Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik herken de next-gen Wolverine en Titan. De rest is mij volledig onbekent.

EDIT: Honkbal, hoe kun je dat weten :S. Je hebt het spel nog niet eens gespeeld?

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Debut trailer http://www.gametrailers.com/video/exclusiv...t-command/53140

Als je goed oplet merk je dat kane dat stuk metaal op zijn gezicht niet meer heeft.

Gamestar Magazine C&C4 Info:

-Lead Producer is Michael Glosecki, who was part of Dune 2's QA team (!)

-Linear campaign, parallel for both sides

-Scrin actually is part of the story

-You are going to play a renegade military leader, who's fighting both against Kane and his GDI allies

-GDI campaign is called "The man who killed Kane", Nod's "Everything has to end"

-GDI's clean slate is going to be desecrated

-FMVs are going to be darker and more serious, but mostly still in first person. Here's an example:

We're rotting in prison, when a man in a suit appears, opening our cell door, and asking us to follow him. Just when we're halfway through, an inmate next to our cell grabs us on our collar (With the camera following), of which a guard catches a glimpse, getting his bat ready - but we manage to break free before a row would have started. "You should get used to that" comments the suited man with a smirk on his face. Eventually, he leads us to a desk, handing us a briefcase- "Kane is at the scrin tower", he mutters, "You have ten minutes".

-Defense class is the only one able to build structures, such as bunkers or defense towers, including the Obelisk of Light

-Nod towers can be burrowed

-Offensive class gets the most powerful tanks, support the superior aircraft- and the Ion Cannon

-No navy

-You choose new units, upgrades and powers from a tech tree

-Upgrades you purchase for your crawler are not persistent

-You collect Tiberium from the Core Network with the help of rigs which slowly merge with the outlets and provide a steady stream of credits

-Difficulty in co-op mode depends on your level

-Objectives vary from class to class, but are shared in co-op

-Destroyed crawlers are replaced, but not instantly - However, you're free to choose where to land them

-Gamespy is history, EA uses their own online service

-Matchmaking for even 5 vs 5 matches is possible

-You can create temporary clans to keep track of players you felt comfortable with

-Offline mode is currently being thought of, so that at least the campaign could be played offline

-Dynamic music; GDI's is orchestral/militaristc, Nod's is religious techno interspersed with choirs

Bron

waarschijnlijk geen singelplayer dus internet gaat vereist worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gewoon dat alle C&C's die door EA gemaakt zijn (behalve Tiberium Wars & Kane's Wrath) geheel verneukt. In RA3 kwamen ze met een nog groter limiet voor je Units, een nieuw systeem voor Credits (dat zuigt), en zo kan ik wel effe doorgaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind gewoon dat alle C&C's die door EA gemaakt zijn (behalve Tiberium Wars & Kane's Wrath) geheel verneukt. In RA3 kwamen ze met een nog groter limiet voor je Units, een nieuw systeem voor Credits (dat zuigt), en zo kan ik wel effe doorgaan.

True, dat komt gewoon omdat er in Red Alert drie verhaallijnen zijn waarvan er maar één klopt. Ook hebben ze Red Alert 3 helemaal niet serieus genomen. Dat zag je ook aan de units: Beren, één of andere gehersenspoelde Japanse schoolmeisje, King Oni. Het is gewoon helemaal niet realistisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het niet helemaal met je eens. Net als honden kun je beren gewoon temmen en dingen aanleren. King Oni is gebasseerd op de Avatar Warmech uit Tiberium Wars (die er veel vetter uit ziet). Dat schoolmeisje heet Yuriko Omega. En nee, het is niet realistisch. Maarja, ik ga even verder met RA3 afkraken.

- In tegenstelling tot TW en KW Epic Units.

- Een kutcredit systeem.

- Een kut expansion die gelukkig PC exclusive is (ik moet zulke rommel niet in mijn Xbox).

- Ze blijven maar komen met kut patches die het spel nog verder indammen.

- Hero units zuigen en zijn geheel overgenomen van TW en KW.

- Nog simpeler om het spelm te kraken.

- Sinds wanneer is een AK-47 beter tegen een tank dan een Molotov?

Shall I continue?

EDIT: Een belangrijke, ik vind de Engine van KW en TW veel mooier dan die oerlelijke van RA 3.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

In de realiteit worden honden ook getemd en ook gebruikt bij de politie en hier bij Red Alert 3 dus ook in het leger. Beren is een heel ander verhaal, die hoor je niet in een leger te zetten, die hoor je lekker in het park los te laten lopen. Je moet je voorstellen dat TW zich in 2046 ofzoiets afspeelt en RA3 nog in het verleden, 1980 dacht ik.

