Sa_bulldog Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 Had Age Of Empires III + Expansion (warchiefs) eerst gedownload maar heb em gisteren binnen gekregen en vandaag voor de 1ste keer officeel gespeelt PS: doe dit vaker om te checken als ik een game wel leuk vind.. met demo's ga ik dat niet bepalen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 ahum Dat Age Of empires V plaatje das een soldaat van halo en Ensembled maakt nu nog HAlO wars af en das waarschijnlijk volgens velen AOE V Je vergeet Age of Empires IV... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 ahum Dat Age Of empires V plaatje das een soldaat van halo en Ensembled maakt nu nog HAlO wars af en das waarschijnlijk volgens velen AOE V Je vergeet Age of Empires IV... Age of Empires IV is vietnam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2008 ahum Dat Age Of empires V plaatje das een soldaat van halo en Ensembled maakt nu nog HAlO wars af en das waarschijnlijk volgens velen AOE V Je vergeet Age of Empires IV... Age of Empires IV is vietnam Ik zou liever het spel zien afspelen tijdens de eerste wereldoorlog. Maar wensen verschillen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 15 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2008 Denk dat je dan weer meer Richting Company of Heroes gaat.. dat komt toch al aardig in de buurt maar als je met de gameplay bedoelt.. zie niet veel verschil eigenlijks... maar vind COH wel tof en AGE III ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2008 Ik heb hem gevraagd voo Kerst Een vriend van mij in mijn klas heeft het ook, hij zegt ook dat het heel vet is. Maar moet je veel downloaden voordat het echt leuk wordt? Groeten, FF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 2 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2009 Dit is het Age of Empires topic en ik heb er een vraag over Op de DS versie van AOE The Age of Kings ben ik nu bij de Saladin missie 5 Reclaiming Jeruzalem. Ik kom hier niet verder Tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb: - Age of Empire I - Age of Empire I: The rise of Rome (Uitbrieding) - Age of Empire II: The age of Kings - Age of Empire II: Conquerors (Uitbreiding) - Age of Empire III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fyre Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Age of Empires IV is vietnam Waar haal je dat nou weer vandaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 kijk naar IV en dan naar de soldaten eronder daar kun je uit zien dat bijde pakken uit vietnam komen en dat Age of empires IV zich afspeelt in vietnam . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Youp Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2009 Aannemelijk, maar echt niet genoeg bewijs. Wat denk jij wel niet, pakjes hetzelfde. DUS DAT ZEGT DAT HET DAAR MOET ZIJN GEMAAKT! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2009 Het kan opzich, maar niet alleen Vietnam. Aangezien de andere AoE's zich ook op meerdere plekken in de wereld afspeelden. AoE1: Grotendeels Middelandse Zee, ook gedeeltelijk in het Verre Oosten. AoE2: Amerika, Europa en Azie. AoE3: Grotendeels de Nieuwe Wereld (Amerika) en met de derde uitbreiding ook in Azie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2009 Die film ken ik, dat is de film Full Metal Jacket. Maar ik wijk van het onderwerp af... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Huh? Is IV al uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wupie Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Huh? Is IV al uit? nee maar de studio is toch gesloten omdat het er zo slecht mee ging dus ik denk niet dat er nog een aoe komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.