Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

Ik wil:

-sneeuw waar je dan met een sneeuwscooter overheen kan scheuren

-een duikboot

-een heel groot voertuig. (bij GTA kan je alleen maar voertuigen besturen van maximaal 4 meter hoog, lang, breed. (behalve dan de trein en de hijskraan) Ik wil een keer iets groots. Bijv. een jacht van 200 meter lang :Y

-tankers (geen tanks, maar tankers, van die hele grote boten)

-jacht schepen met een 'vlak' waar vliegtuigen & helicopters kunnen opstijgen/landen

-een motor waar je zo'n ding aan kunt vast maken zodat er 3 mensen in kunnen zitten. (weet niet precies hoe zo'n ding heet, een zijspan ofzo???)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

ik zou wel een heel groot voertuig willen zoals  de Bismarck

bismarck_16.jpg

Bismarck's forward main 380mm gun turrets

bismarck_12_small.jpg

dat lijkt mij leuk.

wat mij ook leuk lijkt is een ondezeeer

U_BOAT01.jpg

of een bommenwerper het liefst eentje uit WW2.

eigenlijk zou ik er 50 keer zo veel auto's in willen maar ik denk dat dat niet lukt.  :D

COMMANDO  ph34r.gif

Fantastisch!!! :klap::klap: Die boten MOETEN er gewoon in! :Y

EDIT: Sorry voor de dubbelpost :$

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

bismarck_16.jpg

Zo'n eentje lijkt mij ook wel mooi, hij zit er in de kleine vorm al wel een beetje in in de vorm van het vliegdekschip in San Fierro, maar als je zo'n schip krijg, hoe wil je dan ooit de besturing voor elkaar krijgen, en waar zou je het voor nodig hebben, een zeeslag? En dat zit dan waarschijnlijk maar in één missie, later heb je er niets meer aan. De Hydra heb je maar in één missie nodig, je schiet er dan drie vliegtuigen mee verrot en een stel boten, maar later als je 5 sterren hebt kun je hem zo weer gebruiken. Ik heb naast Vertical Bird ook al heel wat heli's en andere hydra's naar de eeuwige jachtgronden geholpen door gewoon vijf sterren te krijgen. Met zo'n schip wordt dat heel moeilijk. Eerst maar eens kijken wat het ultieme voertuig van LCS wordt, misschien krijgen we dan betere ideeën.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens :D

Als jullie een vliegdek schip willen zet ik er zo een in GTA hoor.

Wat heb ik nodig?

- Software om .3ds modellen in GTA te zetten

Voor de rest heb ik alles:

- 3D Model software

- Redelijke goed in modellen

Wat denken jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens :D

Als jullie een vliegdek schip willen zet ik er zo een in GTA hoor.

Wat heb ik nodig?

- Software om .3ds modellen in GTA te zetten

Voor de rest heb ik alles:

- 3D Model software

- Redelijke goed in modellen

Wat denken jullie ervan?

Kun jij modden? Dope! :klap: Maar je zegt dat je nodig hebt: Software om .3ds modellen in GTA te zetten, 3D Model software redelijke goed in modellen.

Heb je die dingen dan ook? :bonk: Maarjah als je goed kunt modden: mij lijkt het heel gaaf: een hééle grote boot (die je moet kunnen besturen) met een klein vliegveldje aan boord. (waar vliegtuigen & helicopters kunnen opstijgen/landen)

Go overv161!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Even offtopic: Het lijkt me wel leuk een vliegdekschip is SA. Als jij dit kan maken, ga ik hem zeker downloaden.

Ik vind dat er zeker een snowboard bij moet zijn. Dan kan je eens van een berg af snowboarden, als R* sneeuw toevoegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...

Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken...

Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen.

Weet iemand een goede .3ds to .dff converter?

Dit is het enige wat ik nog nodig heb!

Post hier maar commentaar...

[EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? :bonk:

Bewerkt: door overv161
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het heel leuk dat jullie zo enthousiast zijn, maar een paar opmerkingen...

Ik kan helaas niet maken dat je het schip kan besturen, maar wat ik wel kan maken...

Een helikopterbasis waar een helikopter op staat, vliegtuigen die er kunnen opstijgen.

Weet iemand een goede .3ds to .dff converter?

Dit is het enige wat ik nog nodig heb!

Post hier maar commentaar...

[EDIT] Wat willen jullie nog meer in GTA:SA? :bonk:

Sorry overv161, maar ik denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ik vind een vliegdek schip dat je niet kan besturen nix aan. Ik vond het nou juist zo leuk dat je een goot (vliegdek) schip zou kunnen besturen. Ik hoop dat je de andere leden wel blij kunt maken met een mod van een onbestuurbaar vliegdekschip, maar ik hoef het niet. Toch bedankt voor de moeite :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...