kiefer Geplaatst: 19 september 2006 Rapport Geplaatst: 19 september 2006 Mensen .. het is geen oorlogs spel.. bedenk iets nuttigs niet iets doms pfff wat intresseert een duikboot onderzeeer dan.. het gaat over GRAND THEFT AUTO niet over battlefield Reageren
[Xplode] Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 mayb... uhm een amfibievoertuig.. een raketauto? er bestaat ook een auto die uit kan klappe in een vliegtuig(er bestaan er nog twee van) dat lijkt me wel vet Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 ......een fiets...... Reageren
LucasV Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Een duikboot dat torpedo's af kan vuren. Of een groot schip, een soort Titanic. Reageren
M4X Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Een cruise schip (ook om in rond te lopen enzo). Dat zou echt te vet zijn Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 een soort tank waar je ook mee door het water kan Reageren
dj swine Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 skateboards en ik hoop dat ze er coole brommers insteken en moto's die je kunt tunen vooral brommers zoals stunts en typhoons dan zou gta4 echt Reageren
mattiejj Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 een spaceshuttle,en dan de verkeerstoren invliegen, houston,*kggg* i think we have a problem*KGGG* Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 omatje in rolstoel en dan keihard tegenop botsen Reageren
Bassiej Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Oude omaatjes op een scootmobiel, dat je die ouwe omaatjes er zo af kan trekken! Scootmobiel (opvoere ) Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Misschien een cool voertuig voor op het water (duikboot, jetski ofzo)Ufo zou ook wel cool zijn. De jetski is er al in VSC Ik hoop een Gigantische Cruise waar je kan zwemmen drinken enz.. en een onderzeër Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 Ik vind die toekomst-stepjes wel geinig. Die met die 2 wielen, waarbij je op een platform staat, en je op 2 wielen vooruit laat gaan. Ze schijnen wel langzaam te gaan. Maar daar is de txt-editor dan weer voor Reageren
NIELS_ Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik vind die toekomst-stepjes wel geinig. Die met die 2 wielen, waarbij je op een platform staat, en je op 2 wielen vooruit laat gaan.Ze schijnen wel langzaam te gaan. Maar daar is de txt-editor dan weer voor Laat de ps3 bezitters maar weer zitten! Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 waarom geen dieren en dat er dan ook stront op de weg ligt waar je over uitglijd xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.