CJ Jackson Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Mensen, vergeet niet dat het doel van GTA is om gangster te zijn en mensen te vermoorden. Wie wil er nou weer een surfplank Reageren
lollermans Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Misschien een cool voertuig voor op het water (duikboot, jetski ofzo)Ufo zou ook wel cool zijn. een rubberbootje met roeispanen zie ik wel zitte (voor stamina en muscle dan LOL ik wil met een spaceshuttle de ruimte in kunnen gaan :lol: ja moet gewoon zalig zijn cj says:"i can see the grove street hood from here ) Reageren
Hunter Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 (bewerkt) Hey jongens Als jullie een vliegdek schip willen zet ik er zo een in GTA hoor. Wat heb ik nodig? - Software om .3ds modellen in GTA te zetten Voor de rest heb ik alles: - 3D Model software - Redelijke goed in modellen Wat denken jullie ervan? en wat dacht je dr van als ik bijv een vliegtuig daarvoor maak en/of een heli Ik kan nm carmodden (en ja, ze doen het ook) in het nieuwe spel lijkt me een f22 een super iets, en verder wil ik er ook wel een duitkboot bij, een slagschip is cool en als heli's iets als een commanche ofzoow, of een Hind eindelijk een keer een goed heli Bewerkt: 12 december 2005 door Hunter Reageren
abiboe Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Geplaatst: 13 december 2005 een formule 1 racewagen en een tank die zoals in gta classic over auto's rijdt, inplaats van er tegen aan knalt. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 december 2005 Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Als het maar niet té overdreven word zoals een ruimteschip Misschien een jetski Reageren
(San) Andr Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 -skateboard (in de geest van de BMX in San Andreas) -straaljager die alleen normaal kan opstijgen en landen (dus niet verticaal) -waterscooter -helikopter met permanente magneet -V 22 Osprey meer kan ik even niet bedenken Reageren
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 In SA kan je als je op een knop duwt horizontaal opstijgen hoor. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 ik denk persoonlijk (zoals eerder gezegd) een duikboot. Gta gaat nog altijd om real-life. Dus geen Starwars en Halo ruimtewagens ofzo. Of een gewone amfibiewagen, naast een luchtkussenvoertuig. Reageren
quinton Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 ik denk persoonlijk (zoals eerder gezegd) een duikboot. Gta gaat nog altijd om real-life. Dus geen Starwars en Halo ruimtewagens ofzo. Of een gewone amfibiewagen, naast een luchtkussenvoertuig. ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben, ik snap niet waarom er al geen onderzeeër in san andreas zat Reageren
Miyamoto Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Wishlist: - Surfplank (al is het in iets vice city achtig afspeelt) - Skateboard (Aanvulling voor BMX) - Space shuttle (i can see my house from here!!) - Rolstoel (Als je een zwaar ongeval gehad hebt of om door een ziekenhuis of bejaardentehuis te "cruisen" ..LOL...) - Winkelkarretje (waar je gewoon mee kunt stappen en in kunt zitten om van den borduur af te vliegen... JACKASS - Duikboot (The Red October) - Super-jetpack (Super GTA SA jetpack) - Star xars X-Wing fighter en oja THE DEATH STAR!!! Bewerkt: 23 maart 2006 door Miyamoto Reageren
gta3 Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 (bewerkt) ik dach er goed over na maar dit is niet de Ultieme Voertuig. ik heb een kort lijsje gemaak van wat ik vind dat dit de auto moet hebben. En dat je dit krijg bij de eindmissie en dan nog 30misssie of zo ken je er van genieten. Ik heb me nog in gehouden mischienn schrijf ik eens de hele versie Nog krachtiger dan een leger tank eigenlijk onverwoestbaar serene van de politieauto En de vorm tussen bullet en een super gta en die auto met open dak. Missie in ken doen politiemissie en brandweer en de ambulancemissie en taximissie en Pimpmissie. en gewone missie en hij ken nooit worden gejat! 4deuren en in de achterbakt ken je een fiets mee nemen. En superbanden niet nooit stuk gaan. En dat die zelf zuurstof maakt. En ken verander in een soort boot en ken vliegen met vleugels onder de auto die naast de auto gaan en dan ken vliegen. Een auto die weet wie de vijand is en die dood knalde met uzie`s en ak47 voor en achterkant. En die met je mee gaat(de auto een soort hind) en je volg en je homie``s enz vervoerd En missie voor jou doet. En dat je ken save in de auto En dat je veel meer Bewerkt: 24 maart 2006 door gta3 Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Mijn uitieme voertuig zou een laag bij de grondse auto aangedreven door zonneenergie. Lekker racen door het spel met een lekker muziekje. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Hoezo zou een jetpack of hydra het ultieme voertuig zijn Voor mij was dat toch The Mothership Reageren
kaaskoekje Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Skateboard zal vet zijn. Maar dan moet het niet zoals bij Tony Hawl's games zijn, dat alles een halfpipe is. Een (hoe heet zo'n ding nou) hoverboard ofzo zal ook grappig zijn... Of iets met zwaartekracht. Of gewoon een heel Star Wars voertuig. Een vliegend Kaaskoekje. Een beetje gek mag altijd wel in die games van ze. Reageren
iman Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Geplaatst: 26 maart 2006 ik zou wel een duikboot willen die torpedo's afvuurt en een vrachtschip die dingen vervoert enzo... en een skateboard dat je ermee trucjes kan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.