TomHagen Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ook vandaag weer, ik fietste (Met de auto is het parkeren te duur) naar huis, steekt er zomaar een marrokaan over, zonder te kijken. Ik volop in de ankers, krijg ik nog een vuile blik toe ook. En dat gebeurt bij al die autochtone gangstertjes niet? Oooh inderdaad, en die zijn net zo erg, stelletje vuillakken Ja natuurlijk. Je gelooft toch niet dat het gros van de Marokkanen dom en slecht is? Je ergert je vast wel eens aan een Marrokaan, maar ik gok minsten zo vaak aan een Nederlander. Ik moet toegeven dat ik ook de neiging heb om te roepen "altijd die Marrokanen!", maar als het een oud vrouwtje is roep ik "Altijd die ouwe fossielen!". Maar op het moment dat de discussie over Marrokanen gaat vergeet je dat even, en focus je je op de Marrokanen, die in jouw ogen dan niks goed doen. Maar ik denk dat als je vaak in aanraking komt met een bepaalde groep mensen, zonder ze te leren kennen, je dan altijd een negatief beeld over ze krijgt. Ten minste, ik hoor niemand die zich ergert aan een Marrokaan die hij elke week of vaker ziet. Toch wel frapant dan he Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Wat ik het erge vindt van deze opheffing, Die Moslims enzo mogen wel zeggen dat onze vrouwen enzo Hoeren zijn omdat ze zich "niet normaal" dragen, maar als wij iets doen dan komen er gelijk tientallen rakketen ons land binnen "zonder toestemming xD" Ik ben het met Geert Wilders eens, Die film is echt zoals ze doen/zijn, alleen ze maken er zelf een toestand van, van mij mogen ze allemaal binnen een week vertrekken Reageren
EXIT Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Ik heb een keer een nachtje vastgezeten bij de politie en wist je wat, 9 van de 11 andere mensen die ik gezien had waren marokaan. (politie niet meegeteld) kan niet wachten tot die film uitkomt Bewerkt: 12 maart 2008 door EXIT Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Gewoon uitzenden Het is een vorm van meninguiting. Ik snap niet dat de moslims daar zo vreselijk dom over doen. Als je nou es kijkt wat zij allemaal zeggen over de mensen in de VS en West-Europa en over het christendom. Wij gaan onzelf toch ook niet opblazen als zij ons beledigen. Alleen jammer dat geen enkele omroep het wil uitzenden. Je moet niet 'de moslims' de schuld geven, maar de radicale moslims. Je moet ook niet hun cultuur met die van hun vergelijken, en bovendien brengt daar geen politiekes een film uit over de dreiging van het Chistendom en de slechtheid van de bijbel. Het enige juiste wat je zegt is dat het een vorm van meningsuiting is, maar dat wist iedereen al.En ik denk dat Wilders de film niet eens moet maken. De gevolgen willen we niet, en de problemen zijn op een andere manier op te lossen. Ow ja, sorry. Was het woord radicale vergeten. Maar als je kijkt wat die zeggen over de bijbel, het christendom en de mensen in de westerse wereld, dat is niet normaal. Maar wij gaan ook niet dreigen ze dood te schieten als ze dat zeggen ofzo. En ik vind als je ergens een mening over hebt, dat je die gewoon mag uiten. De gevolgen zullen er vast zijn, maar ik vind het al erg genoeg dat er waarschijnlijk ernstige gevolgen komen na het uitzenden van zo'n film. Maar toch moeten ze zich daar maar weinig van aantrekken, omdat zo'n film ook gewoon een vorm van meningsuiting is. Ik vind gewoon als je ergens een mening over hebt, dat je dat mag delen met de rest van de wereld en dat de mensen die er tegen zijn niet moeten gaan dreigen met aanslagen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ik vond het op zich wel typisch, dat er een dreigbrief is gestuurd naar een 81-jarige vrouw uit Vwenlo die met haar achternaam Wilders heet. Ik bedoel, dan kijk je ook niet verder dan je neus lang is, ook al komt Wilders ook uit Venlo. Reageren
