Fuffie Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Het had vandaag nog eventjes gesneeuwt bij ons . Alleen je zag er niet veel van,soms ook alleen maar hagel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2008 Morgen kun je een laagje sneeuw of een dik laag ijs verwachten. Het gaat vannacht vriezen ( -5 tot -6 ) en ook nog sneeuwen. Mischien worden we wakker met een witte stoep ! Of gewoon een gladde of natte stoep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sdajafol Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Ik weet niet wat ik zie. Het sneeuwt hier al vanaf half 10 's ochtends! Eerste keer sneeuw in 3 jaar tijd, en een beetje aan de late kant, maar het IS er! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 het heeft hier vanacht gesneeuwd, maar het was zo weer weg toen ik wakker werd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Ik weet niet wat ik zie. Het sneeuwt hier al vanaf half 10 's ochtends! Eerste keer sneeuw in 3 jaar tijd, en een beetje aan de late kant, maar het IS er! Idd, bij ons nu ook! Het sneeuwd hier echt hard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Het sneeuwt nu (alweer) in Amsterdam. Geweldig, een witte Pasen! Edit: Hieronder, m'n vriendin komt uit Hoorn. Bewerkt: 24 maart 2008 door Jay; Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Hier in Hoorn ( 30 km v. A'Dam ) komt het enorm uit de lucht vallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Hier begint het ook al. WITTE PASEN ! bevroren eitjes zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Hier sneeuwde het vanmorge ook rond 11:15 ofsow. Hier = voorhout, in de buurt van Leiden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 Bij mij is het nog steeds bezig. Gezellig met de open haard aan. Super gezellig!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2008 (bewerkt) Bij mij niet gewoon opklaring. EDIT: Nu sneeuwt het Bewerkt: 23 maart 2008 door studio dewolf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Het heeft hier gesneeuwd maar ik weet niet of het nog steeds sneeuwt zit al een hele tijd voor de pc. ja zeker maar het blijft niet liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Jongens het heeft hier gister 10x gesneeuwd en er lag geen millimeter en nu kom ik van bed af en er ligt 2 CM JOEHAA! :dans: :dans: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Yup ik zie het jammer dat de grond warm is alles ligt op auto's en op gras de grond is nat maar geen sneeuw te zien op grond. Ik heb geen zin om nu buiten sneeuw te gaan gooien dus k hoop dat het overdag nog wat word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 maart 2008 Het sneeuw ligt wel maar nu gaat beginnen te smelten ongeveer 4 cm sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.