Jump to content
Joriz

EXCLUSIEF: GTAGames.nl onthult GTA4 HUD!


Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen. :dans:

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mwha wat klaaltjes.. Maar wel natuurlijk nice dat je 'm als eerste mag showen. Maar wat bedoel je met oneindige kogels? Wat ik er kan uithalen zie je hier dat er een magazijn van +29 (Waarschijnlijk 30) is, en hij nog 570 kogels overheeft. Oftewel 19 magazijnen.

Bewerkt: door ASPHALT

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wat bedoel je met oneindige kogels? Wat ik er kan uithalen zie je hier dat er een magazijn van +29 (Waarschijnlijk 30) is, en hij nog 570 kogels overheeft. Oftewel 19 magazijnen.

Goed opgemerkt. Ik dacht even dat dit een punten aantal was.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan de foto niet groot bekijken. Als ik er op klik krijg ik een witte pagina? :(

Dan heb je zeer waarschijnlijk niet de juiste browser versie en/of updates in huis gehaald. Ik heb de afbeelding link even gezocht en hij is >>> Door Joriz: Graag inloggen voor het HD screenshot<<< >>> Door SummerBase: Sorry... Is waar ook. ;)<<< te bewonderen. Wat betreft het exclusieve, ik had op verscheidene websites al wel iets gezien, maar nog niet zo uitgebreid als hier. Bij ons vind je toch weer de meest complete informatie, blijkt wel weer. :tu:

Bewerkt: door SummerBase
Indien technische problemen graag in Feedback melden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan de foto niet groot bekijken. Als ik er op klik krijg ik een witte pagina? :(

Dan heb je zeer waarschijnlijk niet de juiste browser versie en/of updates in huis gehaald. Ik heb de afbeelding link even gezocht en hij is daar te bewonderen. Wat betreft het exclusieve, ik had op verscheidene websites al wel iets gezien, maar nog niet zo uitgebreid als hier. Bij ons vind je toch weer de meest complete informatie, blijkt wel weer. :tu:

Ik heb de laatste FireFox + java en alles aan staan.

Ontopic:

Ziet er goed uit, alleen vind ik het jammer dat de wapen info rechts boven staat en niet rechts onder.... Gewoon een kwestie van wennen :D Het valt ook op dat die radar een beetje klein is, hoop dat je hem kan in en uit zoomen.

Bewerkt: door Joriz

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...