Jump to content

Het grote "C&C" topic


Jesperkaj

Recommended Posts

Ik heb Red Alert 3 nu al 2 maanden uitgespeeld, ik hoop dat er een uitbreiding komt. Ik hoop dan dat je Co-commandant wat beter wordt. :duh:

Edit in de hoofdpost noodzakelijk, de nieuwste is C&C Red Alert 3

Gedaan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 269
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nissan

    62

  • Jesperkaj

    57

  • Honkbal95

    29

  • Torritor

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb Red Alert 3 nu al 2 maanden uitgespeeld, ik hoop dat er een uitbreiding komt. Ik hoop dan dat je Co-commandant wat beter wordt. :duh:
Edit in de hoofdpost noodzakelijk, de nieuwste is C&C Red Alert 3

Gedaan. :Y

Inderdaad, in vele missie's eb je je co-commander hard nodig, blijkt dat hij allang vernietigt is.

Daar erger ik me dus echt vreselijk aan in Empire of The Rising Sun missie 7 :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Die missie heb ik duizend (overdreven) keer over moeten doen. Ik vond hem knap lastig. Ik ben alweer helemaal vergeten hoe ik hem heb gedaan :puh:. Ik had de missie volbracht samen met iemand waarvan ik de naam ben vergeten, een Amerikaan geloof ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil wel een keer tegen/met je spelen hor :)

k zou alleen (nogsteeds) niet weten wat me online screenname is XD moet tog eens wat meer gaan spelen :puh:

Fijn, maar als het goed, kom je gelijk online als je dat hebt aangevinkt. Daar staat dan ook je naam tussen. BTW mijn naam is gewoon Jesperkaj.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuws | 9 januari 2009 - Electronic Arts heeft vandaag Command & Conquer: Red Alert 3: Uprising aangekondigd voor de PC. Dit is een standalone singleplayer-uitbreiding die meer gericht is op actiegeoriënteerde gameplay en nieuwe uitdagingen biedt in de Commander's Challenge modus. In deze laatste kunnen spelers hun vaardigheden testen tegen negen commandanten in verschillende gebieden in vijftig uitdagingen. Volgens Amer Ajami, Senior Producer bij EA Los Angeles, heeft men gekeken naar de feedback van de fans.

127315.jpg

De verhaallijn van de uitbreiding vindt plaats na Red Alert 3 en is verdeeld in vier mini-campaigns, één voor iedere factie en een bonus campaign rond het verleden van de Empire of the Rising Sun-commando Yuriko. De uitbreiding zal ook nieuwe tussenfilmpjes bevatten met daarbij de bijhorende Hollywood-cast. Zo zullen we Gemma Atkinson en Ivana Milicevic weer zien, maar zullen er ook enkele nieuwe sterren aanwezig zijn. Deze worden binnenkort bekendgemaakt.

Command & Conquer: Red Alert 3: Uprising zal vanaf maart te downloaden zijn. Of er ook nog een winkelversie komt in Europa moet EA nog bepalen. (GP)

Bron: InsideGamer.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

ik kan die een na laatste missie van de Rising Sun niet uitspelen, wanneer je met die grote drie poter weer een stad moet vernietigen, en uiteindelijk ook de tijd machine...

Ik wordt óf kapot gemaakt door vliegtuigen, óf door die raket schepen...

En als ik met meneer drie poot gelijk in de aanval ga wordt ik ingemaakt door vliegtuigjes...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik net de Rising Sun campagne, uiteindelijk heb ik ze gewoon gelijk geowned met Meneer Driepoot (vergeet z'n naam de hele tijd)

Ik vond het laatste filmpje een beetje tegenvallen... niet zo spectaculair als bij de andere 2 campagnes...

Ik kan niet wachten op Uprising :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...