Jump to content

Ultiem Voertuig

Recommended Posts

Geplaatst:
mistertom Geplaatst 28 Jul 2006, 15:59:55

Mij lijkt het wel leuk om te kunnen snowboarden skieen

Lijkt mij ook wel geinig, maar doe mij maar liever een sneeuwscooter. Veeel gaafer.

medion :cya:

• Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mister Fuji

10

• Da Phoenix

9

• Baffie

7

• overv161

7

Geplaatst:

Ik weet niet of deze al genoemd is, maar ik had geen tijd om het hele topic door te lezen, dus ik zeg hem toch maar.

Wat mij vet lijkt is een werkende Scudlauncher (zo'n vrachtwagen die Scudraketten afschiet) 8)

Geplaatst: (bewerkt)

een occ motor of een spaceshutlle en een amfibievoertuig of een tank die zo het water in kan rijden en onder water naar de andere kant kan rijden, dat zou vet zijn :*D

Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

ze moeten nu wel een jeti en een ufo enzo derin doen :*D en allemaal rare dingen zoals geesten in een huis ofzo?? :bonk: een onderzeeer coolere wapens en shitttt :engel::engel: meer bloed en echter als je iemand schiet dat je echt zo bloed uit dat gat ziet stromen :schater:

ze moeten nu wel een jeti en een ufo enzo derin doen :*D en allemaal rare dingen zoals geesten in een huis ofzo?? :bonk: een onderzeeer coolere wapens en shitttt :engel::engel: meer bloed en echter als je iemand schiet dat je echt zo bloed uit dat gat ziet stromen :schater:

Je bedoelt zoals in Counterstrike Source?

@Medion wat is er mis met mijn robots ipv andere ideeen afkraken zou je ook iets nuttigs kunnen zeggen en met een idee van je zelf komen.

Bewerkt: door starwars cat
Geplaatst:

Robots dat is niks voor GTA.

Doe mij maar gewoon verzonnen modellen die het Personeel van Rockstar bedenkt!

Geplaatst:

eigelijk zouden ze een voertuig moeten maken die alles kan

- op het water

- in het water

- op het land

- in de lucht

maar dan wel super zeldzaam maken, stop hem in een militaire basis net zoals het jetpack uit SA

miss is dit idee wel een btje té :bonk::)

de blackbird spy plane

pic03.gif

Niet zo'n heel mooi plaatje maar het gaat om het idee

zou wel vet zijn, een sr-71 blackbird in het spel, (zo heet dat gevalnamelijk), in 1 minuut heel de gta uit (hij gaat namenlijk 3,400 km/U)

een duikboot zou ook wel cool zijn, en dan bedoel ik niet zo'n guppie zoals sommige mods van sa,maar een echte grote van het leger ( met torpedo's natuurlijk)

misschien ook een b-52 ( zie plaatje hieronder, ) de grootste bommenwerper ooit

B-52-10.jpg

Bewerkt: door Jorair
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Wat had je gedacht vn een Luxe Schip? Niet alleen een grote snelle boot, maar dan ook met een Gym en een paar restaurants in enzow....

Geplaatst:

Misschien een duikboot, of een heel zelf door r* ontworpen voortuig ofzo.

mij maakt het niet zoveel uit. R* bedenkt wel iets. :)

Ik ook ook zoals Lennert. Een duikboot denk ik. Moet echt wel vet zijn!!

ja een duikboot maar dan moet het water ook dieper zijn en dat je op een toets kunt drukken om zoon kijker naar boven te bewegen om boven water te kijken ja en natuurlijk leuke "speeltjes" erbij

wat ook wel vet zou zijn een umm nouja ik weet niet meer hoe die heet maar een nieuw wapen erbij (of meer natuurlijk) maar en als je dan afvuurd dan kan je zeg maar de racket besturen tot je een keer gewoon op de grond laat sorten en dan ondploft dat had ik een keer bij een james bond spel gezien

(eigenlijk hoord dat van het wapen niet bij dit topic maar leuk iedee leek me)

edit: allemaal wel vet coole iedeeen niet dat ik het hele topic heb gelezen maar hoe meer ze erin stoppen hoe groter het spel wordt en hoe meer schijfruimte je nodig hebt en hoe sneller de kanst op een sloom spel of een cresh op je computer

niet dat ik iets tegen de iedeen heb maar je snapt het wel en ik denk niet dat R* op dit forum komt rondnuzen of ze iedeeen vinden.

ok geneg volgend bericht :)

Bewerkt: door gta fan man

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...