Jump to content

Vechtsporten


Wesley

Recommended Posts

Die freefight is gewoon elkaar kapot maken zonder stijl.

Dan vind ik Taekwondo, Judo, karate veel beter.

EDIT: ik snap niet dat mensen dat willen doen :s

Natuurlijk is het wel gebaseerd op bepaalde stijlen. Zo zie je vaak dat iemand op de grond in een houdgreep wordt gezet.. oftewel dat lijkt veel op Jiu Jitsu en je ziet veel dat ze elkaar grote meppen geven dat lijkt dus veel op kickboxen/boksen.. Er zit echt wel stijl in, Freefighten is gewoon Mixed Martial Arts.. Oftewel gemengde vechtkunsten.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wesley

    18

  • Ruwie

    7

  • game~skater

    4

  • GTA Haas

    4

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
Die freefight is gewoon elkaar kapot maken zonder stijl.

Dan vind ik Taekwondo, Judo, karate veel beter. Die werken toch met punten ? Judo met rug op de grond

EDIT: ik snap niet dat mensen dat willen doen :s

Kickbox, muay thai (A.K.A. Thai boks) is ook met punten, als je daar op oefent. En judo lijkt kei mooi, maar ook die sport is gemeen; het meepakken van een stukje vel, het duwen op ribben bij een houdgreep etc.

@Wesley_GTA: Ik doe zelf ook een beetje aan jiu-jitsu, maar ik wil graag BJJ gaan doen (Brazial Jiu-Jitsu)

Sorry voor het bumpje :engel:

Bewerkt: door game~skater
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zelf doe ik aan Thaiboksen Dit doe ik gemiddelt 2 x per week. Op de kazerne doen we ook nogal wat aan boksen, Taekwondo, Judo, Karate en al dat soort dingen. Maar Thaiboksen blijft toch echt mijn lievelingssport.

Opvalend vind ik trouwens dat er veel schedels zijn die hier maar postte voor het cijfertje.

Sommige bullshit antwoorden zoals: ik doe aan geen vechtsport maar ik wil het wel ooit gaan doen. Daar moet ik nog erg aan wennen in dit forum.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 2 maanden later...

En judo lijkt kei mooi, maar ook die sport is gemeen; het meepakken van een stukje vel, het duwen op ribben bij een houdgreep etc.

dat stukje vel meepakken kan niet waar zijn, aangezien je alleen de kleding mag pakken en die (mits het een echt judopak is) zo stevig is dat je er niet fatsoenlijk een stuk vel bij kan pakken.

dit weet ik omdat ik zelf al sinds 1999 aan judo doe, ben nu aan het trainen voor de zwarte band.

Link to comment
Delen op andere websites

En judo lijkt kei mooi, maar ook die sport is gemeen; het meepakken van een stukje vel, het duwen op ribben bij een houdgreep etc.

dat stukje vel meepakken kan niet waar zijn, aangezien je alleen de kleding mag pakken en die (mits het een echt judopak is) zo stevig is dat je er niet fatsoenlijk een stuk vel bij kan pakken.

dit weet ik omdat ik zelf al sinds 1999 aan judo doe, ben nu aan het trainen voor de zwarte band.

Ik doe het zelf ook wel eens. Gewoon bij de onderarm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het zelf ook wel eens. Gewoon bij de onderarm.

als je echt goed vastpakt, dan doe je dat bij de elleboog, zodat je meer controle hebt, dan wanneer je bij de onderarm pakt.

Dat weet ik niet, zal het binnen kort eens proberen... Heb eigenlijk nog niet zo veel gehad over de pakking. Dus ja,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...