Jump to content

Burnout Paradise


Dx11

Recommended Posts

Bumperdebump :puh: .

Ik ga geen nieuw topic starten, anders krijg ik toch weer links naar dit topic :puh: .

Bij deze, post ik hier een paar mooie plaatjes van deze geweldige game die ik gemaakt heb :) .

BurnoutParadise2009122816234470.bmp.png

BurnoutParadise2009122816281011.bmp.png

BurnoutParadise2009122816330054.bmp.png

En nu wat coole autoschades :puh: .

BurnoutParadise2009122913005909.bmp.png

BurnoutParadise2009122913010959.bmp.png

Nog platter :puh: :

BurnoutParadise2010010313465225.bmp.png

Als R* in de volgende GTA nou eens zulke autoschade zou maken (maar dan wel wat minder extreem, want je hoeft in Paradise maar even een muur te schampen en je voorkant ligt in de kreukels :puh: )...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    23

  • GTA Haas

    9

  • Reinier93

    7

  • ps34live

    6

Bumperdebump :puh: .

Ik ga geen nieuw topic starten, anders krijg ik toch weer links naar dit topic :puh: .

Niet erg! Vind dit een erg leuke game, was gelijk verslaafd maar als je hem dus hebt uitgespeeld. Bij mij dus alle races wat er erg veel waren speel je hem amper nog, Ik vind sommige boostes zoals dat hij eerst vol moet echt klote, Ook jammer dat die eiland DLC zo duur is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...

Ik weet dat dit een grote bump is maar ik heb de zoekfunctie gebruik en zag een heleboel Burnout Paradise topics. Dit leek me toch wel de meest algemene.

Ik heb nu Burnout Paradise gedownload op mijn PlayStation 3 via PlayStation Plus en ik moet toch zeggen dat deze me wel bevalt. Veel Racegames koop ik zelf niet, de enigste racegame die ik zelf bezit is Need for Speed Undercover.

Bij Burnout Paradise vind ik het idee er achter heel erg leuk en het racen vermaakt me ook erg. Heb nog niet echt het idee gekregen dat het steeds hetzelfde is en blijft maar misschien komt dat nog of juist niet. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...