Jump to content

Wat zou ABSOLUUT niet in VC moeten zitten?


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    18

  • Baffie

    8

  • The Outlaw

    7

  • -Spijker-

    5

pig group

die vallen me altijd aan

die domme haitians :angry: --->srry als je de haitians cool vind

en van dat idioote verkeer

als ik met een pcj aan het crossen ben dan draaien die zomaar af neer rechts of links

en ook van die bomen die zomaar verschijnen en die overbodige dingen zoals een poort voor een deur :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

het verkeer...rijd je net super hard op die lange weg....slaat het verkeer opeens af.. <_<

inderdaad, ik had eerst zo'n cheetah police en had um met een cheat zwart gemaakt, k was dus de enigste met een zwarte auto in VC en toen ging k er mee rijden, slaan idd. die gasten zo maar af en hij zat lkkr in de prak.

hij kon niet in de Pay n' Spray omdat die zwarte lak er dan af ging dus moest k um steeds in muh garage zetten <_<

Link to comment
Delen op andere websites

de polite heb me heel vaak dwarsgezete...

als je op een motor wilt ontsnappen tijdnes een missie, en je heb ''toevallig'' 1 ster, dan is er ook ''toevallig'' een politiemannetje die je een elleboog geeft waardoor je heel die missie weer opnieuw moet doen... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij had dat verkeer ook wel wat normaler mogen zijn. Ben je net op volle snelheid met je PCJ-600 is er weer zo'n auto die omdraait midden op de weg <_< . Ook poorten voor een deur en al die onzinnige dingen hadden weg mogen blijven :) .

Link to comment
Delen op andere websites

vind ik ook wel best irri maar ik snap niet echt wat ze er anders hadden moeten aan doen

zu kunne je toch niet als je een ster hebt zomaar op je moto laten zitten?

jah maar voordat je op een motor gaat zitten zie je geen politie, en dan zit je erop, en dan duikt er opeens zon mannetje van uit het niets op je, en dat is het irritante ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...