Pennywise The Clown Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 Zolang de film nog niet eens uit is, denk ik er zo over: In het midden-oosten, wordt de Nederlandse vlag verbrand. Omdat een of andere gast met een mozartkapsel, een film gaat maken 'over' moslims. Niemand weet of Wilders ook daadwerkelijk een film heeft gemaakt, of überhaupt gaat maken. Voor hetzelfde geld heeft hij nooit het plan gehad om een film te gaan maken, maar wou hij alleen maar laten zien hoe de moslimgeneratie tegen dit soort 'dreigingen' aankijkt, en reageerd. Met extreem geweldadige protesten, zelfmoorddreigingen, aanslagen op Nederland, en anders volslage onmenselijke reacties. Wie kunnen we in dat geval gek noemen? Moslims, of Wilders? Ik zou me scheef lachen als er over enkele weken duidelijk wordt dat hij nooit een film heeft willen maken, maar alleen wilde laten zien hoe geweldadig, en 'onmenenselijk' dat volk nou eigenlijk wel niet kan zijn. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als hij weet dat mensen zo gaan reageren wrm doet hij dan zoiets en laat hij mensen negatief over nederland denken. hij is een schande voor de nederlanders vind ik ! Reageren
Sdajafol Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als hij weet dat mensen zo gaan reageren wrm doet hij dan zoiets en laat hij mensen negatief over nederland denken. hij is een schande voor de nederlanders vind ik ! Omdat hij de reacties die hij krijgt leuk vind. Hij doet het puur en alleen maar om de aandacht en de reacties. Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als hij weet dat mensen zo gaan reageren wrm doet hij dan zoiets en laat hij mensen negatief over nederland denken. hij is een schande voor de nederlanders vind ik ! Omdat hij de reacties die hij krijgt leuk vind. Hij doet het puur en alleen maar om de aandacht en de reacties. Waar heb je deze informatie vandaan gehaald? Ik ben het totaal niet eens met Geert Wilders maar ik weet toch zeker dat hij het doet om zijn mening te laten zien. Hij wil simpelweg meer mensen naar hem toe trekken met de film, nu er zoveel ophef over is zijn er mensen die er anders over nadenken en het nu met Geert Wilders eens zijn. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als hij weet dat mensen zo gaan reageren wrm doet hij dan zoiets en laat hij mensen negatief over nederland denken. hij is een schande voor de nederlanders vind ik ! Omdat hij de reacties die hij krijgt leuk vind. Hij doet het puur en alleen maar om de aandacht en de reacties. Waar heb je deze informatie vandaan gehaald? Ik ben het totaal niet eens met Geert Wilders maar ik weet toch zeker dat hij het doet om zijn mening te laten zien. Hij wil simpelweg meer mensen naar hem toe trekken met de film, nu er zoveel ophef over is zijn er mensen die er anders over nadenken en het nu met Geert Wilders eens zijn. Ja misschien heb je wel gelijk maar hij doet het op de verkeerde manier. En hij heeft zo te zien best wel wat aandachts te kort. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Als hij weet dat mensen zo gaan reageren wrm doet hij dan zoiets en laat hij mensen negatief over nederland denken. hij is een schande voor de nederlanders vind ik ! Omdat hij de reacties die hij krijgt leuk vind. Hij doet het puur en alleen maar om de aandacht en de reacties. Waar heb je deze informatie vandaan gehaald? Ik ben het totaal niet eens met Geert Wilders maar ik weet toch zeker dat hij het doet om zijn mening te laten zien. Hij wil simpelweg meer mensen naar hem toe trekken met de film, nu er zoveel ophef over is zijn er mensen die er anders over nadenken en het nu met Geert Wilders eens zijn. Waar ik deze info vandaan heb? Dit is hoe ik over Geert denk. Aan de manier hoe hij zijn dingen brengt is duidelijk te merken dat hij het grotendeels doet om de aandacht te trekken en een reactie uit te lokken. Gewoon provoceren. Ik heb het dan nu niet specifiek over de film, maar ook over zijn gedrag in het algemeen. Hij laat zijn mening wel zien, ik zeg ook niet dat hij dat niet doet. Mijn probleem met Geert Wilders is alleen dat hij het op een bepaalde manier brengt waardoor er altijd complete groepen mensen zich aangevallen zullen voelen, en geloof me, dat doet hij expres. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 (bewerkt) Prachtig gezegd sdajafol helemaal mee eens. Bewerkt: 20 maart 2008 door cesar Reageren
Jay; Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 De film van Geert Wilders staat nu officieel online op het internet. Een uitgebreide reportage over deze film volgt om half 8 bij het RTL-Nieuws. Reageren
Vegeta Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Hij is te zien http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 De site van Geert Wilders ( http://www.fitnathemovie.com/ ) waar hij zijn film op wou vertonen is weggehaald en er word nu onderzocht of de site grof geweld of dergelijks bevat. This site has been suspended while Network Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. Network Solutions has received a number of complaints regarding this site that are under investigation. For more information about Network Solutions Acceptable Use Policy visit the following URL: http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp Reageren
