Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wisten jullie al dat Command & Conquer gratis te downloaden is? Check dit topic voor meer info. :)

Mijn eerste aanraking met de C&C games was ergens in april 2007, toen ik de demo van Command & Conquer 3: Tiberium Wars gedownload had. C&C 3 vind ik er erg goed uitzien, en het lijkt me ook een leuke game, alleen vind ik hem nog steeds wat te duur om te kopen. Enkele dagen geleden heb ik de eerste Command & Conquer game gedownload en het bevalt me wel, ook al is het spel al 12 jaar oud! Maar nu begrijp ik tenminste wat die 'Tiberium' is, dat denk ik toch. Dat zijn toch die groene planten die je moet 'oogsten' om geld te verdienen zodat je units en gebouwen etc. kan maken als ik het goed op heb? :puh:

Ik denk dat C&C '95 een erg cool spel moet geweest zijn toen het uitkwam. :o Nu heb ik ook zin om C&C 3 te kopen. >.<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Woei, ik heb vorige zaterdag The Command & Conquer Saga gekocht. Nu heb ik alle C&C games (13 totaal), inclusief C&C 3. =D

23265479.jpg

Het zijn er zoveel dat ik niet weet welke ik eerst moet uitspelen. :D Ben nu vooral bezig met C&C Tiberian Sun, Renegade en C&C Generals.

En C&C3: Kane's Wrath komt normaalgezien vandaag uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, zo erg vind ik het ook niet. Die uitbreiding zal nu waarschijnlijk boven de €30 kosten dus dan zou het ook een duur pakket zijn. Misschien maken ze nog een Gold Edition van Command & Conquer 3, met Tiberium Wars en Kane's Wrath erin, voor €49,95 of zo. Maar nu willen ze eerst nog wat geld sprokkelen door eerst de uitbreiding apart uit te geven volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Lol, ik heb alleen Commander & Conquer Generals, ik had daar 5 euro voor betaald ofzo, en ik vond dat ook wel genoeg voor zo'n spelletje, aangezien je er maar net echt van moet houden, en ik speel dit spelletje alleen als ik op laptop ben, dus mja, ik heb nog geen plannen om Commander & Conquer 3 te kopen :puh:

Maar in ieder geval, het is in principe wel een leuke spel, alleen ik vind het vaak niet zo leuk meer als ik het een hele middag speel, en bij games zoals BF2 speel ik het graag elke middag, en dat blijft meestal ook leuk!

Maarja, je moet er maar net van houden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Misschien werd het je al gezegd maar je hebt een klein typ foutje gemaakt

je hebt getypt: Tiberian maar 't moet zijn: Tiberium :cya:

heb Tiberium sun, red alert 2 + yuri's revenge , generals + zero hour en tiberium wars :) allemaal met veel plezier gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
C&C is zooooooo vet _O_ Heb ze allemaal gespeeld en speel ze nu nog weleens. Toch maar een keer de uitbreiding voor 3 halen

Dat raad ik je aan!

Kane's Wrath is super cool, je krijgt er ook gelijk een beta key voor red alert 3 voor!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Weet iemand of er eigenlijk ook games voor de ps2 van zijn??

Nee, helaas. De C&C serie was lang uitsluitend te spelen op de PC tot Command and Conquer 3, die zijn debuut op een console (Xbox360) maakte. Het eerste deel dat op een Playstation verschijnt is Red Alert 3, maar die komt natuurlijk voor de PS3.

Strategy games en consoles zijn, overigens, over het algemeen een moeizame combinatie, hoewel het nu wel meer uit de verf lijkt te komen. Dat zou een reden c.q. oorzaak voor het ontbreken van PS2 versies kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...