Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

heb Ra3 ook al gespeeld Ra3 stelt me wel een beetje teleur sinds Ea een lange tijd geleden Westwood heeft overgekocht Bij Ea gaat het alleen om het geld maakt niet uit of de game K*t is als er maar geld komt bij .Westwood gaat het ook om het spel gameplay muziek(frank Klepachi :))

als ik Ra3 zou moeten raten krijgt het een 6.5

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

heb Ra3 ook al gespeeld Ra3 stelt me wel een beetje teleur sinds Ea een lange tijd geleden Westwood heeft overgekocht Bij Ea gaat het alleen om het geld maakt niet uit of de game K*t is als er maar geld komt bij .Westwood gaat het ook om het spel gameplay muziek(frank Klepachi :))

als ik Ra3 zou moeten raten krijgt het een 6.5

Weet je dat de muziek van RA3 ook deels Frank Klepacki heeft gemaakt. En zo slecht is het spel niet. Ben al met de Soviets (waar ik nu de keizer moet vermoorden) en de Geallieerde (Waar ik de VS moet stoppen van het activeren van een Doemdagsding (Ja het is zo :7 ))

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand hem al, want ik wil heel erg graag een keer co-op en.

ya thats me :), heb je xfire oid kunnen we eens afspreken :)

paar post hierboven trouwens, nog niet gekeken of ik ergens een ondertitel kan vinden :puh: zal morgen wel ff checken

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet is er überhaupt geen ondertiteling in red alert 3. Ook is de gebruiksaanwijzing gewoon weer in het engels. Eigenlijk ook best wel vreemd als je je bedenkt dat command&conquer3 tiberium wars dit wel had.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik weet is er überhaupt geen ondertiteling in red alert 3. Ook is de gebruiksaanwijzing gewoon weer in het engels. Eigenlijk ook best wel vreemd als je je bedenkt dat command&conquer3 tiberium wars dit wel had.

Ja, dat is inderdaad heel erg vreemd dat nu de ondertiteling niet in het Nederlands is. Heb je de gebruiksaanwijzing wel in een winkel in Nederland gekocht, want ik heb de handleiding wel in het Nederlands.

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb ergens gelezen dat je CnC:RA3 maar 5 keer kan installeren is dat zo?

Zelf weet ik het echter niet, maar voor degene die hem illegaal hebben hebben dus niet de mogelijkheid om te kunnen spelen, als dat zo is. Zou wat zijn, je computer moet je vijf keer herinstalleren en dan kan je hem niet installen. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik heb ergens gelezen dat je CnC:RA3 maar 5 keer kan installeren is dat zo?

. Zou wat zijn, je computer moet je vijf keer herinstalleren en dan kan je hem niet installen. :schater:

heel grappig dus niet :duh:

maar kun je de game maar 5 keer installen?

Link to comment
Delen op andere websites

maar kun je de game maar 5 keer installen?

Dat klopt, inderdaad. Het spel maakt gebruik van de (fors bekritiseerde) SecuROM beveiliging, die ervoor zorgt dat je het spel maximaal 5 keer kunt installeren. Wil je hem voor een zesde keer installeren, dan ben je genoodzaakt de EA help- of servicedesk te bellen. Erg omslachtig gedoe in mijn ogen, maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

maar kun je de game maar 5 keer installen?

Dat klopt, inderdaad. Het spel maakt gebruik van de (fors bekritiseerde) SecuROM beveiliging, die ervoor zorgt dat je het spel maximaal 5 keer kunt installeren. Wil je hem voor een zesde keer installeren, dan ben je genoodzaakt de EA help- of servicedesk te bellen. Erg omslachtig gedoe in mijn ogen, maar goed.

dat vind ik zo'n dom systeem...

betaal je veel geld voor een spel, zitten er nog steeds restricties op voor hoe vaak je het mag gebruiken...

echt iets voor EA, om zo meer geld te krijgen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...