Jump to content
Joriz

EXCLUSIEF: GTAGames.nl onthult GTA4 HUD!


Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen. :dans:

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Joriz mag wel dingen verklappen en als iemand een link naar de uitgelekte mappen plaatst krijgt hij een tik op zijn vingers. Klassejustitie. :-(

Ik verklap dit met toetemming van Rockstar Games he! Dit screenshot heb ik (helaas) niet zelf gemaakt maar is gemaakt door Rockstar Games voor ons.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat een aanfluiting :ch:

Ik vind het er maar lelijk opgeplakt. En van die radar had ik ook wel wat beters verwacht :puh: Tot nu toe enigste minpunt van de game...

ten eerste, die health-balk valt teveel op met die kleuren en dat wapen is té pixel..

Maar het klopt nog niet :duh: als ze die hud laten zien, laat dan ook meteen de achterkant van de persoon zien. Het lijkt hier net of er gwn een screen gepakt is en daarop die hud gepleurt is..

Moet je kijken naar die persoon :bonk: alsof ik in die camerapositie ga schieten :duh:

En dat vizier is veelste groot. Door dat ding kan ik niet eens me vijand zien..

Check deze eens:

85543545.jpg

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind de HUD van San Andreas beter, deze is zo slordig. Kijk maar naar de radar daar zie je blauw en groen rond :? Ik had echt wel beter verwacht...

EDIT: Oops, het was de health balk...

Bewerkt: door Woetsha

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nadat ik eerder in een GTA San Andreas screenshot de HUD had gevonden omdat Rockstar Games de HUD toen niet goed had weggewerkt heb ik nu de eer om in een exclusief screenshot de HUD van GTA4 te onthullen :dans:

post-1-1208284428.jpg

Zoals jullie kunnen zien is de HUD interface en map iets veranderd. In de map is de cirkel er om heen tevens je health indicator. Wat de getallen weergeven is nog niet helemaal duidelijk. Dit zijn waarschijnlijk het aantal kogels en magazijnen.

Dit exclusieve screenshot is tevens op HD kwaliteit, voor leden van GTAGames.nl, in de galerij te bekijken.

Sorry hoor, maar echt een eer zal ik het niet noemen, want ik zocht even via Google en kwam meer tegen, en zonder het gtagames copyright plaatje en een totaal andere foto..

Tadaaaa!!

Bewerkt: door Follow

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind hem niet zo mooi. Het idee is wel mooi, wat minder hud op het scherm (ik heb zelf m'n hud uitstaan bij SA), maar ze hadden het toch wel wat beter kunnen doen.

Dat geweer ziet er echt een beetje cheap uit... Of komt dat doordat ik superieure PC graphics gewend ben? :puh: grapje hoor.

De radar vind ik wel een beetje klein... Of ligt dat aan mij?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er best nep uit..

sorry dat ik het zeg, maar het lijkt er allemaal zo opgeplakt..

en er is bevestigd dat het wapen pas in beeld komt als je het verandert

en de wanted level om de healt en armor heen komt

de map ziet er ook heel on over zichtelijk uit..

maarja wie weet

Bewerkt: door Joriz
Mijn hele nieuwsbericht quoten is een beetje onnodig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Check dat envelopje onderaan: zal wel nieuwe sms zijn!

afbeelding1pt2.png

En nog iets:

Ik heb even de screen vergeleken met de screen die een aantal weken terug op internet verscheen waar je de "wanted-sterren" zag. Hieronder zie je de vergelijking tussen die 2 en wat blijkt :7, ze zijn hetzelfde xD

afbeelding2ov9.png

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De radar vind ik wel een beetje klein... Of ligt dat aan mij?

Klein is het zeker niet. Als je het screenshot op je HD TV toont is het gewoon acceptabele grote. Het kan misschien wel zijn dat de HUD wel groter is op oude kleine TV's. Maar met je grote plasma of LCD TV is dit echt voldoende groot. Zie hier:

post-1-1208287499.jpg

Over de discussie of het echt of nep is. De screenshot heb ik gewoon van Rockstar Games ontvangen. Kan dus zijn dat het uit een BETA versie is. Maar ik neem aan dat het er zo ook uiteindelijk uit ziet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...