Jump to content

Wat zou ABSOLUUT niet in VC moeten zitten?


MrKooKie

Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    18

  • Baffie

    8

  • The Outlaw

    7

  • -Spijker-

    5

Ja da's echt k*t omdat het gewoon MIJN huis is zegmaar.

Ik vind dat de Vercetti gangs niet alleen andere gangs hoeven te doden maar ook mensen die in mijn achtertuin lopen.

Maar daar heb ik een idee ervoor: Als er veel mensen zijn die in je achtertuin zijn, daar moet je een Sniper Rifle pakken en 1/2/3 keer schieten, dan rennen ze allemaal weg, maar binnen 10 sec. komen ze weer. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Cker in GTA (4 of welke naam hij mag hebben) Moet r* inieder geval KNIPPERLICHTEN voor op de autos doen... Bij SA kan je gelukkig al zwemmen en dat is ook wel tof :) Verder heb ik een hekel aan die gangs die mij aanvallen, van die mensen in je achtertuin :blink: Heb jij daar last van? Ik heb er geen moeite mee.. Mischien aanbidden ze me wel :) Verder... Dat slome verkeer, en dat er geen snelweg is waar iedereen lekker doorrijd! Voor de politie auto schaam ik me ook dus heb ik maar een mooiere geïnstaleerd :rolleyes: verder ben ik best tevreden.. Je kan namelijk niet alles hebben ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een heel klein slordigheidsfoutje dat heel irritant is wanneer je ermee te maken krijgt; Wanneer je op het dak boven de trap van het Hyman Memorial Stadium terecht komt (Dat punt waar ook die schotels staan), kom je er niet meer weg en moet je een ander spel laden. Ik viel erin nadat mijn helicopter aan flarden geschoten was en kan er niet meer uit... Weg onopgeslagen vorderingen... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Da's het zelfde wat met mij is gebeurt!! :blink:

Ik was alleen met mijn Seaplane bezig en toen viel ik erin en mijn plane was naar de zooi gegaan!

Ik kon niet meer eruit dus deed ik de cheat: icanttakeitanymore.

Maar voor degene die zonder cheats spelen en net één moeilijke missie doen en niet gesaved hebben, OEI!.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PS2 wil het wellis voorkomen dat gewoon tijdens het rennen er leven vanaf gaat... En tjah als je dan net opweg naar health ben en je hebt nog maar 006 health ben je dood.. Terwijl je alleen maar loopt <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit in de Mall in Vice Point ook een foutje, in de missie Shakedown moet je alle ramen die maar kapot kunnen daar kapot schieten. Er is één winkel daar hebben ze niet ééns een deur. Is wel een klein foutje. Wat mij betreft hadden ze er ook geen HP's, rampages enz. ingedaan alleen dan is het spel wel meteen wat minder uitdagend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...