Squidward Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Als hij weet dat mensen zo gaan reageren wrm doet hij dan zoiets en laat hij mensen negatief over nederland denken. hij is een schande voor de nederlanders vind ik ! Omdat hij de reacties die hij krijgt leuk vind. Hij doet het puur en alleen maar om de aandacht en de reacties. Waar heb je deze informatie vandaan gehaald? Ik ben het totaal niet eens met Geert Wilders maar ik weet toch zeker dat hij het doet om zijn mening te laten zien. Hij wil simpelweg meer mensen naar hem toe trekken met de film, nu er zoveel ophef over is zijn er mensen die er anders over nadenken en het nu met Geert Wilders eens zijn. Waar ik deze info vandaan heb? Dit is hoe ik over Geert denk. Aan de manier hoe hij zijn dingen brengt is duidelijk te merken dat hij het grotendeels doet om de aandacht te trekken en een reactie uit te lokken. Gewoon provoceren. Ik heb het dan nu niet specifiek over de film, maar ook over zijn gedrag in het algemeen. Hij laat zijn mening wel zien, ik zeg ook niet dat hij dat niet doet. Mijn probleem met Geert Wilders is alleen dat hij het op een bepaalde manier brengt waardoor er altijd complete groepen mensen zich aangevallen zullen voelen, en geloof me, dat doet hij expres. Helemaal gelijk, hij doet dit niet omdat hij zo begaan is met de mensheid, maar gewoon om een groep mensen op een wettelijke manier(recht van meningsuiting-gedoe) de grond in te stampen. Hij houdt gewoon van de aandacht en wilt gewoon provoceren. Ìk vind hem maar een egoistische arrogante rotzak, maar dat is dan mijn mening. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik wilde net de link naar de film hier dumpen, maar kennelijk waren jullie me voor Hij is nu aan het laden, en toch benieuwd wat het is geworden na al die commotie... Reageren
Follow Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 De site van Geert Wilders ( http://www.fitnathemovie.com/ ) waar hij zijn film op wou vertonen is weggehaald en er word nu onderzocht of de site grof geweld of dergelijks bevat. This site has been suspended while Network Solutions is investigating whether the site's content is in violation of the Network Solutions Acceptable Use Policy. Network Solutions has received a number of complaints regarding this site that are under investigation. For more information about Network Solutions Acceptable Use Policy visit the following URL: http://www.networksolutions.com/legal/aup.jsp Dat was hier wel even lachen ja! Ben de film nu aan het laden. Fitna toont zeer schokkende beelden van slachtoffers van terroristische aanslagen, gelardeerd met verzen uit de Koran. Aan bod komt onder anderen cineast Theo van Gogh, die luchtig spreekt over een mogelijke aanslag op zijn leven. Vervolgens verschijnen beelden van Mohammed B. en krantenkoppen over de moord op Van Gogh in 2004. Tussendoor zijn ook opruiende imams te zien. Het kabinet is de film momenteel aan het bekijken. Einde Wilders had vooraf gewaarschuwd dat aan het einde van de 17 minuten durende film "iets zou gebeuren". Fitna eindigt met een tekst in beeld waarin hij moslims oproept de "haatdragende verzen" uit de Koran te scheuren. De politicus bepleit vervolgens een stop van de islamisering en het verdedigen van de Nederlandse vrijheden. Ontploffing Het laatste beeld betreft een leeg boek met op de linkerpagina de Deense spotprent van de profeet Mohammed, waarin zijn tulband tevens een bom is. Na enkele seconden aftellen wordt een ontploffing gesuggereerd. Reactie Wilders Wilders noemt Fitna een "nette film". Hij kan zich voorstellen dat moslims er niet blij mee zijn, maar hij benadrukt dat hij zich aan de feiten heeft gehouden. De film is volgens hem ook "duizend kilometer binnen de kaders van de wet", zei hij donderdag. Rellen Wilders hoopt dat er geen rellen uitbreken. "Mijn film is niet bedoeld om rotzooi uit te lokken." Maar volgens hem kan de maker van de film nooit verantwoordelijk worden gehouden voor rellen of boycots. Gevaren Volgens Wilders zijn de beelden vooral bedoeld om duidelijk te maken wat de gevaren van de Koran en de islam inhouden. "Minder islam is een keuze voor vrijheid." Hij hoopt dat de film leidt tot een discussie over de nadelen van de islam in Nederland en in het buitenland. Hij nodigt moslims expliciet uit daaraan mee te doen. Het slotbeeld van de film is de Deense spotprent van de profeet Mohammed met een tulband als bom. Volgens Wilders is er geen sprake van een ontploffing maar van donder en bliksem. Die geven volgens hem weer dat de islam ook donder en bliksem is in het Westen. BRON: Nu.nl Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik wilde net de link naar de film hier dumpen, maar kennelijk waren jullie me voor Hij is nu aan het laden, en toch benieuwd wat het is geworden na al die commotie... Dat filmpje laad super traag. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 Ik wilde net de link naar de film hier dumpen, maar kennelijk waren jullie me voor Hij is nu aan het laden, en toch benieuwd wat het is geworden na al die commotie... Dat filmpje laad super traag. Omdat je niet de enige bent die hem wilt zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.