EXIT Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ook vandaag weer, ik fietste (Met de auto is het parkeren te duur) naar huis, steekt er zomaar een marrokaan over, zonder te kijken. Ik volop in de ankers, krijg ik nog een vuile blik toe ook. En dat gebeurt bij al die autochtone gangstertjes niet? Oooh inderdaad, en die zijn net zo erg, stelletje vuillakken Ja natuurlijk. Je gelooft toch niet dat het gros van de Marokkanen dom en slecht is? Je ergert je vast wel eens aan een Marrokaan, maar ik gok minsten zo vaak aan een Nederlander. Ik moet toegeven dat ik ook de neiging heb om te roepen "altijd die Marrokanen!", maar als het een oud vrouwtje is roep ik "Altijd die ouwe fossielen!". Maar op het moment dat de discussie over Marrokanen gaat vergeet je dat even, en focus je je op de Marrokanen, die in jouw ogen dan niks goed doen. Maar ik denk dat als je vaak in aanraking komt met een bepaalde groep mensen, zonder ze te leren kennen, je dan altijd een negatief beeld over ze krijgt. Ten minste, ik hoor niemand die zich ergert aan een Marrokaan die hij elke week of vaker ziet. Toch wel frapant dan he Je hebt gelijk die Nederlanders zijn even slecht als die Marrokanen, maar goed dat ik Belg ben Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ook vandaag weer, ik fietste (Met de auto is het parkeren te duur) naar huis, steekt er zomaar een marrokaan over, zonder te kijken. Ik volop in de ankers, krijg ik nog een vuile blik toe ook. En dat gebeurt bij al die autochtone gangstertjes niet? Oooh inderdaad, en die zijn net zo erg, stelletje vuillakken Ja natuurlijk. Je gelooft toch niet dat het gros van de Marokkanen dom en slecht is? Je ergert je vast wel eens aan een Marrokaan, maar ik gok minsten zo vaak aan een Nederlander. Ik moet toegeven dat ik ook de neiging heb om te roepen "altijd die Marrokanen!", maar als het een oud vrouwtje is roep ik "Altijd die ouwe fossielen!". Maar op het moment dat de discussie over Marrokanen gaat vergeet je dat even, en focus je je op de Marrokanen, die in jouw ogen dan niks goed doen. Maar ik denk dat als je vaak in aanraking komt met een bepaalde groep mensen, zonder ze te leren kennen, je dan altijd een negatief beeld over ze krijgt. Ten minste, ik hoor niemand die zich ergert aan een Marrokaan die hij elke week of vaker ziet. Toch wel frapant dan he Je hebt gelijk die Nederlanders zijn even slecht als die Marrokanen, maar goed dat ik Belg ben Niet alle Nederlanders zijn slecht he. En alsof Belgen de betere mensen zijn ofzo. Daar zitten ook wel rare mensen tussen hoor. Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Jah wij zijn tenminste sterk gelovig we doen wat er in de koran staat en neit weer zeggen dat er in staat dat we moeten doden wat dat staat in geen enkel boek van god. En tja in de bijbel staat er je mag geen seks voor huwelijk maar toch zie je ze het allemaal doen en paar marokanen ook, die hebben dan ook geen recht om te dreigen als er een film komt over de koran. Maar duidelijk is dat er wel veel rasicme voorkomt op het forum hierzo. Ik zeg ik haat sommige nederlanders,marokane noem maar op maar niet allemaal. En ohja praat niet over dat we de bijbel uitschelden want dat zijn we iets tegen onze eige geloof aan het doen omdat we van ons geloof net zo erg de andere boeken moet respecteren. En er staat ook in dat je je medemensen meot respecteren van wie je in het land woont maar ja mensen luisteren niet meer !! Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Jah wij zijn tenminste sterk gelovig we doen wat er in de koran staat en neit weer zeggen dat er in staat dat we moeten doden wat dat staat in geen enkel boek van god. En tja in de bijbel staat er je mag geen seks voor huwelijk maar toch zie je ze het allemaal doen en paar marokanen ook, die hebben dan ook geen recht om te dreigen als er een film komt over de koran. Maar duidelijk is dat er wel veel rasicme voorkomt op het forum hierzo. Ik zeg ik haat sommige nederlanders,marokane noem maar op maar niet allemaal. En ohja praat niet over dat we de bijbel uitschelden want dat zijn we iets tegen onze eige geloof aan het doen omdat we van ons geloof net zo erg de andere boeken moet respecteren. En er staat ook in dat je je medemensen meot respecteren van wie je in het land woont maar ja mensen luisteren niet meer !! Waar bepaalde mensen alles moslims slecht schaart, doe jij het tegenovergestelde, en het is allebei fout. Want er zijn wel degelijk moslims die het Christendom vervloeken, en niet de Nederlanders respecteren. Maar heel weinig, dat wel. Maar er zijn ook maar weinig Nederlanders die de moslims vervloeken (ook al blijkt dat niet uit een paar posts hier ). Reageren
