studio dewolf Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 Bij mij is nu geen sneeuw en helemaal is gesmolten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2008 De hele wereld staat op zijn kop het is maart en het sneeuwt nu pas? Verhuist de zomer naar januari ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen. Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! Bij ons alleen hagel. Denk dat onze pup sneeuw wel leuk gaat vinden(Sint Bernard, dat zijn die grote reddingshonden in Zwitserland en zulke streken met bergen). Maarja, sneeuw zal nog wel komen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! Bij ons alleen hagel. Denk dat onze pup sneeuw wel leuk gaat vinden(Sint Bernard, dat zijn die grote reddingshonden in Zwitserland en zulke streken met bergen). Maarja, sneeuw zal nog wel komen . Bij ons zijn de straten op dit moment wit, de hele dag al hagel etc. en nu blijft het pas liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Begin dit jaar sneeuwde het nog in Maart, nu zie je het al half November sneeuwen.Op sommigen plekken in het land is alleen natte sneeuw en hagel gevallen, maar er zijn ook al plekken waar het sneeuw bleef liggen, genoeg redenen om dit topic weer te bumpen lijkt mij! Bij ons alleen hagel. Denk dat onze pup sneeuw wel leuk gaat vinden(Sint Bernard, dat zijn die grote reddingshonden in Zwitserland en zulke streken met bergen). Maarja, sneeuw zal nog wel komen . Bij ons zijn de straten op dit moment wit, de hele dag al hagel etc. en nu blijft het pas liggen. Das wel cool, hoop dat het bij mij ook gebeurt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Bij ons ligt er sneeuw! Alle auto's onder de sneeuw. En daar net viel er meer sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Bij ons ligt er sneeuw!Alle auto's onder de sneeuw. En daar net viel er meer sneeuw. Natte troep hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Helemaal niks hier . Alleen maar regen en hagel. (belgië btw xD ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Hier in Nijmegen is het aan het sneeuwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Hier in Amsterdam Zuid-Oost sneeuwde het toestraks, nu is het droog en schijnt de zon af en toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 De hele nacht door niet geslapen door exteem harde hagel. Maar nu kijk ik naar buiten en sneeuwt het een beetje! YEAH! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 In het zuiden sneeuwt het ook. Althans, vanochtend viel er wat uit de lucht. Nu schijnt de zon, ver achter een hemelsblauwe lucht. En het is stervenskoud! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Hier in het Noorden ook flinke hagel en onweer gehad vannacht en vanochtend vroeg. Toen ik rond een uur of 6-8 uit het raam keek was het helemaal wit van de hagel. Nu slechts een beetje natte sneeuw op de auto's en daken. Heb een gerucht gehoord dat December een koude maand wordt, laten we hopen dat er met de kerstvakantie een pak sneeuw valt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Hier heeft het vanmorgen ook gesneeuwd. Fantastisch toch! Jammer dat het voetbal hierdoor niet doorgaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.