Over het creditsysteem ben ik het met je eens. Dit slaat ook werkelijk nergens op. Stel dat de 'oremachine' op gaat, moet je weer naar een andere gaan zoeken die vol is. Tiberium komt gewoon weer terug op zijn plek, wel iets minder, maar het komt tenmisnte weer terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast krijg je er bijna niks van in de Campaign door je Co-Commander. Hee, dat is nog een minpunt :D. Co-Commanders bakken er niks van. Nog iets dat TW en KW beter doen :tu: .

- Ze zijn Sub-Factions vergeten.

- Units zijn eentonig.

- Empire of the Rising Sun, kom op EA. Teveel The Last Samurai gekeken?

- Gebouwen zien er nep uit.

- Textures zien er niet uit (Vrijheidsbeeld in laatste Soviet missie bv).

- Navel Base breid een Match onnodig uit dat leid tot tijdverlies en ergernis.

- Secret Protocols lijken nergens naar.

- Ineens hebben alle Units een Special Ability :?.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Red Alert 3 op zich nog niet zo'n slecht spel, ik kies zelf natuurlijk ook voor het tiberium universum maar Red Alert is ook best goed naar mijn mening. Vroeger kon ik hele middagen zoet zijn met Red Alert 2 en de uitbreiding. Ook was ik vroeger helemaal verslaafd aan C&C Tiberian Sun. En tegenwoordig vind ik C&C 3 gewoonweg top! De uitbreiding ook natuurlijk! :D

Ik vind wel dat de units in Red Alert 3 nogal ''apart'' zijn, de meeste units hebben alleen maar vreemde laserstralen en andere crap. In Red Alert 2 had je nog de oude vertrouwde Prisma tanken en defence towers. Of de Nucleair Missle, nu heb je een of ander gat dat alles naar zich toe trekt. :?

Wel moet ik toegeven dat het nieuwe bouw systeem op het water best grappig is. Zo heb je wel weer meer units op het water. Zo kun je op zee een basis opbouwen met units en vervolgens infiltreren op het land.

Dan heb ik nog een minpunt, het valt me op dat je niet meer zoals in de voorgaande C&C games een groot leger kunt bouwen en vervolgens de vijandige basis kunt wegvagen. Je moet nu echt strategisch denken om die basis neer te krijgen. Dat is ook eigenlijk het doel van een strategy game maar toch mis ik een stukje fun...

Dat was het wel zo'n beetje. :D

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijstje van de dingen die ik kut vind en beter tot hun recht zijn gekomen in C&C 3.

- Ze zijn Sub-Factions vergeten.

- Units zijn eentonig.

- Empire of the Rising Sun, kom op EA. Teveel The Last Samurai gekeken?

- Gebouwen zien er nep uit.

- Textures zien er niet uit (Vrijheidsbeeld in laatste Soviet missie bv).

- Navel Base breid een Match onnodig uit dat leid tot tijdverlies en ergernis.

- Secret Protocols lijken nergens naar.

- Ineens hebben alle Units een Special Ability .

- In tegenstelling tot TW en KW Epic Units.

- Een kutcredit systeem.

- Een kut expansion die gelukkig PC exclusive is (ik moet zulke rommel niet in mijn Xbox).

- Ze blijven maar komen met kut patches die het spel nog verder indammen.

- Hero units zuigen en zijn geheel overgenomen van TW en KW.

- Nog simpeler om het spelm te kraken.

- Sinds wanneer is een AK-47 beter tegen een tank dan een Molotov?

- Alleen maar laserstralen crap.

- Unit Limit nog hoger.

- Hoe sneller de games komen, hoe lager de kwaliteit.

- Co-Commanders zijn kut.

- De plots zijn nogal vaag.

- Echte leger uiterlijk afgenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn lijstje van de dingen die ik kut vind en beter tot hun recht zijn gekomen in C&C 3.

- Ze zijn Sub-Factions vergeten.

- Units zijn eentonig.

- Empire of the Rising Sun, kom op EA. Teveel The Last Samurai gekeken?

- Gebouwen zien er nep uit.

- Textures zien er niet uit (Vrijheidsbeeld in laatste Soviet missie bv).

- Navel Base breid een Match onnodig uit dat leid tot tijdverlies en ergernis.

- Secret Protocols lijken nergens naar.

- Ineens hebben alle Units een Special Ability .

- In tegenstelling tot TW en KW Epic Units.

- Een kutcredit systeem.

- Een kut expansion die gelukkig PC exclusive is (ik moet zulke rommel niet in mijn Xbox).

- Ze blijven maar komen met kut patches die het spel nog verder indammen.

- Hero units zuigen en zijn geheel overgenomen van TW en KW.

- Nog simpeler om het spelm te kraken.

- Sinds wanneer is een AK-47 beter tegen een tank dan een Molotov?

- Alleen maar laserstralen crap.

- Unit Limit nog hoger.

- Hoe sneller de games komen, hoe lager de kwaliteit.

- Co-Commanders zijn kut.

- De plots zijn nogal vaag.

- Echte leger uiterlijk afgenomen.

Heb je ook nog iets goeds over RA3 te zeggen? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...