medion Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 mistertom Geplaatst 28 Jul 2006, 15:59:55 Mij lijkt het wel leuk om te kunnen snowboarden skieen Lijkt mij ook wel geinig, maar doe mij maar liever een sneeuwscooter. Veeel gaafer. medion Reageren
Lord of War Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Booster!!! niet zo'n oud krot als in de andere GTA's (Faggio) Reageren
medion Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Booster!!!niet zo'n oud krot als in de andere GTA's (Faggio) zeg dat wel, en dat ding is ook nog lelijk. medion Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik weet niet of deze al genoemd is, maar ik had geen tijd om het hele topic door te lezen, dus ik zeg hem toch maar. Wat mij vet lijkt is een werkende Scudlauncher (zo'n vrachtwagen die Scudraketten afschiet) Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) een occ motor of een spaceshutlle en een amfibievoertuig of een tank die zo het water in kan rijden en onder water naar de andere kant kan rijden, dat zou vet zijn Bewerkt: 4 augustus 2006 door Delanoll Reageren
dragxster Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ze moeten nu wel een jeti en een ufo enzo derin doen en allemaal rare dingen zoals geesten in een huis ofzo?? een onderzeeer coolere wapens en shitttt meer bloed en echter als je iemand schiet dat je echt zo bloed uit dat gat ziet stromen Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) ze moeten nu wel een jeti en een ufo enzo derin doen en allemaal rare dingen zoals geesten in een huis ofzo?? een onderzeeer coolere wapens en shitttt meer bloed en echter als je iemand schiet dat je echt zo bloed uit dat gat ziet stromen Je bedoelt zoals in Counterstrike Source? @Medion wat is er mis met mijn robots ipv andere ideeen afkraken zou je ook iets nuttigs kunnen zeggen en met een idee van je zelf komen. Bewerkt: 7 augustus 2006 door starwars cat Reageren
.Sharingan Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Robots dat is niks voor GTA. Doe mij maar gewoon verzonnen modellen die het Personeel van Rockstar bedenkt! Reageren
apolloremco Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 eigelijk zouden ze een voertuig moeten maken die alles kan - op het water - in het water - op het land - in de lucht maar dan wel super zeldzaam maken, stop hem in een militaire basis net zoals het jetpack uit SA miss is dit idee wel een btje té Reageren
Jorair Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) de blackbird spy plane Niet zo'n heel mooi plaatje maar het gaat om het idee zou wel vet zijn, een sr-71 blackbird in het spel, (zo heet dat gevalnamelijk), in 1 minuut heel de gta uit (hij gaat namenlijk 3,400 km/U) een duikboot zou ook wel cool zijn, en dan bedoel ik niet zo'n guppie zoals sommige mods van sa,maar een echte grote van het leger ( met torpedo's natuurlijk) misschien ook een b-52 ( zie plaatje hieronder, ) de grootste bommenwerper ooit Bewerkt: 11 augustus 2006 door Jorair Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Wat had je gedacht vn een Luxe Schip? Niet alleen een grote snelle boot, maar dan ook met een Gym en een paar restaurants in enzow.... Reageren
ArticLight Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 The Royal Guardian Reageren
gta Coen Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Misschien een duikboot, of een heel zelf door r* ontworpen voortuig ofzo. mij maakt het niet zoveel uit. R* bedenkt wel iets. Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik ook ook zoals Lennert. Een duikboot denk ik. Moet echt wel vet zijn!! ja een duikboot maar dan moet het water ook dieper zijn en dat je op een toets kunt drukken om zoon kijker naar boven te bewegen om boven water te kijken ja en natuurlijk leuke "speeltjes" erbij wat ook wel vet zou zijn een umm nouja ik weet niet meer hoe die heet maar een nieuw wapen erbij (of meer natuurlijk) maar en als je dan afvuurd dan kan je zeg maar de racket besturen tot je een keer gewoon op de grond laat sorten en dan ondploft dat had ik een keer bij een james bond spel gezien (eigenlijk hoord dat van het wapen niet bij dit topic maar leuk iedee leek me) edit: allemaal wel vet coole iedeeen niet dat ik het hele topic heb gelezen maar hoe meer ze erin stoppen hoe groter het spel wordt en hoe meer schijfruimte je nodig hebt en hoe sneller de kanst op een sloom spel of een cresh op je computer niet dat ik iets tegen de iedeen heb maar je snapt het wel en ik denk niet dat R* op dit forum komt rondnuzen of ze iedeeen vinden. ok geneg volgend bericht Bewerkt: 26 augustus 2006 door gta fan man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.