet dat ik een 403 krijg.

Dat is trouwens meestal (maar niet altijd) op te lossen door een "?" achter de link te plakken.

• 2 maanden later...

*bump*

Ik heb nu wel iets heel erg vaags, toen ik gister vc speelde was alles normaal, toen ik hem denet speelde en ik ree bij het stukje in ocean beach waar de hunter komt te staan bij 100 hidden packages, zie ik opeens zo'n buggy in een verkeerslichtpaal zitten (de paal stond door de motor heen), ik wou een screen maken en ga op de dak staan van mijn eigen wagen voor beter zicht rijd hij gewoon weg, ik denk jammer maar mischien gebeurd het zo nog een keer en kan ik een screen maken en rij een rondje langs het ocean vieuw hotel, als ik terug kom zie ik opeens dat alle auto's op de stoep rijden ipv de weg :?. Screen, de cab hoort op het stuk te rijden wat ik met een pijl heb aangegeven, ik post zo nog een screen (hoop ik):

rijdenopstoep8rh.gif

Edit: Ik ben een stukje terug gereden en ik heb ontdekt waar ze de stoep op gaan, zelfs de politie doet het:

rijdenopstoep39cn.gif

Nog vreemder: sommige rijden een stuk over de stoep en gaan dan weer terug de weg op :? :

rijdenopstoep41te.gif

Edit2: en nu rijd de helft normaal:

post-67-1129292632.gif

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

Ben ik ook vaak genoeg tegengekomen, zo te zien op dezelfde plek. Wanneer ik aan kom rijden, en het stoplicht staat op rood, staat er heel vaak een wagen op de stoep op groen licht te wachten. Ik heb er echter nog nooit een wagen de stoep op zien rijden, zoals die politiewagen doet. Ze staan er altijd al zodra ik aankom.

Er zal wel een foutje zijn gemaakt bij het aangeven van wegen.

Er zal wel een foutje zijn gemaakt bij het aangeven van wegen.

Volgens mij niet want het is soms wel en soms niet, wat me wel een beetje opgevallen is (nog niet echt gevestigd) is dat ze dit vaak doen waarneer ik op de weg sta, het lijkt wel of ze me vermijden om niet te botsen ofzo, het vreemde is, is dat ze weer terug de weg opgaan bij een stuk voor mij. Oftewel, ze moeten alsnog wachten totdat ik weg gelopen ben.

Edit: laat maar dit laatste klopt niet, dus dat ze mij vermijden, ik ga nu kijken of het ook alleen bij lopen en als je in een admiral zit gebeurd :D

Edit2: volgens mij wel, toen ik in een cabbie ging zitten dee alleen de politie het nog, mischien doen ze het alleen als het mooi weer is ofzo, ik kan nog zoveel gaan uitproberen.

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:
Kom ik toch weer terug op de in de lucht rijdende auto.

Volgensmij zitten er nog aardig wat programmeer foutjes in GTA Vice City.

Ik heb vanaf het moment dat jij dat bericht postte totnutoe gelooft dat dit door de cheat COMEFLYWITHME kwam, maar vanmiddag heb ik het zélf ook meegemaakt, ik ben éíndelijk een keer zonder cheats begonnen, en nu ben ik bezig met de rampages, en ik was met déze bezig, en ineens komt er een Sabre aan door de lucht, ik heb snél een screen gemaakt en dat was déze:

vliegendesabre2wx.png

Écht heel vreemd, nog nooit meegemaakt, en ik denk ook niet dat ik het nog een keer mee ga maken, maar vanmiddag gebeurde het wél dus!

Is dit niet gewoon de cheat flying dodo car.of hij neemt een jump over zo een ding met latten.

Wat denk je, ten eerste gebruik ik geen cheats, ten tweede ook geen mods in dit geval, zou ik de cheat gebruiken van COMEFLYWITHME, dan zouden alle "gewone" auto's nog normaal rijden, pas als je keihard gaat rijden kom je los van de grond, hij kan ook onmogelijk een jump hebben gemaakt als je de positie van de auto nagaat, er is namelijk in de hele omtrek geen énkele jump te vinden die zo gaat. De auto bleef ook gewoon zo rijden. Ik snapte hem zélf ook niet hoor!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik denk dat Baffie wel gelijk heeft wat ik zag ook een keer een bus door de lucht rijden, en hij reed gewoon rustig door

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...