Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet denk ik al welke ''nieuwe'' units Nod krijgt in de game. Op het einde van Kane's Wrath bevrijd je de Marked of Kane en haal je voor Kane de Tacitus terug dmv van dat leger. Ik denk dat Nod dan heel veel Cyborg eenheden erbij krijgt. IK hoop ook dat er nog subfacties komen of een eventuele uitbreiding. Ook hoop ik dat de Scrin terugkomt, op het einde van de Scrin verhaallijn zegt de Overlord: Prepare A Full Invasion Force, EART. WILL. FALL. Dus ik denk wel dat ze nog eens terugkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom iedereen de Core Defender overpowered vond :S. Hij had geen Anti-Air, dus gewoon een heel legertje Orca's erop, en het visje was al gebakken ;). De Avatar Warmech uit C&C 3 en Kane's Wrath lijkt veel op de Core Defender. Alleen heeft deze maar één laser en ziet er wat menselijker uit. Het gerucht gaat dat Cabal de files van de Core Defender uit de Tacitus gehaald heeft. Oftewel, het is een walker gebasseerd op Scrin Technologie :).

LEGION is een geüpgrade versie van Cabal. Daarom kun je zijn stem ook horen in sommige cutscenes. Alexa Kovacs ziet Legion aan voor een 2e Cabal, die net als het orgineel zal proberen de mensheid uit te roeien met een Cyborg leger. Dit met name omdat Cabal de ouders van Alexa vermoord heeft. Om Legion ''tegen te houden'' infecteerd ze hem met een Virus, wat leid tot een tijdelijk uitgeschakelde Legion.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom iedereen de Core Defender overpowered vond :S. Hij had geen Anti-Air, dus gewoon een heel legertje Orca's erop, en het visje was al gebakken ;). De Avatar Warmech uit C&C 3 en Kane's Wrath lijkt veel op de Core Defender. Alleen heeft deze maar één laser en ziet er wat menselijker uit. Het gerucht gaat dat Cabal de files van de Core Defender uit de Tacitus gehaald heeft. Oftewel, het is een walker gebasseerd op Scrin Technologie :).

LEGION is een geüpgrade versie van Cabal. Daarom kun je zijn stem ook horen in sommige cutscenes. Alexa Kovacs ziet Legion aan voor een 2e Cabal, die net als het orgineel zal proberen de mensheid uit te roeien met een Cyborg leger. Dit met name omdat Cabal de ouders van Alexa vermoord heeft. Om Legion ''tegen te houden'' infecteerd ze hem met een Virus, wat leid tot een tijdelijk uitgeschakelde Legion.

Maar, wat gebeurd er met CABAL, tijdens zijn terugkomst? Of heb ik het verkeerd gelezen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...