Jump to content

Wat zou ABSOLUUT niet in VC moeten zitten?


MrKooKie

Recommended Posts

Na de 50 begint het gewoon te vervelen... <_<

Inderdaad, dat is met taxi-missies ook wel, 100 moet je er doen. Ze hadden wat mij betreft het omgedraaid met de ijs-auto, daar er 100 van en 50 taxi-missies. Hp's ook gewoon 75, dan brandweer=missie tot level 15, zelfde met paramedic missie, vigilante tot 10. Pizza Boy tot 15, met 7 minuten tijd. Dan was het veel leuker geweest, nu zijn er van de ene veel te weinig en van de andere weer veel te veel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MrKooKie

    18

  • Baffie

    8

  • The Outlaw

    7

  • -Spijker-

    5

weetje ik vind dat ze die lantaarnpalen wat steviger hadden moeten maken en niet alleen in vice city maar ook gta 3 en san andreas en als ik met me scooter tegen een lantaarnpaal aan rijd dan ligt me scooter in de prak en ik ook heb nog nooit zoiets meegemaakt en dat niet alleen ook met die stomme glitch als je aan het rijden bent zie je ineens de lucht in de weg <_<

Link to comment
Delen op andere websites

De Unique stunt jumps hadden er wel uitgemogen.

De stunts zijn wel mooi, maar het is niet leuk om ze allemaal te doen om 100% te krijgen.

Ik had er altijd problemen mee, ik miste er altijd 1 en dan moet je alle stunts weer na gaan. :angry:

Heel iritant is dat :(

Gelukkig hoef je bij San Andreas niet alle Unique stunt jumps te doen om 100 % te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Unique stunt jumps hadden er wel uitgemogen.

De stunts zijn wel mooi, maar het is niet leuk om ze allemaal te doen om 100% te krijgen.

Ik had er altijd problemen mee, ik miste er altijd 1 en dan moet je alle stunts weer na gaan. :angry:

Heel iritant is dat :(

Gelukkig hoef je bij San Andreas niet alle Unique stunt jumps te doen om 100 % te krijgen.

Unique Jumps zijn juist vet... Die Rampages zijn juist stom <_<

Link to comment
Delen op andere websites

[...]dan brandweer=missie tot level 15, zelfde met paramedic missie, [...]

Als-het-je-be-lieft niet zeg! Paramedic tot level 12 was méér dan genoeg. Wat heb ik daar een kluif aan gehad... Dat was gewoon niet leuk meer. De Vigilante missie mag van mijn part wel omhoog. Die FBI Washington kun je tenminste resprayen, de Ambulance niet...

Link to comment
Delen op andere websites

[...]dan brandweer=missie tot level 15, zelfde met paramedic missie, [...]

Als-het-je-be-lieft niet zeg! Paramedic tot level 12 was méér dan genoeg. Wat heb ik daar een kluif aan gehad... Dat was gewoon niet leuk meer. De Vigilante missie mag van mijn part wel omhoog. Die FBI Washington kun je tenminste resprayen, de Ambulance niet...

Idd een keer ging ik bij Paramedic LV. 11 af, ik heb vervolgens mijn controller alle hoeken van de kamer laten zien, LV. 5 was beter geweest!

Link to comment
Delen op andere websites

die cuban gang kleren in dat winkeltje kan je niet bij.

afslaand verkeer.

en de politie die achter me aan gaat in de vigilant.

ik help ze tyoch.

brandweer ze hadden 4 levens kunnen redden.

nou ik zeg altijd maar beter 1 dan 5 dood. een is ook al niet goed maar wel beter.

ambulance verkeer dat voor mijn sirene aan de kant gaat op de andere kant van de weg dus niet de stoep. gaan ze op de stoep rijden ze het slachtoffer dood.

taxi hoeft gelukkig niet in 1 keer.

moeilijker missies mocht ook wel.

politie nog een keer.

you have 5 seconds to get in a police vehicle (ofzoiets)

ik zit er alang in. MISSION FAILED

t***in* nai***

en met de auto in de fik staan naast de kust dus

_______________________kustlijn

....................M..................M = auto de twee bultens is de kant van het stuur

ik stap uit. plons in t water. SHIT HE hoe dom kan je wezen

Link to comment
Delen op andere websites

[...]dan brandweer=missie tot level 15, zelfde met paramedic missie, [...]

Als-het-je-be-lieft niet zeg! Paramedic tot level 12 was méér dan genoeg. Wat heb ik daar een kluif aan gehad... Dat was gewoon niet leuk meer. De Vigilante missie mag van mijn part wel omhoog. Die FBI Washington kun je tenminste resprayen, de Ambulance niet...

jammer,

een federal pay and spray was heel leuk geweest, maar dei missies hadden niet gehoeven hoor ik vind het tijdverspilling :)

Link to comment
Delen op andere websites

Import/Export had gewoon in Vice City moeten vlijven zitten, het zit er nu ook wel in alleen dat is wel zoiets van Sunshine Auto's

ik vond het geen probleem, juist beter uitgewerkt eigenlijk, heb het nooit zo erg gevonden, aanal auto's vond ik wel een probleem

Link to comment
Delen op andere websites

Wat die auto's betreft, dat hadden er wat mij betreft wel wat meer mogen zijn. Dat je gewoon ALLE auto's uit heel Vice City moest jatten, inclusief heli's en skimmer. RC voertuigen niet, maar dat lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk. Boten wel gewoon. Dat hadden ze eigenlijk als bijmissie moeten doen bij de boatyard. Dan wel wat meer boten erin en klaar ben je. Een apart lijstje van auto's die je alleen met missies hebt.

  • Spand Express
  • Kogelvrije Admiral van Diaz
  • Kogelvrije Sabre Turbo van Hillary
  • Romero's Hearse
  • Zwarte Voodoo
  • RC Globin ( :puh: tóch wel :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

En de automobilisten mogen wel eens opletten, voordat ze je afsnijden als je net op je motor rijd. En ja, de lantaarnpalen mogen wel wat sterker :puh: Die missie dat je tegen die andere moterccrossers moet racen heb ik wel 10 x overgedaan :( Alleen omdat ik de hele tijd werd afgesneden enz. enz.

Sorry voor de dubbelpost!! :ph34r: Ik zag m'n andere post niet :wasntme:

[EDIT door Lantyz: Fixed. :) ]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...