moechy Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Illegaal is niet altijd beter. Legaal kopen vind ik het fijnst, weet je zeker dat je kwaliteit in handen hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-eend- Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Illegaal is niet altijd beter. Legaal kopen vind ik het fijnst, weet je zeker dat je kwaliteit in handen hebt. Illegaal is wel beter Als je geen kwaliteitje heb download je gewoon een nieuwe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2009 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor. 50 Euro aan één game is niet bepaald goedkoop te noemen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2009 AoE is niet echt duur hoor (Op internet in ieder geval, maar ook bij de Dixons en de V&D zijn ze spotgoedkoop.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 27 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2009 AoE is niet echt duur hoor (Op internet in ieder geval, maar ook bij de Dixons en de V&D zijn ze spotgoedkoop.) AoE is op dit moment niet zo duur meer, maar sommige andere spellen wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2009 @Moechy: Dat snap ik, voor elke nieuwe game moet je een bakbeest van een PC hebben, en dan hebben we het over 1 game . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bohan Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Dit spel heb ik vroeger heel vaak gespeeld. Nu nog eens af en toe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Agree, ik speel het nu ook wat minder. Weetje, ik ben het allerslechte met de Azteken. Sommige ventjes die invisible kunnen worden zijn wwel handig, maar daar is ook alles mee gezegd. En jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2009 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor. 50 Euro aan één game is niet bepaald goedkoop te noemen... 60 - 70 euro voor PS3 30 - 50 euro voor PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Ik neem geen Illegale Games . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen . Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor. 50 Euro aan één game is niet bepaald goedkoop te noemen... 60 - 70 euro voor PS3 30 - 50 euro voor PC. Het is eigenlijk te gek voor woorden, €65,- voor één PS3 spel. Als ze het nou verlagen naar rond de €50,-, kopen meer mensen het, dus dezelfde winst. (Misschien nog wel meer...) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Het is eigenlijk te gek voor woorden, €65,- voor één PS3 spel. Als ze het nou verlagen naar rond de €50,-, kopen meer mensen het, dus dezelfde winst. (Misschien nog wel meer...) Ik koop anders geen spellen van 50 euro... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Blade- Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Zekers! Als een spel goeie kwaliteit beschikt qua gameplay, koop ik het gewoon. Net zoals Age Of Empires en Command and Conquer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2009 Ik doe soms als ik twijfels heb over een game de DEMO downloaden. Als ik die te onduidelijk vind download ik hem, speel hem, beoordeel hem en als hij goed is koop ik hem . Speelt iemand hier trouwens nog Online? Zoja, kunnen we 2 tegen 2 doen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2009 Ik doe soms als ik twijfels heb over een game de DEMO downloaden. Als ik die te onduidelijk vind download ik hem, speel hem, beoordeel hem en als hij goed is koop ik hem . Speelt iemand hier trouwens nog Online? Zoja, kunnen we 2 tegen 2 doen . Ik kan wel online als ik wil. Ik heb alleen een bug waardoor ik andere niet kan joinen, ik kan alleen spelen als ik de game zelf start. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.