Rekam Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) waarom geen dieren en dat er dan ook stront op de weg ligt waar je over uitglijd xD Dan weer een rechtzaak wegens dierenmishandeling! Iets modern! Concept cars maybe? Bewerkt: 3 november 2006 door Rekam Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik vind wel een mega tank met machinegeweren 2 kanonnen en hoverfunctie ofwel kan over land en water en het zou nog cooler zijn als hij ook nog eens kon vliegen. Rinaldootje Reageren
dajustin Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Dat lijkt me nou ook vet diere erin, en dat je dan z'n kat op je loop van je shotgun kan zette LOL Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik vind nieuwe bommenwerpers, tanken, vrachtwagens met torpedo's, duikboten en noem maar op niet leuk. Ik heb liever een flink aantal nieuwe voertuigen. Een paar snelle boten erbij is wel cool, verder wat vliegtuigen en auto's (wel realistische). GTA moet wel zo origineel blijven ook, als je met een straaljager binnen 2 minuten het hele GTA al heb gezien is het niet meer leuk. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Een boot/vliegtuig/tank kruising met zware bewapening! Reageren
White Gold Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Lol, een ultiem voertuig:p Even mijn top 3:D 1. Thrust CSS (geloof dat die zo heet) De snelste voertuig op land op aarde:D Ongeveer Mach 1 2. North American X-15, al een 30 jaar uit vliegtuig maar wel de snelste ter wereld:D 3. Duikboten, en dan odd jobs om mensen rond te leiden onder water, als je dat 100x hebt gedaan mag je vrij rondvaren met een duikboot Dat is mijn mening! Reageren
mertin Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 Ik vind nieuwe bommenwerpers, tanken, vrachtwagens met torpedo's, duikboten en noem maar op niet leuk. Ik heb liever een flink aantal nieuwe voertuigen. Een paar snelle boten erbij is wel cool, verder wat vliegtuigen en auto's (wel realistische). GTA moet wel zo origineel blijven ook, als je met een straaljager binnen 2 minuten het hele GTA al heb gezien is het niet meer leuk. Het is geen sims he Reageren
White Gold Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Nee geen sims, maar alle voertuigen in GTA hebben tot nu toe wel bestaan, dus geen onzin voertuigen ( op de mods na ) Dus zullen het wel realistische voertuigen worden:D:p Reageren
Hiddos Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 -Surfplank -Skateboard -Step? -Ziekenboot (weer eens wat anders dan ziekenwagen, toch?) -F-1 Racer? Reageren
mertin Geplaatst: 19 november 2006 Rapport Geplaatst: 19 november 2006 of gwoon een easteregg E.T. Fiets Reageren
DJ Vincento Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Volgens mij is de monstertruck en de swat tank ook wel zo'n ultiem voertuig in SA,maar als ik er een mooi voertuig bij zou willen hebben: Een total onverwoestbare sportwagen of zo'n auto die kan rijden en varen,zo als ze die ook in WO II hadden Reageren
mertin Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 de Splitz 6 ATV uit GTA VCS Reageren
BigM Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 ultra domostobod van vice city stories(of hoe dat ding ook heet) maar dan veel groter met allemaal met allemaal geweren eraan en raket launchers etz en dat die kan vliegen Reageren
anthonysmits Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 Iets van een duikboot of een boeing 747 lijkt me wel leuk! Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 november 2006 Rapport Geplaatst: 25 november 2006 - F1 wagen (het liefts McLaren uit 2005) met natuurlijk een circuit in GTA - Boeing 747 o.i.d. - Onderzeeër - Auto met raketaandrijving Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.