Wesley Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 (bewerkt) Hey, Vertel hier op welke vechtsport jij zit/zat. Discussies over vechtsporten kan ook! ----------- Ik zelf zat op Karate, ik ben niet verder gegaan tot de Oranje-band, had er geen zin meer in, dus daarom ben ik er van af gegaan. Dat is nou inmiddels weer 2 á 3 jaar geleden, tegenwoordig kijk ik regelmatig naar filmpjes van mensen die goed zijn in vechtsporten. Taekwondo http://www.youtube.com/watch?v=ChOeCGQyb9g Win Chun http://www.youtube.com/watch?v=Q7kiVD1qVLU Kong fu? En zo zijn er nog veel meer filmpjes. Bewerkt: 11 maart 2012 door Wesley_GTA Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik heb 4 á 5 jaar op Taekwondo gezeten. Ben tot de rode/zwarte band gegaan, en darna gestopt. De leraar begon me te irriteren en het ging niet samen met school/voetbal. Reageren
Arthis Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik zit ook op karate en ga 15 december examen voor de gele slip doen. Reageren
Ruwie Geplaatst: 2 december 2007 Rapport Geplaatst: 2 december 2007 Ik zou graag op een vechtsport willen maar ik zou niet weten welke. Er zijn er tegenwoordig zoveel en ik weet gewoon niet wat het beste bij mij past.. Reageren
Wesley Geplaatst: 3 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Ik zou graag op een vechtsport willen maar ik zou niet weten welke.Er zijn er tegenwoordig zoveel en ik weet gewoon niet wat het beste bij mij past.. Mja, alle vechtsporten zijn ergens anders voor, bijvoorbeeld karate, is typisch voor zelfverdediging. En Judo is weer voor aanvallen en verdedigen, elke vechtsport is tenminste ergens goed voor Reageren
Scarface92 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Met gym doen we regelmatig aan vecht sporten. Zelf zit ik niet op een vecht sport maar een klas klasgenoot van me wel.. Het is een zij en ze kant hele hele mooie slaan bewegingen uitvoeren,dus kom ik meestal niet al te dichtbij! Ze mag zelfs een keer naar Amerika toe voor een toernooi,doe dat maar eens na! Reageren
Disturbed Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 (bewerkt) Edit: Verkeerde topic :$ Bewerkt: 3 december 2007 door Disturbed Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 ik heb aan judo gedaan maar de leeraar beviel me niet echt ookal heb ik er vijf jaar bijgezeten maar op een dag had hij verloren met een wedstrijd en heeft hij mij het hooft vol gescholden en dan houdt het op bij mij! nu doe ik volop aan handboog schieten waar ik het prima naar m'n zin heb Reageren
Think Geplaatst: 3 december 2007 Rapport Geplaatst: 3 december 2007 Heb ook een jaar of 2 taekwondo gedaan, echt plezant! Het is zowat vanalles: grepen,schoppen,slaan, soms ook wat streetfight, echt een aanrader voor wie een gevechtsport wil beoefenen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 4 december 2007 Rapport Geplaatst: 4 december 2007 Ik heb een half jaar Judo gedaan.Ik kwam volgens mij tot de gele band Reageren
Ruwie Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik wil graag op een vechtsport waar je vooral leert jezelf te verdedigen. Met verschillende grepen en slagen enzo... Niet karrate of judo want dat heb ik al gedaan.. Iemand nog ideeën? Reageren
Wesley Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik wil graag op een vechtsport waar je vooral leert jezelf te verdedigen.Met verschillende grepen en slagen enzo... Niet karrate of judo want dat heb ik al gedaan.. Iemand nog ideeën? Win Chun? Kick boxen? Er zijn echt zoveel vechtsporten.. Reageren
Ruwie Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik wil graag op een vechtsport waar je vooral leert jezelf te verdedigen.Met verschillende grepen en slagen enzo... Niet karrate of judo want dat heb ik al gedaan.. Iemand nog ideeën? Win Chun? Kick boxen? Er zijn echt zoveel vechtsporten.. Boksen is niet echt iets voor mij. Ik heb ooit van Jui Jutsu ofzoiets gehoord.. Dat leek me precies bij me passen.. Heeft iemand daar meer informatie over? Reageren
Wesley Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 [quote name='Ruwie' post='838470' date='8 Win Chun? Kick boxen? Er zijn echt zoveel vechtsporten.. Boksen is niet echt iets voor mij. Ik heb ooit van Jui Jutsu ofzoiets gehoord.. Dat leek me precies bij me passen.. Heeft iemand daar meer informatie over? Hmm, dat ken ik wel. Dat is een Braziliaanse vechtsport dacht ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.