Silverbyte Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Helaas is hier tot nu toe niet echt sprake van sneeuw. Oke, hier en daar was het een beetje wit, maar sneeuw, nee. Wel heeft het hier vanochtend flink gehageld, precies op het moment dat ik ergens heen moest fietsen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Hmm, ik ben benieuwd, zal toch wel weer niks zijn, zoals gewoonlijk. Klopt ze hebben wel de hele winter al een paar keer sneeuw voorspelt. Jij hebt echt zin in sneeuw hea Reageren
GTA_XP Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 (bewerkt) Hier in Rotterdam bereikt de temperatuuurmeter wel is de 10 t/m 13 graden Veelste warm voor sneeuw Greetz Bewerkt: 19 maart 2008 door GTA_XP Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Bij ons geven ze een wit pasen uit. Is origineel maar heb toch liever een witte kerst. Vandaag heeft het nog eens hard gehageld. Was mijn muts thuis vergeten, dus je kan het al raden, met de hagel in mijn gezicht terug naar huis. grtz ~Victorious~ Reageren
TheGuardian Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Ja, ik had vandaag ook hagel boven mijn hoofd. Ik woon in Antwerpen en daar zijn wel koude temperaturen voor voorspelt, maar van sneeuw is er momenteel nog niks te zien. In de ardennen zal het net zoals delen in Nederland als ik het hier zo lees ook een witte Pasen worden. Dat is eens iets anders dan een witte kerst. Ik raad aan dat de paashaas dit jaar een sjaal en handschoenen draagt Reageren
studio dewolf Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Bij mij is maar opklaring. De voorspelling klopt er niets van. Hij zei dat veel regenbuien en winterse buien. Reageren
Jay; Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 (bewerkt) Het sneeuw op dit moment in Amsterdam! Nu maar hopen dat het aan de grond blijft plakken. Bewerkt: 21 maart 2008 door Jay; Reageren
joppie Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Net sneewde het net heel hard maar tis nu alelmaal weer weg.. 't was natte sneeuw, maar het waren wel hele grote vlokken! Reageren
pilot Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Hier sneeuwde het net heel even en toen kwam er hagel. Lekker begin van de Lente. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Gisteren was echt hondenweer (hagel,regen, sneeuw) Reageren
Jay; Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Gisteren was echt hondenweer (hagel,regen, sneeuw) Ik vind sneeuw geen hondenweer. Prachtig, dat gevoel wanneer het sneeuwt. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Lol het sneeuwt Hier nou net Dikke Vlokken Ik woon in Achterhoek Reageren
kuys Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Gister hier even sneeuw maar was binnen no-time alweer weg door vieze regen:( Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Ik vind wel hondenweer want ik moest naar de school voor rapport en ik was kletsnat door regen daarna hagel daarna smeltende sneeuw daarna regen,... Reageren
Playboy X Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 We hebben geen sneeuw gehad, alleen hagel en regen (nu ook) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.