Jump to content

Sneeuw!


Wesley

Recommended Posts

  • 7 maanden later...

Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.

Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.

Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! :D

Bij ons alleen hagel.

Denk dat onze pup sneeuw wel leuk gaat vinden(Sint Bernard, dat zijn die grote reddingshonden in Zwitserland en zulke streken met bergen).

Maarja, sneeuw zal nog wel komen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.

Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! :D

Bij ons alleen hagel.

Denk dat onze pup sneeuw wel leuk gaat vinden(Sint Bernard, dat zijn die grote reddingshonden in Zwitserland en zulke streken met bergen).

Maarja, sneeuw zal nog wel komen :Y .

Bij ons zijn de straten op dit moment wit, de hele dag al hagel etc. en nu blijft het pas liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.

Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! :D

Bij ons alleen hagel.

Denk dat onze pup sneeuw wel leuk gaat vinden(Sint Bernard, dat zijn die grote reddingshonden in Zwitserland en zulke streken met bergen).

Maarja, sneeuw zal nog wel komen :Y .

Bij ons zijn de straten op dit moment wit, de hele dag al hagel etc. en nu blijft het pas liggen.

Das wel cool, hoop dat het bij mij ook gebeurt :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

Hier in het Noorden ook flinke hagel en onweer gehad vannacht en vanochtend vroeg. Toen ik rond een uur of 6-8 uit het raam keek was het helemaal wit van de hagel. Nu slechts een beetje natte sneeuw op de auto's en daken. Heb een gerucht gehoord dat December een koude maand wordt, laten we hopen dat er met de kerstvakantie een pak sneeuw valt ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...