Jump to content

Wat zou ABSOLUUT niet in VC moeten zitten?


MrKooKie

Recommended Posts

agenten <_< ,

zijn net clowns waarom ze die erin hebben gestopt. had beter circus renz kunnen uitnodigen, die hadden het beter gedaan :lol:

Vc is veel beter af met met real cops niet met clowns, en die auto's van de politie daar zou ik me ook voor schamen <_<

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    18

  • Baffie

    8

  • The Outlaw

    7

  • -Spijker-

    5

Ik vind alleen de lege hoofdjes van de agenten maar niks, ze doen niks als ik zowat 6 sterren heb schieten ze ALTIJD mis. <_<

En als ik met mijn PCJ 600 lekker een wheelie doe op dat weg van Vice Port tot en met Downtown, rij ik lekker hard komt er een taxi wagen me duwen omdat 'ie naar links of rechts wilt! :angry:

En als iemand de politie slaat en dood, komt er geen andere politie wagen en dat is bij Tommy wel. :angry:

Maar what the f*ck maakt het uit, je zou toch ook denken dat er veel dingen in Vice City zijn die niet cool of niet kloppen.

Maar sommige dinges zijn echt irritant! <_<

Vooral dat die politie héli's door de lucht vliegen en niks doen.

Als ik in een politie héli zit kan ik niet eens schieten terwijl het kan als ik 3/4/5/6 sterren heb.

Maar Rockstar kan toch niet alles ZO goed maken zoals het bij echte leven is toch. Ik vind het tenminste knap dat ze zo'n game maken.

Maar ja er zijn echt TE veel dingen die nep en dom zijn in Vice City.

Maar dat ga ik even nu niet allemaal vertellen. ;)

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist goed dat de Haïtians en de PIG's erin zitten, stel je voor dat alle gangs jou respecteerden, dat kan nooit. En die lantaarnpalen zitten er gewoon in om het spel zo echt mogelijk te laten lijken. Ik heb meer een hekel aan de beelden als je van oost naar west gaat: Greetings from Vice City, slaat toch nergens op, je blijft gewoon in het spel zelf. En ik heb een hekel aan vastlopen, maar dat zal iedereen wel hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het juist goed dat de Haïtians en de PIG's erin zitten, stel je voor dat alle gangs jou respecteerden, dat kan nooit. En die lantaarnpalen zitten er gewoon in om het spel zo echt mogelijk te laten lijken. Ik heb meer een hekel aan de beelden als je van oost naar west gaat: Greetings from Vice City, slaat toch nergens op, je blijft gewoon in het spel zelf. En ik heb een hekel aan vastlopen, maar dat zal iedereen wel hebben.

Dat is juist om het spel vloeiender laten te lopen

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat nou juist Vice city soms moet ik er wel om lachen maar ik vind het absoluut bij VC horen

Idd het zijn wel dingen die Vice City nou juist Vice City maken... Maar toch zijn ze k*t :puh:

Vice City hep nou z'n voor- en nadelen :lol:

Bijvoorbeeld dat die Haitie geval achter je aan zitten!

En dat je ze altijd overhoop kan schieten :puh:

En dat van Greetings Vice City ofzo, vind ik gewoon origineel.

En die PIG Groep is best shit af en toe.

En de Haitie ofzo ook. Eerst reed ik lekker door de stad. Had ik een winkel beroofd. Had ik me over gespoten, sta ik voor het stoplicht. (stil dus)

Komt er ineens zo'n zooi Haititanen naar me toe. Halen me uit me bak. Sla me tot plumpudding en ga gewoon weg als er niks aan de hand is <_< <_< <_< ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het echte verkeer gaat ongeveer 30 als je een snelheidsmeter erbij gaat houden, soms hebben auto's haast, maar dan stoppen ze nog altijd voor het stoplicht. Het lijkt mij vrij onlogisch dat je voor een stoplicht ga wachten, ze staan ongeloofelijk lang op rood terwijl er van alle andere kanten (soms) geen verkeer aankomt. Ik gehoorzaam alleen aan het stoplicht als ik de code GREENLIGHT(S?) aan heb staan :puh: . Trouwens als je 5 wanted sterren hebt, stop je dan ook nog voor het stoplicht? Nog een irritant iets in Vice City vind ik dat palmbomen niet aan de kant gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kent misschien mijn topic: Greetings from vice city, het loopt vast.... Dat is nou ook ZO stom, dat hoeft toch niet in het spel?

En lataarn palen, die vind ik juist leuk!

Stel nou dat het donker was en alle lantaarn palen waren er niet, wat dan, ben je blind! :ph34r:

Haítians zijn echt niet vervelend, naar mij mening gezien is het echt leuk!

Stel nou eens dat je geen vijanden hebt in VC dan kan je toch ook niks?

Ik speel oorlogje met de Haítians, da's pas TE GEK!

In Vice City vind ik nadelen over de *Politie*:

1: Ze hebben geen hoofd

2: Als iemand een politie man dood, komt er geen andere wagen, terwijl dat bij Tommy wel is. :o <_<

3: Als ik één keertje bots met mijn auto tegen een politie wagen, heel zacht, staat er meteen een ster achter me aan. <_<

4: Politie mannen die lopen tegen muren. <_<

En nog eigelijk VEEL nadelen.

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, je kent misschien mijn topic: Greetings from vice city, het loopt vast.... Dat is nou ook ZO stom, dat hoeft toch niet in het spel?

Dit moet er wel in. R* stopt dit er in omdat dan het andere deel van vc wordt geladen. Dit is toch beter dan een zwart scherm vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind die auto's lastig, want ze gaan ineens de bocht om!

Ik vind ook de lantaarnpalen lastig want vaak bots je er tegen aan en is je auto stuk. <_<

Eigenlijk dezelfde dingen als jullie. :)

Deze dingen zijn jammer genoeg in GTA San Andreas erger geworden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt dus beter zeggen: San Andreas is nóg realistischer geworden, ik vind de lantaarnpalen juist een uitdaging, om met zoveel mogelijk politie achter je aan met één auto zo lang mogelijk proberen te blijven rijden, lantaarnpalen en verkeerstlichten zijn dan meestal je grootste vijanden. Ik vind het ook stom zoals 8-ball al zei dat auto's ineens afslaan, niemand geeft richting aan, dat zou wel een goede oplossing zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...