Vegeta Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Ja dat zeg ik precies het zijn er maar een paar dan hoef je ze niet allemaal te haten. Als het nou toevallig 10 marokanen zijn hoef je niet gelijk alle moslims te beledigen. Of als er 10 nederlanders stoer deon hoef je niet de bijbel te verbranden. Dan doe je gwn iets terug wat alleen voor die paar mensen bedoeld is. Kijk is positief en neit altijd negatief. Kijk heel veel hollanders beledigde in dit topic mijn geloof maar kijk ik doe ook rustig ik bekijk de nederlanders nog steeds positief want anders komt er nooit een oplossing !! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Wel spannend; Fitna spitst zich geleidelijk toe op de situatie in Nederland en eindigt met een prent van de profeet Mohammed. ,,Met die prent gebeurt iets. Ik zeg nog niet wat.'' bron Wat zal hij ermee gaan doen? Ik verwacht dat je tegen het eind van de film Geert over de Koran heen ziet schijten, en dat hij daarna met een prent van Mohammed zijn reet afveegt, of iets in die trant. Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Jah wij zijn tenminste sterk gelovig we doen wat er in de koran staat en neit weer zeggen dat er in staat dat we moeten doden wat dat staat in geen enkel boek van god. En tja in de bijbel staat er je mag geen seks voor huwelijk maar toch zie je ze het allemaal doen en paar marokanen ook, die hebben dan ook geen recht om te dreigen als er een film komt over de koran. Maar duidelijk is dat er wel veel rasicme voorkomt op het forum hierzo. Ik zeg ik haat sommige nederlanders,marokane noem maar op maar niet allemaal. En ohja praat niet over dat we de bijbel uitschelden want dat zijn we iets tegen onze eige geloof aan het doen omdat we van ons geloof net zo erg de andere boeken moet respecteren. En er staat ook in dat je je medemensen meot respecteren van wie je in het land woont maar ja mensen luisteren niet meer !! Volgens mij zijn al die protesten die in veel moslimlanden aan de gang zijn over de film en tegen de spotprenten van Denemarken niet echt respectvol tegen ons. Ze steken Nederlandse en Deense vlaggen in brand en roepen dat Nederland en Denemarken dood moeten. En dat terwijl ze nog niet eens weten wat er in de film zit.. Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Wel spannend;Fitna spitst zich geleidelijk toe op de situatie in Nederland en eindigt met een prent van de profeet Mohammed. ,,Met die prent gebeurt iets. Ik zeg nog niet wat.'' bron Wat zal hij ermee gaan doen? Ik verwacht dat je tegen het eind van de film Geert over de Koran heen ziet schijten, en dat hij daarna met een prent van Mohammed zijn reet afveegt, of iets in die trant. Ik denk eigenlijk dat de bom daadwerkelijk afgaat, maar dat zal wel te subtiel zijn Reageren
Vegeta Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Jullie hebben echt fantasie en jullie vinden het duidelijk leuk om mensen boos te maken en jullie krijgen vast wel wat te zien. En geert zal er spijt van krijgen dat hij ooit die film heft gemaakt. Dit loopt heel erg uit de hand om dat hij zo nodig zo'n film moest maken gaan er gekke dingen gebeuren... Reageren
TomHagen Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Jullie hebben echt fantasie en jullie vinden het duidelijk leuk om mensen boos te maken en jullie krijgen vast wel wat te zien. En geert zal er spijt van krijgen dat hij ooit die film heft gemaakt. Dit loopt heel erg uit de hand om dat hij zo nodig zo'n film moest maken gaan er gekke dingen gebeuren... Jullie? Wie is jullie? Als ik daar onder val, wil ik alleen maar zeggen dat je óf op mensen moet ingaan, of iets nieuws toevoegen, of hier niet te poste. Want zo maar jouw al bekende mening roepen hebben we ook niks aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.