Forumrunner Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 En zo blijkt maar weer hoe makkelijk het is om vooroordelen te hebben Idd. Typisch die mensen. Tis niet omdat je emo bent of gothic of dergelijke dat je ook jezelf snijd. Wat ik niet snap is dat sommige mensen een verband zien tussen een skater en een gothic. Ik bedoel ik zie de connectie niet hoor. En vooroordelen zijn makkelijker gezegd dan een goed uitgebouwde mening. Je moet nu echt eens ophouden!! Bij elk negatief bericht over een Emo ga jij het bericht de grond in lopen stampen. Als ze dat vinden, vinden ze dat. En daar kan jij niks aan doen!!! Nee dat doe ik niet. Ik doe dit alleen bij de vooroordelen. Kan ik er aan doen dat er zoveel vooroordelen over ons zijn. ffs.... Maar wie zegt dat het vooroordelen zijn? Jij weet niet of zij er een kennen of niet. En sorry voor die bump, ik wou gewoon zeggen wat ik er van vond .
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Tja emo's af en toe erger ik aan ze . Maarja het zijn ook mensen dus heb ik als poll op aandacht trekkers .
moechy Geplaatst: 23 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2008 En zo blijkt maar weer hoe makkelijk het is om vooroordelen te hebben Idd. Typisch die mensen. Tis niet omdat je emo bent of gothic of dergelijke dat je ook jezelf snijd. Wat ik niet snap is dat sommige mensen een verband zien tussen een skater en een gothic. Ik bedoel ik zie de connectie niet hoor. En vooroordelen zijn makkelijker gezegd dan een goed uitgebouwde mening. Je moet nu echt eens ophouden!! Bij elk negatief bericht over een Emo ga jij het bericht de grond in lopen stampen. Als ze dat vinden, vinden ze dat. En daar kan jij niks aan doen!!! Nee dat doe ik niet. Ik doe dit alleen bij de vooroordelen. Kan ik er aan doen dat er zoveel vooroordelen over ons zijn. ffs.... Maar wie zegt dat het vooroordelen zijn? Jij weet niet of zij er een kennen of niet. En sorry voor die bump, ik wou gewoon zeggen wat ik er van vond . Als je er zelf een bent en je kent er veel zoals ik. Dan kan je volgens mij wel zeggen dat het vooroordelen zijn....
Zaahed Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Toen ik met me broer shoarma ging halen zagen we in het restaurant 2 Emo/Gothics. Een jongen en meisje ze haalden shoarma ze waren echt stil. Ze praten niet tegen elkaar erg stilletjes. En toen ze samen gingen eten zag ik ze heel erg stilletjes. Ze waren helemaal zwart met make up en zo. Ik vind ze een beetje raar. (Mijn mening
NickyHendriks Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Wil je een Emo worden? Kijk dit: Dit is dan iets voor jullie.
FerryN Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Bij mij in de klas zit ook een emo, in begin vond ik hem een beetje raar, maar toen ik met hem gesproken had, was hij best wel tof. Hij draagt dan geen make-up of dergelijke dingen, hij wilt wel een bepaalde (emo)stijl kapsel. Hij verminkt zichzelf ook niet of dergelijke dingen. Met hem kan je wel lachen, dus slechte mensen zijn het helemaal niet. En hierboven, om het filmpje kan ik lachen, en is ook geen filmpje die je serieus moet nemen. En weer hierboven, dus omdat ze stil waren zijn ze raar? Ikzelf ben ook stil, al is mijn post gedrag het precies het tegenover gestelden.
GIGAgangster1 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Leuk filmpje Maar ze kunnen inderdaad wel aardig zijn , maar de echte emo's die zijn gewoon aandachttrekkers .
Fiegel5 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik ken op het huidige moment geen emo's, wel mensen dei gotic zijn. Ik heb er niks tegen, laat ze lekker gaan. Persoonlijk zit ik er niet mee, maar ze moeten zich niet terug trekken omdat ze emo zijn. Als ze gewoon vrolijk meedoen, dan moet er ook wel mee te lachen zijn toch ?
The Distortion Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Wil je een Emo worden? Kijk dit: Dit is dan iets voor jullie. Wat noobish filmpje zegt, Emo's dragen juist veel kleur.. Gothics daarin tegen alleen zwart.. Vindt emo's wel relax hebben paar op school meiden en al, wel leuke/aardige meiden geen last van,
GIGAgangster1 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik denk dat ik ook ereen op school heb . Hoe kun je ze herkennen ?
Jowx Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Dit topic gaat weer open, er zijn een behoorlijke lading aan offtopic posts verwijderd. Ik verzoek u allen om niet meer offtopic te gaan, wie dat wel doet riskeert een warn van 20%. Probeer het topic normaal te houden, wanneer dat niet lukt gaat het topic wederom op slot. Have fun..
2fast{0} Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik wil hier al een tijdje reageren maar heb nooit echt de tijd genomen, maar ik denk toch dat ik even mijn mening kwijt wil over Emo's. Emo's zijn naar mijn smaak mensen die anders zijn, mensen waarvan vaak gedacht word dat ze apart zijn, raar zijn, en vaak zelfmoordneigingen hebben, daar heeft de commerciele kant er veel in vloed op gehad zoals tv, radio en internet staan vol met stripjes en verhaaltjes die vaak negatief spreken over de Emo's, waarvan men dan ook snel denkt dat ze waar zijn, misschien lullig maar toch is het zo. Ik zelf vind Emo's ook wel apart, ze dragen bijna altijd zwarte kleren met doodshoofden erop of juist strakke broeken, het is dan ook totaal niet mijn smaak, waardoor ik automatisch al vind dat Emo's raar en apart zijn, ze hebben dan ook altijd wel wat anders, als het hun kleren niet zijn is het hun haar wel, ook zijn ze altijd het zwarte schaap in de klas en lopen ze meestal alleen, maar mijn mening over Emo's is dan ook niet positief..
GTAFreak007 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ikzelf ken mensen die emo zijn Eerlijk gezegt zijn het gewoon dezelfde mensen als ons gewoon met een andere kledingstijl en kapsel enz, Maar die jongen die emo is ken ik al van in mijn jongejaren () En hij is niets veranderd van karakter sinds hij emo is Dus ik heb geen problemen met emo's
Fiegel5 Geplaatst: 9 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2008 . Zie gert zich snijden aan het begin .
moechy Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 . Zie gert zich snijden aan het begin . Oja heel grappig. Altyd hetzelfde met sommige personen. Snap nu is dat niet alle emo's zichzelf snijden. Jongens toch....
Recommended Posts