Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
Er zou ooit een deel 2 komen, maar die is gecancelt. Net als Tiberium en C&C Renegade 2.

Er is nooit een Generals 2 aangekondigd. Over een Renegade 2 weet ik ook niks, maar Tiberium is wel gecancelled.

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Jesper, jij hoeft ook niet alles te weten he :7 . Renegade kwam uit in 2002. Renegade 2 zou voor 2005 worden of zo. Generals 2 is slechts een vonkje van geweest, maar er is nog geen BETA versie van uitgekomen. Daarom issie zo onbekend.

Maar hoe kom je er dan bij dat Renegade 2 is gecancelled?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
In de nieuwe PU kun je over C&C 4 lezen. Hij is exclusief voor de PC en ze gaan de spelbasis omgooien. Ik vind het echt niet normaal en zou het niet kopen als ik hem kon draaien.

Ik vind het ergens ook zonde. Misschien dat het nog wel goed uitpakt, maar ik wacht wel af op de reviews. C&C3 was en topper en ook de uitbreiding Kane's Wrath. Binnenkort weer opnieuw installeren _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Net weer de goude ouwe Tiberian sun geinstalleerd en ook Firestorm dat zijn pas goede Cnc's

En Cnc4 ziet er niet uit man de hele spelbasis om gooien in cnc draait het juist om tiberium harvesten leger op bouwen en vechten maar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...