Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb gisteren (29 maart) enorm veel moeite gehad met GLA, om een vliegbasis van USA uit te schakelen. De computer speelde op Hard Army. De missie met die vliegbasis, is missie 4.

Ik werd 3 keer getroffen, door grote aanvallen met Raptors, Auroro Bombers en Stealth Fighters. De enigste 2 gebouwen, die gespaard bleven, waren een Stinger Site en de Command Center. :7 De rest moest ik een paar keer opnieuw gaan herbouwen. :duh:

Uiteindelijk had ik een goed moment gekozen, waarin 4 Quad Cannon's naar een gedeelte gingen, met veel geld. 3 Chinook's werden toen vernietigd, door de 4 Quad Cannon's. Daarna kon de VS niet of nauwlijks aanvallen, na 5 minuten. :D

20 Minuten, na de supergrote lucht-aanvallen, had ik een leger gemaakt, met onder andere 4 SCUD Launchers. Met dat leger had ik de vliegbasis van de VS (met veel agressie), helemaal vernietigd. :D

Hebben jullie ook zoiets gehad?

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dit soort missie sdoe ik het liefste Stealth. Ik begin al aan het begin met het bouwen van mijn leger. Als ze uiteindelijk mijn basis lamleggen met alles wat ze hebben val ik hun basis aan, die compleet onverdedigd achter is gebleven. Na een minuut of 2 is het Mission Passed :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

Genoeg anti lucht maken. Quad cannons, stinger sites en die raketmannetjes. Maar je moet wel oppassen met die mannetjes, want af en toe gooien ze bommen op die mannetjes. Weg mannetjes.

Gewoon later nadat je die chinooks van hun heb weggevaagd gewoon rushen met Scorpions en Scud launchers. is bij mij ook zo gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje generals, maar er was toch een uitbreiding voor zero hour volgens mij. Maar die is haast nergens meer beschikbaar, das erg *** want zou het graag willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Genoeg anti lucht maken. Quad cannons, stinger sites en die raketmannetjes. Maar je moet wel oppassen met die mannetjes, want af en toe gooien ze bommen op die mannetjes. Weg mannetjes.

Gewoon later nadat je die chinooks van hun heb weggevaagd gewoon rushen met Scorpions en Scud launchers. is bij mij ook zo gelukt.

Oké, maar wanneer heb jij de missie voor het laatst gespeeld? Misschien is het daarom zo makkelijk voor jou geworden. ;)

@ Cuban Gangster,

Zozo! Jij bent goed, zeg! :D Maar ik heb die missie allang gehaald. :puh:

Bewerkt: door Torritor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat Generals nog gespeeld wordt door veel mensen.

Tegenwoordig speelt iedereen C&C 3 of Red Alert 3.

Er is trouwens ook een nieuwe ''uitbreiding'' te downloaden, deze uitbreiding biedt nieuwe campaigns en nieuwe maps volgens mij.

De uitbreiding heet Red Alert 3: Uprising en is voor €20,- te downloaden op de EA of C&C site.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat Generals nog gespeeld wordt door veel mensen.

Tegenwoordig speelt iedereen C&C 3 of Red Alert 3.

Er is trouwens ook een nieuwe ''uitbreiding'' te downloaden, deze uitbreiding biedt nieuwe campaigns en nieuwe maps volgens mij.

De uitbreiding heet Red Alert 3: Uprising en is voor €20,- te downloaden op de EA of C&C site.

Alleen jammer dat er niks nieuws bij zit qua multiplayer. Ik moet 'em zelf nog aanschaffen. De missies lijken me weer erg leuk, vooral die speciale met Yuriko. En oja, je hebt er geen Red Alert 3 voor nodig. Het is namelijk een Stand-Alone game. Stand-Alone betekend dat je het orginele spel niet nodig hebt om de uitbreiding te kunnen spelen.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wist niet dat Generals nog gespeeld wordt door veel mensen.

Tegenwoordig speelt iedereen C&C 3 of Red Alert 3.

Er is trouwens ook een nieuwe ''uitbreiding'' te downloaden, deze uitbreiding biedt nieuwe campaigns en nieuwe maps volgens mij.

De uitbreiding heet Red Alert 3: Uprising en is voor €20,- te downloaden op de EA of C&C site.

Alleen jammer dat er niks nieuws bij zit qua multiplayer. Ik moet 'em zelf nog aanschaffen. De missies lijken me weer erg leuk, vooral die speciale met Yuriko. En oja, je hebt er geen Red Alert 3 voor nodig. Het is namelijk een Stand-Alone game. Stand-Alone betekend dat je het orginele spel niet nodig hebt om de uitbreiding te kunnen spelen.

EALA heeft ook bekend gemaakt dat ze de uitbreidingen, ik noem ze zo maar even, in verschillende delen gaan uitbrengen.

Momenteel is de single player uitbreiding uitgekomen en binnenkort zal er een multiplayer uitbreiding uitkomen.

Ze willen veel verschillende uitbreidingen uitbrengen zodat iedereen zijn eigen smaak kan kiezen.

@Hierboven: Dat komt omdat in de map mod waarschijnlijk geen paths zijn aangelegd, je kunt het net zo zien als bij gta.

Zonder script voor bijvoorbeeld voetgangers, wapens etc. zal er dus niks gebeuren omdat er niets is dat alles bestuurt.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

@ Cuban Gangster,

Zozo! Jij bent goed, zeg! :D Maar ik heb die missie allang gehaald. :puh:

Ik ben ijzersterk in strategieën verzinnen :puh: . Ik heb de verhaallijn (alle facties) al zo'n 5 keer gehaald. Iedere keer dat ik een missie doe een andere strategie. En ik vertel gewoon welke het beste werkte ^_^.

Link to comment
Delen op andere websites

CnC 3 zuigt wel online een beetje

de meeste potjes zijn ze gelijk aan het tankrushen.

Ja, das idd erg stom :duh: . Ik was laatst tegen ene Angelo aan het onlinen, komt hij met een tank rush. Had hij effe pech dat ik een heel legertje Flak Troopers had gemaakt :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Bwehehehe, dit had ik bij een vriend van me gedaan:

  • Een nieuwe account aanmaken
  • Dan een spel starten 'Only n00bs'
  • Dan heb je allemaal beginners
  • Dan moet je in het begin erg slecht gaan spelen
  • Dan moet je voordat je alles gaat aanmaken qua gebouwen een Crane bij je maat laten bouwen
  • Dan is je huidige basis weggevaagd
  • Dan denken je tegenstanders 'Daar hoef ik nite meer te komen, want daar is alloes toch al weg
  • Dan weer op de plaats waar je huidige basis stond alles opnieuw maken
  • Dan moet je naar je tegenstander zijn basis bouwen (Zorg ervoor dat je hem daarvoor afleidt)
  • Dan moet je met Obelisks of wat anders zijn basis laten vernietigen
  • Doe dat ook bij die andere
  • Mission Accomplished!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...