Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

Ik vind nieuwe bommenwerpers, tanken, vrachtwagens met torpedo's, duikboten en noem maar op niet leuk. Ik heb liever een flink aantal nieuwe voertuigen. Een paar snelle boten erbij is wel cool, verder wat vliegtuigen en auto's (wel realistische). GTA moet wel zo origineel blijven ook, als je met een straaljager binnen 2 minuten het hele GTA al heb gezien is het niet meer leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, een ultiem voertuig:p

Even mijn top 3:D

1. Thrust CSS (geloof dat die zo heet) De snelste voertuig op land op aarde:D Ongeveer Mach 1

2. North American X-15, al een 30 jaar uit vliegtuig maar wel de snelste ter wereld:D

3. Duikboten, en dan odd jobs om mensen rond te leiden onder water, als je dat 100x hebt gedaan mag je vrij rondvaren met een duikboot :D

Dat is mijn mening!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind nieuwe bommenwerpers, tanken, vrachtwagens met torpedo's, duikboten en noem maar op niet leuk. Ik heb liever een flink aantal nieuwe voertuigen. Een paar snelle boten erbij is wel cool, verder wat vliegtuigen en auto's (wel realistische). GTA moet wel zo origineel blijven ook, als je met een straaljager binnen 2 minuten het hele GTA al heb gezien is het niet meer leuk.

Het is geen sims he

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is de monstertruck en de swat tank ook wel zo'n ultiem voertuig in SA,maar als ik er een mooi voertuig bij zou willen hebben: Een total onverwoestbare sportwagen :eten::tu: of zo'n auto die kan rijden en varen,zo als ze die ook in WO II hadden :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...